№3 «Метелик»

Вас вітає група №3 «Метелики»

3

 

ВИХОВАТЕЛІ: Тимошенко Людмила Василівна

                               Порхун Діана Олександрівна

Помічник вихователя: Ковалюк Анна Миколаївна

 

НАШ ДЕВІЗ:

Ми метелики гарненькі,

Чепурні та веселенькі.

Разом ми вчимось та граєм,

В нашій групі вас вітаєм!


 Батькам                  Дітям                   Блоги спеціалістів

 

 

 

 

 

 

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

Інтегроване заняття:дитина в сенсорно- пізнавальному середовищі та художньо -продуктивна діяльність(ліплення)»Крапанка»).

https://www.youtube.com/watch?v=j6_542ivLdA&feature=share&fbclid=IwAR23YSnDf-9B0NkHYwPVRApsDQWOG9Uu8nvsM8uStDnU1hkAiwvWfcmU4YY

Освітній напрям Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Прийшла весна-фарби принесла»

https://youtu.be/5Ei7LsN-Deo

Вивчення пісеньки — заклички «Вийди — вийди сонечко!»

https://www.youtube.com/watch?v=FN11hB1dB8s

Природній світ «Квіти весни»

https://youtube.com/watch?v=rv_73ljvO4Q&feature=share

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.»Обери будиночок».Ранній вік.
Вихователь Крот А.Л.
Художньо -продуктивна діяльність (малювання).«Кульбабки».Ранній вік.
Вихователь Крот А.Л.

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Рекомендації  від вчителя — логопеда Татур Валентини Юріївни

Шановні батьки! Відповіді на ваші запитання та  більше про методи та прийоми, які покращать  розвиток ваших дітей  за адресою :

https://medium.com/@imajenas

 https://t.me/joinchat/AAAAAFi9RvSSH_pM7-_1ag

Коли потрібно звертатись до логопеда?

Дошкільний період — це період від 3 до 6 років  Чи не найважливішою в цей час для дитини стає потреба у спілкуванні та враженнях  Адже саме вони допомагають дитині поступово набувати соціального досвіду і розвивати пізнавальні здібності.

Та саме зараз, в період 4–6 років батьки починають порівнювати мовлення своїх дітей з мовленням їх однолітків. Звертають увагу на вміння своїх дітей щось розповісти чи запитати. Особливо їх тривожить стан звуковимови у дітей. Хочу сказати, що це вже запізно, цей процес потребує уваги ще з першого року життя.

 Як запобігти порушенням звуковимови  в дитини? Пам’ятайте: мовлення батьків є взірцем для наслідування дитиною  Саме тому мовлення батьків у спілкуванні з дитиною має бути: • правильним — без мовленнєвих порушень та «сюсюкання»; •  розбірливим — з чітким вимовлянням слів, з виділенням наголошеного складу; •      простим — що включає прості фрази з 2–4 слів; •         повторюваним — з багаторазовим використанням одних і тих самих слів протягом певного періоду;  •        різнобарвним — з використанням різної інтонації, пауз, сили голосу, зміни темпу; •     живим — супроводжуватися виразною мімікою та (за потреби) жестами.

 Навіть, якщо формування звуковимови відбувається без складних порушень, звичайно, не буде зайвим працювати над розвитком мовлення дітей, розвитком рухливості артикуляційного апарату, вдосконаленням фонематичних процесів. 

 А чи може дитина сама «виговоритись»? Таке справді буває, але не так часто, як того прагнуть батьки.   Навіть, якщо дитина не вимовляє одного звука, але їй вже виповнилося 4 роки, обов’язково потрібна логопедична консультація.

 Дитина розмовляє не так добре, як її однолітки.  Що робити? Кожна дитина — індивідуальність.  Її розвиток відбувається за власними законами, тому не порівнюйте свого малюка з однолітками, які, можливо, випереджають його у своєму розвитку.  Якщо ви помітили, що однолітки не розуміють, а сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію.  Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвого порушення і звернутися до вчителя-логопеда.

  Не забувайте, що зазвичай, діти з розладами мовлення дуже вразливі і можуть поступово усамітнитися, а це ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер — дитина може стати дратівливою, замкненою, плаксивою.

 Коли потрібно звертатись за допомогою логопеда?

  При перших тривожних дзвіночках у мовленні дитини. Особливо, якщо його народження відбувалось з ускладненнями, кесарів розтин, якщо в ранньому дитинстві малюк не гулів, не лепетав, пізно почав сидіти, стояти, говорити, погано ссав, часто зригував, не любить жувати тверду їжу, має проблеми з носовим диханням, часто хворіє простудними захворюваннями чи має алергію.

 Якщо під час обстеження дитини, якій вже виповнилося 4 роки, вчитель-логопед виявив: •         заміни одних звуків іншими, простішими за артикуляцією (наприклад, туба замість шуба); •     змішування звуків, тобто нестабільні заміни одних звуків іншими, коли дитина то вимовляє звук у слові цілком правильно, то замінює його на інший звук (наприклад, жука називає то зюк, то шук, то жук); • спотворену вимову звуків (наприклад, якщо дитина гаркавить); •    труднощі розрізнення звуків, схожих за звучанням чи артикуляцією (переважно тих, що їх дитина вимовляє неправильно) (наприклад, дзвінких — глухих приголосних, як от дуб — туп або твердих — м’яких приголосних, як от мило — міло); •  перестановки, додавання, пропуски звуків (наприклад, карб — краб, таник — танк, білка — біка);            •порушення ритміко-складової структури слів (пропуски, додавання складів чи їх уподібнення, наприклад: вавона — ворона, фотопалат — фотоапарат, кукаліківає — кукурікає), можна говорити про Фонетико-Фонематичний Недорозвиток Мовлення і необхідність занять дитини з логопедом.

 Як довго слід займатися з дитиною,  щоб досягти правильної звуковимови? На це запитання немає однозначної відповіді.  Залежно від прояву ФФНМ (відсутності, заміни або спотворення одного чи групи звуків) корекційна робота може тривати від одного тижня до кількох місяців, і навіть років  Найчастіше на постановку звуків потрібен 1 місяць, а от на автоматизацію (закріплення правильної вимови звука в мовленні) та диференціацію (розрізнення звуків) близько 6 місяців, а то і більше.

 Дитині виправляє звуковимову вчитель-логопед  дитячого садочка, може додатково займатись ще інший спеціаліст, але цих занять може виявитись недостатньо. 

Як діяти у цій ситуації? Якщо в дитини проста дислалія, тобто порушення звуковимови однієї групи звуків (наприклад, свистячих [с], [з], [ц]), то логопедичних занять в умовах садка та вдома буде достатньо, щоб швидко подолати цей дефект.

  Проте, якщо дислалія поліморфна, тобто в мовленні дитини спостерігається порушення кількох груп звуків (наприклад, свистячих та шиплячих, сонорів), чи є ще інші види порушень, (загальний недорозвиток мовлення) , то робота з логопедом може розтягнутись на досить тривалий період.

Корекційно-розвивальна логопедична робота в дитячому садку забезпечує високий коригувальний ефект мовленнєвих розладів і є необхідною для дітей з мовленнєвими порушеннями.

Чи варто віддавати дитину до спеціальної логопедичної групи?

Пам’ятайте, що саме в дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне — воно гнучке для подолання мовленнєвих розладів  Тому, що раніше ви звернетеся по допомогу до спеціаліста, то швидше дитина оволодіє правильним мовленням. 

Важливе значення у дошкільному віці має комплексна робота з дитиною,  тому логопедичні та логоритмічні заняття в логопедичній групі з логопедом, навчально-розвивальні заняття вихователя, корегуючі заняття з психологом забезпечать успішну корекцію мовлення вашої дитини, допоможуть їй досягти найкращих результатів.

  Не соромтеся звертатися по допомогу до вчителя-логопеда, адже тільки завдяки співпраці вчителя-логопеда і батьків, використанню цікавих та доступних видів роботи, у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням

Чи можна без логопедичної допомоги виправити в дитини порушення звуковимови? Якщо дитині тільки 3 роки і вона погано говорить, ви можете виконувати з нею вправи артикуляційної, дихальної та пальчикової гімнастики, і мовлення значно покращиться  Проте, якщо дитині вже 4 роки і вона неправильно вимовляє кілька звуків, слід звернутися до вчителя-логопеда.   Очікування, що «ось-ось заговорить сам», зазвичай,  не виправдовуються.

Хвилювання батьків, що дитина буде плакати у новій групі, довго буде звикати до нових вихователів, чи стане говорити ще гірше, тому що навчиться від інших, неправильному мовленню – не мають під собою основи. Таких груп у різних садочках, містах, областях створено багато з певними правилами і за науково обгрунтованими принципами, щоб створити дитині якісне мовленнєве середовище, унеможливити негативні реакції, забезпечити  комфортне перебування в групі.

  Пам’ятайте, що мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати Отже, консультації вчителя-логопеда, відвідування спеціальної логопедичної групи для дітей з порушеннями мовлення, систематичні заняття з дитиною в домашніх умовах, допоможуть скоригувати наявні порушення звуковимови та відкриють дитині шлях до успішного навчання у школі.

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

групи раннього віку  №3 .

 

Ранкова гімнастика  «ВЕСЕЛИЙ ЛІС»

https://www.youtube.com/watch?v=0Chy9IitZe0

Дитина в природному довкіллі 

« Знайомство  з  садибою  тітоньки Сови»

https://www.youtube.com/watch?v=osxVd7qx_QA

МЕТА: Познайомити дітей з мешканцями садиби тітоньки Сови. Вчити дітей звуконаслідувати         тварин . Розвивати пізнавальний  інтерес. Виховувати дбайливе  ставлення до тварин.

Пальчикова  гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=wZMPwN-jCMw

МЕТА: Розвиток  дрібної  мускулатури кистей рук.

Конструювання  «Будиночок  для  іграшок»

https://www.youtube.com/watch?v=5STTut2bMjA

МЕТА: Вчити дітей будувати будиночок  за  власним задумом  шляхом накладання  цеглинки на цеглинку. Надавати будівлі форми прямокутника чи квадрата . Вчити називати елементи будинка: стіни вікно, двері, дах. Розвивати дрібну моторику , пізнавальний інтерес,  мовлення. Виховувати бажання доводити справу до кінця.

                                                          

Ранкова зарядка   https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

Образотворча майстерня  малювання  «ВЕРБОВІ ГІЛОЧКИ»  vaber                                                                                               

  Мета: вчити дітей помічати весняні зміни в природі.  Розвивати вміння малювати пальчиками , уяву, асоціативну пам’ять , діалогічне мовлення ,  мислення. Срияти  розвитку самостійності , зосередженості .Виховувати захоплення до малювання бажання доводити справу до кінця.

Вивчення вірша  «ВЕРБОВІ ГІЛОЧКИ»  

http://kotygoroshko.com.ua/dir/7-1-0-203                                               

  Мета: розвиток пам’яті , мовлення.

Індивідуальні консультації  електронна пошта , vaber.

                                                                

Ранкова зарядка   https://www.youtube.com/watch?v=29gX6z9MVAw

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «ТАКТИЛЬНІ ВІДЧУТТЯ»  https://www.youtube.com/watch?list=PLMhGpTo9fGKAsvbezS4-efTbDXbuBE4pV&v=vlNzeewP2Tk

Мета: вчити дітей на дотик відгадувати предмети, іграшки .Виховувати цікавість до занять.

Пальчикова гімнастика  «ПРИЙШЛА  ВЕСНА» 

https://www.youtube.com/watch?v=zV6Ln0F7U0k

 

Ранкова гімнастика https://www.youtube.com/watch?v=Ua0gTAl-TIg

Вивчення потішки  https://kinder.sumy.ua/forum/index.php                                                                                           

  Мета: розвиток мовлення , пам’яті.

Мовлення дитини  складання розповіді за картинками  vaber                                                                                     

Мета: вчити дітей уважно дивитись на картинки , розуміти їх зміст, давати відповідь на запитання дорослого .Розвивати діалогічне мовлення , пам’ять , мислення.

Підбір наочного матеріалу до дидактичних ігор.

                                                             

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/playlist?list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2

Пальчикова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI

Образотворча майстерня ліплення   «КОТИК» з пластиліну  

https://www.youtube.com/watch?v=luw-z02sfX4

Мета: вчити малят ліпити котика щляхом скочування шматка пластиліну у ковбаску  маленьку — це хвостик , велика ковбаска —  це тіло котика, кінці ковбаски розрізати стеком — це лапки котика, а голівка — це скочувана з пластиліну кулька, також вчити малят  виліплювати дрібні деталі  очки,   носик , вушка. Створити сприятливе середовище для дитячої творчості. Розвивати дрібну моторику,  діалогічне мовлення , творче мислення , пам’ять.  Виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Перегляд мультфільму  «Чому не можна до бабусі « vaber

Консультація для батьків  «Значення режиму дня у вихованні дітей раннього віку»  електронна пошта.

 

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E

Дитина в соціумі +літературна скринька  

https://kazky.org.ua/zbirky/feja/velykodnje-dyvo

Прослуховування казки « Великоднє диво»                                                                                                                      

    Мета: познайомити  малят з українськими , великодніми традиціями. Вчити уважно слухати  художній твір, відповідати на запитання дорослого. Вчити давати оцінку казковим героям. Розвивати діалогічне мовлення, зосередженість. Виховувати пізнавальний інтерес до українських традицій, бажання слухати казки. Ввести в словник дітей слова: писанка,» Великдень» , традиції.

Дослідницька діяльність

 https://mamabook.com.ua/yak-roslunu-put-vodu-doslid-dlya-ditey/                               

  Дослідження « Як рослини п’ють воду».

Мета: розвивати у дітей спостережливість, вчити помічати елементарні зміни забарвленості листочків у рослин , шляхом додавання додавання харчових барвників до води для поливання.

 

Ранкова гімнастика 

https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs&list=PLElG6fwk_0UlB0r5RIzWn39qrUkfsoazr&index=5&t=0shttps:

Прослуховування аудіо-казки

https://www.youtube.com/watch?v=iaBEkEJImkE                                                       

  «Казка про хворобу немитих рук»                                                                                                                                    Мета: вчити дітей дбати про своє здоров’я , мити руки.

Образотворча майстерня  малювання

https://www.youtube.com/watch?v=zvj53vma8AY                                      

   «Бабусені  тюльпани « штампування.                                                                                                                   Мета: познайомити дітей з новою нетрадиційною технікою малювання – штампування. Вчити дітей наносити штампи симетрично на аркуші паперу і домальовувати стебло. Розвивати відчуття кольору , дрібну моторику . Виховувати бажання  малювати .

Середа

  1. Ранкова гімнастика (За посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM

  1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (сенсорний розвиток)

Тема: “Кішка Мурка в гостях у малят”

Програмовий зміст:

  • Закріпити в дітей знання про основні кольори.
  • Учити добирати предмети за кольором, розуміти, що різні об’єкти можуть бути однакового кольору.
  • Розвивати відчуття кольору, увагу, мислення, пам’ять, сенсорні уявлення, орієнтацію у просторі.
  • Формувати у дітей пізнавальний інтерес до природного довкілля.
  • Спонукати дітей робити елементарні висновки.
  • Виховувати бажання допомагати та піклуватися про інших.

Посилання:

https://doshkilnyk.in.ua/konspekt-zaniattia-z-sensorno-piznaval-noho-rozvytku-kishka-murka-v-hostiakh-u-maliat-dlia-ditey-3-ho-roku-zhyttia/

Весняні спостереження за птахами

              Мета:

Розширити знання дітей про птахів, про те як повертаються дорідного краю перелітні птахи, які зміни відбулися у тих, хто залишився зимувати в наших краях.

Розвивати спостережливість, увагу, пам’ять, мислення дітей.

Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до птахів, доброту.

  1. Консультація для батьків.

 Четвер

 Ранкова гімнастика (За посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

  1. Мовлення дитини.

 Тема: Ми охайні малюки

Програмовий зміст:

Продовжувати називати активне мовлення, пам’ять, увагу, мислення, пізнавальний інтерес, мовленнєве дихання малюків; вчити їх правильно називати предмети, розуміти мовлення дорослого та відповідати на запитання; збагачувати активний і пасивний словник дітей назвами предметів особистої гігієни (мило, рушничок…); тренувати активність мовленнєвого апарату; формувати культурно-гігієнічні навички; виховувати охайність, акуратність, дбайливе ставлення до свого здоров’я.

 Посилання:

https://naurok.com.ua/zanyattya-z-rozvitku-movlennya-mi-ohayni-malyuki-grupa-rannogo-viku-72127.html

 Спостереження за горобцями.

Мета: розширювати уявлення дітей про поведінку птахів навесні; вчити помічати, як вони пересуваються: ходять, стрибають, літають; поспостерігати як горобці гріються на сонці, весело цвірінькають, радіють теплу, сонцю, як видають звукові сигнали (чик-чирик, цвінь-цвірінь); вчити звуконаслідувати голоса птахів.

Руханка для дітей — ТУК-ТУК

https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E&list=PLElG6fwk_0UkcP9Tr16XvKRqiiJUVaOfy&index=15&t=0s

Поради батькам:

«Щоб діти були здоровими, щасливими та успішними»

Посилання:

https://life.pravda.com.ua/society/2019/06/1/237073

 П’ятниця

Знайомство дітей зі святом Великдень

  1. Ранкова гімнастика (За посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=BBo9Lcz3E1U

  1. Дитина в природному довкіллі

Незабаром розпочнеться світле свято Великодня, з яким пов’язано чимало прикмет і обрядів. Ваші діти, мабуть, вже почали задавати безліч питань: «Що таке писанка?», «А чому потрібно пекти паску?», «Як з’явилось це свято?» тощо. Як правильно пояснити дітям про появу цього свята і його традиції? Пропонуємо вам добірку мультфільмів, які познайомлять дітей з Великоднем.

  • Загублена писанка
  • Мишки на Великдень пасочку місили
  • Писанка-чарівне яйце
  • Казочка про Великдень
  • Вінні Пух святкує Великдень

Образотворча майстерня (ліплення)

Тема: Ліплення яйця з пластиліну

Програмовий зміст:

дати дітям початкові уявлення про святкування Великодня. Познайомити з писанкою, крашанкою.  Звернути увагу на різнобарвність візерунків та елементи візерунка: листочки, квіточки, сонечко, цяточки, траву, тощо. Продовжувати вчити скачувати з грудки  пластиліну кульку, акуратно складати вироби на дощечці. Розвивати увагу, мислення, уяву, дрібну моторику рук. Виховувати бажання створювати щось нове своїми руками, повагу до українських традицій.

http://zhuravlyk.uz.ua/organizaciya-zhittyediyalnosti-ditej-v-dnz/xudozhno-estetichnij-rozvitok/malyuvannya/oznajomlennya-z-pisankoyu/

  1. Руханка «Вверх – вниз»

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&list=PLElG6fwk_0UkcP9Tr16XvKRqiiJUVaOfy&index=15

  1. Консультація для батьків «Великдень»

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-velikden-245870.html

 Понеділок

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=FcV6A27TYkg&list=PLr3KpIMsPOwrEmdoPG33MUy3kN1KVG781&index=3

  1. Дитина в соціумі + Літературна скринька

Тема: «Я печу, печу, печу діткам всім по Колобку»

Програмовий зміст:  розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять, дрібну моторику рук, слухову увагу; виховувати бережне ставлення до хліба; розширювати та поглиблювати знання дітей про хліб та вироби із борошна; удосконалювати вміння вести діалог із дорослим; вправляти дітей у вмінні відповідати повними реченнями; вивчити потішку за допомогою опорних таблиць; збагачувати словник дітей з теми.

http://metodportal.com/node/67501

  1. Музична пальчикова гра «Ромашка»

https://www.youtube.com/watch?v=5-F5X5jOly8

Конструювання (будівельний матеріал)

Тема: КАЗКОВА ВЕЖА

Програмовий зміст: вправляти дітей у побудові елементарної конструкції із заданих деталей; формувати вміння обирати необхідні деталі конструктора, орієнтуватися в просторі та величинах, у малюнку та простій схемі; розвивати пізнавальні інтереси.

https://e-ranok.com.ua/upload/o134073u_konstruyvanna_demo.pdf

5.     Консультація для батьків

«Вплив телебачення на дітей: плюси і мінуси»

https://childdevelop.com.ua/articles/develop/9116/

  Вівторок

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=GWES_hGEkFQ&list=PLr3KpIMsPOwrEmdoPG33MUy3kN1KVG781&index=10

  1. Образотворча майстерня малювання (малювання)

Тема: Повітряні друзі сонечка»

Програмовий зміст: продовжувати знайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання за допомогою кульки та пальчиків, вдосконалювати навички малювання фарбами; вчити дітей розрізняти та називати кольори; закріплювати уявлення про круг, поняття « велика – маленька»; розвивати мовлення, сенсорну чутливість, творче мислення, окомір, дрібну моторику пальців рук; виховувати акуратність, інтерес до малювання.

https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-netradicijnogo-maluvanna-dla-ditej-rannogo-viku-114704.html

3. Пальчикова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=zV6Ln0F7U0k

СХД.

Дидактична гра «Складемо пірамідку»

Мета: продовжувати вчити дітей складати предмети за величиною (від більшого до меншого); розвивати увагу, мислення; виховувати посидючість.

Консультація для батьків

«Привчайте дитину до порядку»

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-privcajte-ditinu-do-poradku-72536.html

 Середа

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8

  1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (сенсорний розвиток)

Тема: “Кішка Мурка в гостях у малят”

Програмовий зміст:

  • Закріпити в дітей знання про основні кольори.
  • Учити добирати предмети за кольором, розуміти, що різні об’єкти можуть бути однакового кольору.
  • Розвивати відчуття кольору, увагу, мислення, пам’ять, сенсорні уявлення, орієнтацію у просторі.
  • Формувати у дітей пізнавальний інтерес до природного довкілля.
  • Спонукати дітей робити елементарні висновки.
  • Виховувати бажання допомагати та піклуватися про інших.

https://doshkilnyk.in.ua/konspekt-zaniattia-z-sensorno-piznaval-noho-rozvytku-kishka-murka-v-hostiakh-u-maliat-dlia-ditey-3-ho-roku-zhyttia/

Фізкультхвилинка «Добро»

https://www.youtube.com/watch?v=RW0gEVOgHFY&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G&index=3

Гурткова робота

Тема: «Сорока-ворона кашку варила»

Програмовий зміст: вчити дітей чітко вимовляти слова , які супроводжують рухи пальців. Привчати діяти спільно , злагоджено , розвивати увагу . Виховувати любов до праці.

Консультація для батьків на тему:

«Вплив пісочної терапії на гармонійний розвиток дитини»

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-na-temu-vpliv-pisocnoi-terapii-na-garmonijnij-rozvitok-ditini-229021.html

Четвер

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU

  1. Мовлення дитини.

Тема: «Розумна гостя»

Програмовий зміст: розвивати бажання познайомитися; вчити звертатися за допомогою української мови; збагачувати словник дітей словами: хустинка, рушничок, лялька, колискова, хата; перевірити засвоєння назв приміщень групи; узгодження іменників з прикметниками, а також уміння складати поширені речення; виховувати любов до народної гри, виховувати в дітей інтерес до звичаїв і традицій українського народу, викладати і наклеювати зображення предметів з готових частин, виховувати почуття ритму, кольору, симетрії.

https://doshkilnyk.in.ua/konspekt-zanjattja-z-rozvytku-zvjaznoho-movlennja-v-pershij-molodshij-hrupi-rozumna-hostja/

Театралізована діяльність.

Казка «Полохливий зайчик»

Мета: ознайомити дітей з казкою «Полохливий зайчик»; показати як можна наслідувати тварин у казці; розвивати увагу, мислення, пам’ять; виховувати інтерес да театралізованої діяльності.

https://www.youtube.com/watch?v=bjDFJZ9dgZI

 

  1. Консультація для батьків.

«Артикуляційна гімнастика для малюків»

https://ladonky.rv.ua/artykulyatsijna-gimnastyka-dlya-malyukiv/

  П’ятниця

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

  1. Дитина в природному довкіллі

Тема: Як сонце подорожує по небі

Програмовий зміст: Розширювати знання дітей про сонце, положення сонця в різні періоди дня : Зранку і ввечері сонце низько над землею, вдень високо в небі, вночі сонця не видно. Від сонця йдуть тепло і світло. Розвивати спостережливість. Виховувати любов до природи рідного міста та краю

http://zhuravlyk.uz.ua/konspekt-zanyattya-yak-sonechko-podorozhuye-po-nebi/

Образотворча майстерня (ліплення)

Тема. Весняний кораблик.

Програмовий зміст: розширювати й поглиблювати знання дітей про транспорт, морські професії та атрибути моряків; продовжувати ознайомлювати малят із геометричними фігурами; формувати вміння розкачувати пластилін качалкою; формувати в дітей інтерес до процесу й результату ліплення; розвивати здатність до осмисленого спостерігання, вивчення предмета ліплення й аналізу його особливостей; виховувати відповідальність і допитливість.

http://dnz80.pl.ua/uploads/%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0/%D0%9B%D1%96%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf

Консультація для батьків.

5 речей, які батьки мають знати про виховання дітей

https://www.bbc.com/ukrainian/features-50865853

  Понеділок

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=FcV6A27TYkg&list=PLr3KpIMsPOwrEmdoPG33MUy3kN1KVG781&index=3

  1. Дитина в соціумі + Літературна скринька

Тема: «ВИВЧЕННЯ ВІРША Г.БОЙКО «ЗДОРОВИМ БУДЬ»»

Програмовий зміст:

продовжувати вчити дітей розповідати вірш з допомогою мнемотаблиці, відповідати на запитання за його змістом; вправляти у вмінні вживати іменники, добирати прикметники; активізувати в словнику слова – назви дій (вмиватися, розчісуватися, чистити, витиратися, мити); розвивати поетичний слух, бажання виразно читати вірш на пам’ять, мовлення, логічне мислення; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

 Г.Бойко

«Здоровим будь»

Глянь: без мила і водиці

Умиваються дві киці,

Язичком вмиваються,

Лапками втираються.

Я до крана сам дістану,

Умиваюсь біля крана.

Милю милом щоки, шию

І водою добре мию.

https://dnz_33.dnepredu.com/uk/article/konspekt-zanyattya-z-khudozhnoyi-literaturi—vivch.html

Фізкультхвилинка для дітей ВЕСЕЛІ ЗВІРЯТА

https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo&list=PLElG6fwk_0UkcP9Tr16XvKRqiiJUVaOfy&index=23

  1. Спостереження за дощем навесні

Мета: Уточнити і розширити знання дітей про природне явище – дощ. Розвивати спостережливість, пам’ять, мислення, уяву. Виховувати інтерес до оточуючої природи, бажання дізнатися більше.

  1. Конструювання (будівельний матеріал)

Тема: Дім для Нюші

Програмовий зміст:

Ознайомити дітей з будівельним матеріалом, зацікавити ним,  показати, який він яскравий, барвистий; пояснити поняття колір, форма, розмір; заохочувати бавитися будівельним матеріалом, вчити будувати з нього споруди, а після гри – складати на місце; учити виконувати вказівки дорослих; розвивати творчість, уяву; викликати у дітей позитивні емоції.

https://vseosvita.ua/library/konstruuvanna-dla-ditej-rannogo-doskilnogo-viku-dim-dla-nusi-26431.html

  1. Консультація для батьків «Поради як зберегти здоров’я!»

Мета: навчити дітей дбати про своє здоров’я, турботливо ставитися до свого тіла та організму. Прищеплювати любов до гігієнічних навичок.

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-poradi-ak-zberegti-zdorova-232161.html

 Вівторок

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=GWES_hGEkFQ&list=PLr3KpIMsPOwrEmdoPG33MUy3kN1KVG781&index=10

  1. Образотворча майстерня малювання (малювання)

Тема: День народження Синьої Фарби.

Програмовий зміст:  Вчити відтворювати короткими лініями краплі дощу, правильно тримати пензлик у робочій руці, спонукати дітей до елементарних творчих проявів, до власного самовираження. Формувати уявлення про синій колір. Розвивати спостережливість, потребу передавати свої враження від побаченого, чуття ритму. Виховувати інтерес до  образотворчості, бережне ставлення до фарби.

https://anelok.in.ua/konspekt-zanyattya-z-malyuvannya-v-molodshij-hrupi-na-temu-den-narodzhennya-synoji-farby/2112

Рухлива гра «Сонечко і Дощик»

https://www.youtube.com/watch?v=nATN1XE49H4

СХД. Розмальовування з дітьми навчальних розмальовок

Мета: розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, дрібної моторики рук

https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-coloring/

Рекомендації для батьків з розвитку самостійності в дітей

https://childdevelop.com.ua/articles/develop/4006/

 Середа

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8

 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (сенсорний розвиток)

Тема: « У пошуках Весни»

Програмовий зміст: 

        Освітня: формувати  пізнавальний інтерес до навколишнього світу, вміння не відволікатися від поставленого завдання. Розвивати  дрібну моторику рук; розуміти поняття один і багато; вчити дітей розрізняти та групувати предмети за величиною; закріплювати назви кольорів – жовтий, зелений, синій, червоний; збагачувати словник дітей іменниками: сонечко, хмаринка, квітка, метелики. Активізувати мову дітей за допомогою ігрових завдань. Вчити відповідати на запитання. Розширити знання про весну як пору року.

      Розвиваюча: розвивати пізнавальний та дослідницький інтерес; розвивати увагу, окомір, мислення, мовлення; виховувати старанність, спостережливість, допитливість. Розвивати мовленнєву компетентність, вміння досліджувати навколишній світ. Сприяти розвитку психічних процесів і позитивних емоцій. Розвивати координацію рухів і мови, зорове сприйняття (форми, кольору, величини), мислення, увагу, пам`ять.

       Виховна: виховувати активність, ініціативність, самостійність, творчі  здібності, уяву, дбайливе ставлення до природи, естетичні переживання від весняного пробудження природи.

https://doshkilnyk.in.ua/plan-konspekt-zaniattia-dlia-ditej-rannoho-viku-tema-u-poshukakh-vesny/

 Музична пальчикова гра «В морі живе дельфін»

https://www.youtube.com/watch?v=dTrh-br4rPU

 Спостереження за сонцем

Мета: Розширити знання дітей про весняні явища в природі, вчити спостерігати, порівнювати і аналізувати побачене. Активізувати словниковий запас дітей на тему «весні». Розвивати мовлення, увагу, спостережливість, фантазію. Виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до всього оточуючого.

  1. Гурткова робота

Розповідання дітьми казки «Курочка Ряба»

Мета: спонукати дітей до промовляння вже знайомої казки «Курочка Ряба», розвивати активне мовлення під час розповідання, збагачувати словниковий запас (курочка, кудкудаче, яйце золоте, просте, нірка, доріжка, камінчик, мокрий, сухий пісок).

Закріплювати поняття «один», «багато», вміння звуконаслідувати.

Розвивати пам’ять, зв’язне мовлення, увагу.

Виховувати інтерес до народної творчості та театралізованої діяльності.

Дати змогу відчути себе впевненим і вмілим.

 Консультація на тему «Розвиток дрібної моторики руки у дітей дошкільного віку»

https://naurok.com.ua/konsultaciya-na-temu-rozvitok-dribno-motoriki-ruki-u-ditey-doshkilnogo-viku-16157.html

 Четвер

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU

  1. Мовлення дитини.

Тема: «Подорож Колобка»

Програмовий зміст:

Граматика: Вчити дітей будувати прості речення, погоджувати слова в реченні в роді, числі і відмінку; правильно вживати в реченні прийменники: на, під.

Розвивальні: Розвивати мовлення дітей, увагу, пам’ять, мислення.

Виховні: Виховувати уважність, посидючість.

Словник: Продовжити збагачувати словник дітей іменниками (вовк, заєць, їжак, лисиця, миша), прикметниками (довгі, сіренька, маленький).

http://liyalno1.blogspot.com/2019/09/140.html

  1. Руханка для дітей

https://www.youtube.com/watch?v=CNgA4pLzNMI

  1. Спостереження.

Травичка-муравичка та жовті кульбабки

Мета: уточнювати знання дітей про послідовність весняних змін у природі, спонукати милуватися весняною травою та кульбабками; розширювати уявлення дітей про красу рідної природи, особливості рослинного світу навесні; виховувати  бережливе ставлення до природи.

  1. Перегляд казки «Колобок»

Мета: закріпити знання дітей казки «Колобок»; вчити запам’ятовувати послідовність дій персонажів казки; розвивати пам’ять, увагу, посидючість,  діалогічне мовлення; виховувати інтерес до вивчення казок та театралізованої діяльності.

https://www.youtube.com/watch?v=jdE38n9fccc

  1. Консультація для батьків.

«ЗНАЧЕННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ»

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-znacenna-teatralizovanoi-dialnosti-dla-garmonijnogo-rozvitku-doskilnikiv-101892.html

 Понеділок

  1. Ранкова гімнастика

КРОКОМ  РУШ — Baby Shark Українською

https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=14&t=0s

  1. Дитина в соціумі + Літературна скринька

Тема: Сонячні промінчики

Програмовий зміст: ознайомити дітей з загадковим світом навколишнього простору – Сонцем; поглибити знання дітей про Сонце: воно високо в небі, зігріває землю, живе, світить; викликати в дітей позитивні емоції, використовуючи художнє слово, музику, фольклор; розвивати навички спілкування і мову (діалогічну і монологічну), просторову орієнтацію,  мислення, пам’ять, увагу; виховувати дружні стосунки.

https://naurok.com.ua/konspekti-konspekti-integrovanih-zanyat-dlya-ditey-rannogo-viku-drugiy-tretiy-rik-zhittya-26003.html

3. Фізкультхвилинка Бедрик

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=21

  1. Конструювання (будівельний матеріал).

Тема: » Будиночки для звірят. «

Програмовий зміст:

Формувати узагальнені уявлення про об’єкти  конструювання, способи створення цілого з частин, уміння брати до уваги певні умови та вимоги. Заохочувати дітей до участі в конструюванні будинків, вміння відтворювати в будівництві свій задум, виконувати будівництво у потрібній послідовності, спрямовувати свої зусилля на здобуття конкретного результату, закріпити знання про колір, форму; виховувати доброту, бажання допомагати іншим.

https://www.stud24.ru/pedagogy/konstrujuvannya-v-molodshomu-doshklnomu-vc/441826-1662949-page4.html

5.Консультація для батьків.

«Роль сенсорного виховання у розвитку особистості дитини раннього віку»

http://rosynka-rivne.pp.ua/metodichna-stor-nka/konsultac-ja-dlja-batk-v-rol-sensornogo-.html

 Віторок

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=znLY1BfM58I&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=1

  1. Образотворча майстерня малювання (малювання)

Тема: Чарівна країна

Програмовий зміст:

— вдосконалювати вміння і навички дітей в техніці «відбиток» поролоном, стусаном жорсткої кисті, примакивание пензля до паперу;

— виховувати дбайливе ставлення до природи, естетичний смак, акуратність у виконанні роботи,

— розвиток творчої уяви, вибір способів зображення та образотворчого матеріалу в залежності від переданого образу.

— виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я

http://ped-kopilka.com.ua/vospitateljam/zanjatija-s-detmi/mladshaja-grupa-dou/konspekt-nod-vo-vtoroi-mladshei-grupe-po-teme-vesna.html

 3.Зарадка для малюків.

https://www.youtube.com/watch?v=utirL8uv4Ss

 4.СХД. Ліплення з солоного тіста

Тема: «Мишки на сирі».

Мета: Вчити використовувати знання про особливості зовнішнього вигляду тварин у своїй роботі.

Закріпити вміння і навички, отримані раніше (скочування, відтягування, згладжування країв).

Розвивати творчу уяву, інтерес до роботи.

Матеріал: Солоне тісто, стека, пензлик, нитки (для хвоста).

 5.Консультація для батьків.

Виховуємо самостійність у дітей

https://mamovediya.com.ua/vykhovuyemo-samostiynist-u-ditey

 Середа

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8

  1. Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (сенсорний розвиток)

Тема. Запрошення до весняного лісу

Програмовий зміст:

вчити дітей співвідносити предмети за кольором, використовуючи

прийом накладання, закріплювати знання основних кольорів;

розширювати знання дітей про тварин (зайчик, білочка), їхні

особливості життя та поведінку; формувати та закріплювати поняття ;один — багато; великий — маленький; розвивати увагу, окомір,

мислення, мовлення, дрібну моторику рук; виховувати старанність,

ініціативність, активність; сприяти розвитку психічних процесів і

позитивних емоцій; активізувати словник дітей іменниками.

https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/doshkillya/48418/

 3.Пальчикова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=wZMPwN-jCMw

4.Гурткова робота.

Перегляд казки «Ріпка».

Мета: закріпити вміння слухати казку; вчити давати короткі відповіді на запитання; формувати уміння вірно називати і характеризувати героїв казки; виховувати почуття дружби і взаємодопоги, розв’язувати проблемні завдання, збагачувати словниковий запас, вчити зосередженості під час слухання, співпереживанню.

https://www.youtube.com/watch?v=z1Oktn3YO1E

5.Консультація для батьків

«Як змінювати захисні сили організму дітей у процесі їх загартування та гігієнічного виховання в умовах сім’ї»

http://dnz8.kupyansk.info/info/page/8015

 Четвер

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU

2.Мовлення дитини.

Тема: Веселий півник

Програмовий зміст: нагадати дітям зміст вже знайомої казки; спонукати їх до промовляння та ознайомлення з елементами драматизації; розвивати мовленнєву активність; закріплювати знання про півника, вміння звуконаслідувати півника та імітувати; розвивати звукову культуру мовлення, розуміння мовлення дорослих: виховувати любов до української народної казки, бажання приймити участь у розігруванні сюжету казки.

https://naurok.com.ua/konspekt-zanyattya-veseliy-pivnik-rozvitok-movlennya-100607.html

 3.Перегляд з батьками онлайн заняття для дітей 2-3 років «Лас-Мамас»

https://www.youtube.com/watch?v=sbZoWdlPD5w

5.     Консультації для батьків

«Заохочення дітей до самовиховання казкою»

https://vseosvita.ua/library/konsultacii-dla-batkiv-zaohocenna-ditej-do-samovihovanna-kazkou-117141.html

Перегляд казки в сімейному колі за вибором батьків.

  П’ятниця

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

  1. Дитина в природному довкіллі

Тема: Хто в будиночку живе

Програмовий зміст:

Формувати елементарні уявлення про тісний взаємозв’язок в природі; Підвести дітей до розуміння, що всьому живому на землі потрібна вода і світло для життя; стимулювати дитячу допитливість до пізнання природи; розвивати дрібну моторику рук; виховувати співчуття, бажання роботи добрі справи, бажання піклуватися про рослини і тварини.

https://naurok.com.ua/konspekt-zanyattya—gri-dlya-ditey-rannogo-viku-oznayomlennya-z-prirodnim-dovkillyam-14195.html

  1. Образотворча майстерня (ліплення)

Тема: » Горішки для білочки»

Програмовий зміст:

Допомагати освоювати прийоми ліплення, розгортати тісто між долонями круговими рухами. Сприяти покращенню координації рухів. Викликати інтерес до процесу ліплення. Розвивати дрібну мускулатуру пальців рук; виявляти турботу про білочку, викликати емоційне доброзичливе ставлення до персонажу, бажання допомогти.

https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-liplenna-121365.html

  1. Веселий відпочинок.

Перегляд казки «Ріпка».

Мета: знайомити дітей з казками; вчити запам’ятовувати героїв та послідовність дій; розвивати пам’ять, зв’язне мовлення, увагу; виховувати бажання розповідати казки.

https://www.youtube.com/watch?v=z1Oktn3YO1E

  1. Взаємодія з батьками

Завдання з артикуляції «Динамічна артикуляційна гімнастика»

https://youtu.be/GW1RpthklBU