Умови доступності закладу для дітей з особливими потребами

В закладі функціонує дві логопедичні групи та три інклюзивних для дітей з особливими освітніми потребами (1 група для дітей молодшого дошкільного віку, 2 групи старшого дошкільного віку) 

ПЛАН РОБОТИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В КЗ «ЗДО №59 ВМР» НА 2024-2025 Н.Р.

Завдання: інтеграція  освітнього процесу (соціалізація, адаптація та корекція) дітей з особливими освітніми потребами в звичайному соціумі

Назва заходу Термін Категорія слухачів Відповідальний
Робота методичного кабінету
1. Ознайомити з останніми новинами та нормативно-правовими документами з інклюзивної освіти педагогічний колектив та батьків

 

вересень 2024

педагоги ЗДО, батьки

 

вихователь-методист

Євгенія Шишкова

2. Продовжувати роботу з поповнення та інформування про інклюзивну політику, практику та культуру дошкільного закладу

 

постійно

 

педагоги ЗДО, батьки

 

 вихователь-методист Євгенія Шишкова

3. Доповнити збірку навчально-методичних матеріалів з питань інклюзивної освіти, зробити її доступною для користування педагогами та батьками

 

постійно

 

педагоги ЗДО, батьки

 

вихователь-методист

4.

Продовжувати створювати розвиваюче середовище групового приміщення інклюзивних груп

 

 

постійно

 

педагоги ЗДО, батьки

 

вихователь-методист Євгенія Шишкова

 

Робота з педагогічним колективом

1.

Анкетування

«Освітня діяльність педагога з огляду на сучасні тенденції дошкільної освіти. Шляхи професійного розвитку»

 

вересень 2024

 

педагоги ЗДО

 

вихователь-методист

2. методична кав’ярня «Впроваджуємо Данську технологію»

 

вересень 2024

 

педагоги ЗДО

вихователь-методист,  практичний психолог
3. Діагностика професійної компетентності асистента вихователя  інклюзивної групи

 

жовтень

2024

 

педагоги ЗДО

 

практичний психолог

4.

 

 

 

Консультація для педагогів: «Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи»

 

жовтень 2024

 

педагоги ЗДО

 вихователь —  методист,

   вч.-  логопед

 

5.

 

 Семінар-воркшоп «Будьмо толерантними»

 

 

грудень

2024

 

педагоги ЗДО

практичний психолог,

вихователь –

методист

6. Тематичне вивчення «Система роботи педагогів інклюзивних груп під час організації освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами»

 

 

грудень  2024

 

 

педагоги ЗДО

 

 

вихователь-методист

7. Педагогічні посиденьки «Дитина з розладами спектру аутизму в дитячому садку: налагоджуємо взаємодію»

 

лютий 2025

 

педагоги ЗДО

 

 практичний психолог, вчитель-логопед

Татур В.Ю.

8.

Психолого-педагогічний семінар з елементами тренінгу  «Особливості роботи з дітьми різних типів темпераменту та нервової системи»

 

 

березень 2025

 

педагоги ЗДО

 практичний психолог,

 вихователь-методист

Робота з батьками
1.

Провести індивідуальні консультації  

«Якщо  Ваші діти особливі»

 

листопад 2024

 

педагоги ЗДО, батьки

 

 практичний психолог

 

2. Проводити просвітницьку роботу щодо забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту

 

 

постійно

 

 

батьки

 

Методична та психологічна служба

Робота з дітьми
1. Скласти списки дітей з особливими освітніми потребами, які потребують психолого-педагогічного супроводу

 

вересень 2024

 

дошкільники

 

вихователь-методист

2. Забезпечити психолого-педагогічний супровід та корекційно-відновлювальну роботу з дітьми з особливими освітніми потребами

 

постійно

 

дошкільники

 

вихователь-методист

3.

Провести засідання Команди супроводу

(скласти графік корекційно-розвиткових занять, підготувати документи асистента-вихователя)

 

протягом року

 

Команда супроводу

 

вихователь-методист

4.

 

 

Розробити Індивідуальні програми розвитку (ІПР) дітей з особливими освітніми потребами на 2024-2025 н. р.

 

вересень 2024

Команда супроводу, дошкільники

 

вихователь-методист

5. Здійснювати щоквартальне                вивчення динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами  та переглядати основні завдання ІПР

 

щоквартально

 

дошкільники

 

вихователь-методист