Умови доступності закладу для дітей з особливими потребами
В закладі функціонує дві логопедичні групи та три інклюзивних для дітей з особливими освітніми потребами (1 група для дітей молодшого дошкільного віку, 2 групи старшого дошкільного віку)
ПЛАН РОБОТИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В КЗ «ЗДО №59 ВМР» НА 2024-2025 Н.Р.
Завдання: інтеграція освітнього процесу (соціалізація, адаптація та корекція) дітей з особливими освітніми потребами в звичайному соціумі
№ | Назва заходу | Термін | Категорія слухачів | Відповідальний |
Робота методичного кабінету | ||||
1. | Ознайомити з останніми новинами та нормативно-правовими документами з інклюзивної освіти педагогічний колектив та батьків |
вересень 2024 |
педагоги ЗДО, батьки |
вихователь-методист Євгенія Шишкова |
2. | Продовжувати роботу з поповнення та інформування про інклюзивну політику, практику та культуру дошкільного закладу |
постійно |
педагоги ЗДО, батьки |
вихователь-методист Євгенія Шишкова |
3. | Доповнити збірку навчально-методичних матеріалів з питань інклюзивної освіти, зробити її доступною для користування педагогами та батьками |
постійно |
педагоги ЗДО, батьки |
вихователь-методист |
4. |
Продовжувати створювати розвиваюче середовище групового приміщення інклюзивних груп
|
постійно |
педагоги ЗДО, батьки |
вихователь-методист Євгенія Шишкова |
Робота з педагогічним колективом |
||||
1. |
Анкетування «Освітня діяльність педагога з огляду на сучасні тенденції дошкільної освіти. Шляхи професійного розвитку» |
вересень 2024 |
педагоги ЗДО |
вихователь-методист |
2. | методична кав’ярня «Впроваджуємо Данську технологію» |
вересень 2024 |
педагоги ЗДО |
вихователь-методист, практичний психолог |
3. | Діагностика професійної компетентності асистента вихователя інклюзивної групи |
жовтень 2024 |
педагоги ЗДО |
практичний психолог |
4.
|
Консультація для педагогів: «Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи» |
жовтень 2024 |
педагоги ЗДО |
вихователь — методист, вч.- логопед |
5. |
Семінар-воркшоп «Будьмо толерантними»
|
грудень 2024 |
педагоги ЗДО |
практичний психолог, вихователь – методист |
6. | Тематичне вивчення «Система роботи педагогів інклюзивних груп під час організації освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами» |
грудень 2024 |
педагоги ЗДО |
вихователь-методист |
7. | Педагогічні посиденьки «Дитина з розладами спектру аутизму в дитячому садку: налагоджуємо взаємодію» |
лютий 2025 |
педагоги ЗДО |
практичний психолог, вчитель-логопед Татур В.Ю. |
8. |
Психолого-педагогічний семінар з елементами тренінгу «Особливості роботи з дітьми різних типів темпераменту та нервової системи»
|
березень 2025 |
педагоги ЗДО |
практичний психолог, вихователь-методист |
Робота з батьками | ||||
1. |
Провести індивідуальні консультації «Якщо Ваші діти особливі» |
листопад 2024 |
педагоги ЗДО, батьки |
практичний психолог
|
2. | Проводити просвітницьку роботу щодо забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту |
постійно |
батьки |
Методична та психологічна служба |
Робота з дітьми | ||||
1. | Скласти списки дітей з особливими освітніми потребами, які потребують психолого-педагогічного супроводу |
вересень 2024 |
дошкільники |
вихователь-методист |
2. | Забезпечити психолого-педагогічний супровід та корекційно-відновлювальну роботу з дітьми з особливими освітніми потребами |
постійно |
дошкільники |
вихователь-методист |
3. |
Провести засідання Команди супроводу (скласти графік корекційно-розвиткових занять, підготувати документи асистента-вихователя) |
протягом року |
Команда супроводу |
вихователь-методист |
4.
|
Розробити Індивідуальні програми розвитку (ІПР) дітей з особливими освітніми потребами на 2024-2025 н. р. |
вересень 2024 |
Команда супроводу, дошкільники |
вихователь-методист |
5. | Здійснювати щоквартальне вивчення динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами та переглядати основні завдання ІПР |
щоквартально |
дошкільники |
вихователь-методист |