№8 «Золотий ключик»

zolot_kljuch

ВИХОВАТЕЛІ:

Гуцалюк Інна Андріївна

Смолявська Ірина Вікторівна

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛІВ:

Панасюк Любов Сергіївна.

7

dz

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

 Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва» (малювання) для середнього дошкільного віку «Квітуча гілочка»

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/359843836073121

«Художньо-продуктивна діяльність» (аплікація) для середньої групи.

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/357070089810969

«Комунікативний розвиток особистості»для середньої групи «Великдень»

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/5030024607073181

 

Літературне образотворення
В. Сухомлинський
«Сива волосина»
Вихователь І.А. Гуцалюк

 

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Рекомендації  від вчителя — логопеда Татур Валентини Юріївни

Шановні батьки! Відповіді на ваші запитання та  більше про методи та прийоми, які покращать  розвиток ваших дітей  за адресою :

https://medium.com/@imajenas

 https://t.me/joinchat/AAAAAFi9RvSSH_pM7-_1ag

Коли потрібно звертатись до логопеда?

Дошкільний період — це період від 3 до 6 років  Чи не найважливішою в цей час для дитини стає потреба у спілкуванні та враженнях  Адже саме вони допомагають дитині поступово набувати соціального досвіду і розвивати пізнавальні здібності.

Та саме зараз, в період 4–6 років батьки починають порівнювати мовлення своїх дітей з мовленням їх однолітків. Звертають увагу на вміння своїх дітей щось розповісти чи запитати. Особливо їх тривожить стан звуковимови у дітей. Хочу сказати, що це вже запізно, цей процес потребує уваги ще з першого року життя.

 Як запобігти порушенням звуковимови  в дитини? Пам’ятайте: мовлення батьків є взірцем для наслідування дитиною  Саме тому мовлення батьків у спілкуванні з дитиною має бути: • правильним — без мовленнєвих порушень та «сюсюкання»; •  розбірливим — з чітким вимовлянням слів, з виділенням наголошеного складу; •      простим — що включає прості фрази з 2–4 слів; •         повторюваним — з багаторазовим використанням одних і тих самих слів протягом певного періоду;  •        різнобарвним — з використанням різної інтонації, пауз, сили голосу, зміни темпу; •     живим — супроводжуватися виразною мімікою та (за потреби) жестами.

 Навіть, якщо формування звуковимови відбувається без складних порушень, звичайно, не буде зайвим працювати над розвитком мовлення дітей, розвитком рухливості артикуляційного апарату, вдосконаленням фонематичних процесів. 

 А чи може дитина сама «виговоритись»? Таке справді буває, але не так часто, як того прагнуть батьки.   Навіть, якщо дитина не вимовляє одного звука, але їй вже виповнилося 4 роки, обов’язково потрібна логопедична консультація.

 Дитина розмовляє не так добре, як її однолітки.  Що робити? Кожна дитина — індивідуальність.  Її розвиток відбувається за власними законами, тому не порівнюйте свого малюка з однолітками, які, можливо, випереджають його у своєму розвитку.  Якщо ви помітили, що однолітки не розуміють, а сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію.  Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвого порушення і звернутися до вчителя-логопеда.

  Не забувайте, що зазвичай, діти з розладами мовлення дуже вразливі і можуть поступово усамітнитися, а це ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер — дитина може стати дратівливою, замкненою, плаксивою.

 Коли потрібно звертатись за допомогою логопеда?

  При перших тривожних дзвіночках у мовленні дитини. Особливо, якщо його народження відбувалось з ускладненнями, кесарів розтин, якщо в ранньому дитинстві малюк не гулів, не лепетав, пізно почав сидіти, стояти, говорити, погано ссав, часто зригував, не любить жувати тверду їжу, має проблеми з носовим диханням, часто хворіє простудними захворюваннями чи має алергію.

 Якщо під час обстеження дитини, якій вже виповнилося 4 роки, вчитель-логопед виявив: •         заміни одних звуків іншими, простішими за артикуляцією (наприклад, туба замість шуба); •     змішування звуків, тобто нестабільні заміни одних звуків іншими, коли дитина то вимовляє звук у слові цілком правильно, то замінює його на інший звук (наприклад, жука називає то зюк, то шук, то жук); • спотворену вимову звуків (наприклад, якщо дитина гаркавить); •    труднощі розрізнення звуків, схожих за звучанням чи артикуляцією (переважно тих, що їх дитина вимовляє неправильно) (наприклад, дзвінких — глухих приголосних, як от дуб — туп або твердих — м’яких приголосних, як от мило — міло); •  перестановки, додавання, пропуски звуків (наприклад, карб — краб, таник — танк, білка — біка);            •порушення ритміко-складової структури слів (пропуски, додавання складів чи їх уподібнення, наприклад: вавона — ворона, фотопалат — фотоапарат, кукаліківає — кукурікає), можна говорити про Фонетико-Фонематичний Недорозвиток Мовлення і необхідність занять дитини з логопедом.

 Як довго слід займатися з дитиною,  щоб досягти правильної звуковимови? На це запитання немає однозначної відповіді.  Залежно від прояву ФФНМ (відсутності, заміни або спотворення одного чи групи звуків) корекційна робота може тривати від одного тижня до кількох місяців, і навіть років  Найчастіше на постановку звуків потрібен 1 місяць, а от на автоматизацію (закріплення правильної вимови звука в мовленні) та диференціацію (розрізнення звуків) близько 6 місяців, а то і більше.

 Дитині виправляє звуковимову вчитель-логопед  дитячого садочка, може додатково займатись ще інший спеціаліст, але цих занять може виявитись недостатньо. 

Як діяти у цій ситуації? Якщо в дитини проста дислалія, тобто порушення звуковимови однієї групи звуків (наприклад, свистячих [с], [з], [ц]), то логопедичних занять в умовах садка та вдома буде достатньо, щоб швидко подолати цей дефект.

  Проте, якщо дислалія поліморфна, тобто в мовленні дитини спостерігається порушення кількох груп звуків (наприклад, свистячих та шиплячих, сонорів), чи є ще інші види порушень, (загальний недорозвиток мовлення) , то робота з логопедом може розтягнутись на досить тривалий період.

Корекційно-розвивальна логопедична робота в дитячому садку забезпечує високий коригувальний ефект мовленнєвих розладів і є необхідною для дітей з мовленнєвими порушеннями.

Чи варто віддавати дитину до спеціальної логопедичної групи?

Пам’ятайте, що саме в дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне — воно гнучке для подолання мовленнєвих розладів  Тому, що раніше ви звернетеся по допомогу до спеціаліста, то швидше дитина оволодіє правильним мовленням. 

Важливе значення у дошкільному віці має комплексна робота з дитиною,  тому логопедичні та логоритмічні заняття в логопедичній групі з логопедом, навчально-розвивальні заняття вихователя, корегуючі заняття з психологом забезпечать успішну корекцію мовлення вашої дитини, допоможуть їй досягти найкращих результатів.

  Не соромтеся звертатися по допомогу до вчителя-логопеда, адже тільки завдяки співпраці вчителя-логопеда і батьків, використанню цікавих та доступних видів роботи, у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням

Чи можна без логопедичної допомоги виправити в дитини порушення звуковимови? Якщо дитині тільки 3 роки і вона погано говорить, ви можете виконувати з нею вправи артикуляційної, дихальної та пальчикової гімнастики, і мовлення значно покращиться  Проте, якщо дитині вже 4 роки і вона неправильно вимовляє кілька звуків, слід звернутися до вчителя-логопеда.   Очікування, що «ось-ось заговорить сам», зазвичай,  не виправдовуються.

Хвилювання батьків, що дитина буде плакати у новій групі, довго буде звикати до нових вихователів, чи стане говорити ще гірше, тому що навчиться від інших, неправильному мовленню – не мають під собою основи. Таких груп у різних садочках, містах, областях створено багато з певними правилами і за науково обгрунтованими принципами, щоб створити дитині якісне мовленнєве середовище, унеможливити негативні реакції, забезпечити  комфортне перебування в групі.

  Пам’ятайте, що мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати Отже, консультації вчителя-логопеда, відвідування спеціальної логопедичної групи для дітей з порушеннями мовлення, систематичні заняття з дитиною в домашніх умовах, допоможуть скоригувати наявні порушення звуковимови та відкриють дитині шлях до успішного навчання у школі.

Мама – найкращий логопед

Чи може мама, людина  будь-якої професії, бути найкращим педагогом? Так, може! В чому ж її переваги?

Мама знає свою дитину краще, ніж будь-який спеціаліст. Бачить її в різні моменти за різних обставин, перша помічає незначні зміни чи сигнали успіху та невдач.

Мама найкращий педагог – сама найближча людина для дитини, з мамою у дитини найкращий контакт. А значить і самі продуктивні і результативні заняття, дитина для мами буде старатись набагато краще, ніж для чужої тьоті.

Навіть, якщо у відносинах мами і дитини є непорозуміння, то вони короткочасні і швидко нівелюються під час спільної діяльності. А, якщо дитина має вади мовлення і, чужі люди не зразу її розуміють, то дитина в лиці мами завжди бачить і знаходить розуміння, а це значить, що вона їй більше довіряє, більше розкривається та іде на контакт.

 Тому, що батьки добре знають свою дитину, вони знають як, та в який час краще всього почати заняття. В них є свобода вибору найкращого часу для цього.

У фахівця час жорстко регламентований, вчитель-логопед не може чекати моменту, коли у дитини хороший настрій і вона буде повністю налаштована на працю з ним. Тому частина занять у логопеда може проходити не так продуктивно.

Батьки добре знають сильні і слабкі сторони своєї дитини. Знають, що завдання саме такого плану дитина виконує краще, а ось такі — не хоче і її потрібно стимулювати. Особливо завдання, які потребують певних фізичних чи моральних зусиль. Так, фахівець з часом, вивчає дитину, її особливості характеру, поведінки і вміє регулювати процеси навчання. Та це приходить з часом, не легким шляхом спроб та помилок і затрат енергії. Скоротити цей шлях, знову ж таки, допомагають батьки. Вони можуть поділитися своїми знаннями зі спеціалістами і повноцінно включитись в роботу.

В більшості випадків дитина займається від 5 до 1 години в тиждень. За цей час педагог може тільки зробити спробу показати дитині нові вправи, призвичаїти її до нових вимог, до необхідності взаємодії на занятті, спробувати закріпити нову вправу чи навик. І тут також основна робота лежить на плечах батьків – заспокоїти дитину, спонукати до праці,  вселити думку про необхідність занять з учителем-логопедом.

Якщо є розуміння цих моментів з боку батьків, то з самого початку, можна здобути результат швидше, від взаємодії  батьків з дитиною і вчителем – логопедом.

Сьогодні, коли діти тривалий час перебувають на карантині вдома, разом з батьками, саме час проявити свої педагогічні здібності.

 Та й карантин під час коронавірусу – це не просто сидіння вдома. 

Дуже важливо розуміти, як саме організовувати простір і час дітей вдома.

Щоб організовувати простір і дні дітей, необхідно слідувати правилу: дітям треба дати можливість, по-перше, відпочити, по-друге, забути про  свою тривогу, а по-третє, їм треба дати можливість нудьгувати».

Так, так – нудьгувати, для того щоб будь-яка діяльність була для дітей в радість. Якщо ми, без перерви, починаємо розважати дитину, то позбавляємо її власної енергії і насолоди від власних дій. 

Коли ваша дитина говорить: «Мамо, мені нудно», не дозволяйте їй в цей момент вмикати планшет, комп’ютер, чи брати в руки телефон. Скажіть їй: «Понудьгуй декілька хвилин, зараз я разом з тобою пограю в дуже цікаву гру». Підготуйтесь і запропонуйте їй позайматись за рекомендацією вчителя-логопеда. Будьте поруч, виконуйте завдання на рівні дитини, змагайтесь, не бійтесь досягати успіху, спонукайте дітей вас перемагати.

Та регламентуйте час занять, не перетворюйте цей процес в безперервну гру. Насправді, якщо ми весь час будемо аніматорами для своїх дітей, ми позбавляємо їхньої власної мотивації до роботи. Робіть веселі перерви, давайте дітям ініціативу, а найкраще буде коли ви очолите активність дітей. Дайте їм можливість битись подушками і самим долучіться до цієї гри, дозвольте пострибати на ліжку, сховатися під столом чи за дверима, але вони повині знати, що за моментами розваг іде заняття.

Можливо, не зовсім вціліють ваші меблі, та це збереже вам певну кількість нервових клітин, а дітям додасть впевненності, що їх люблять, розуміють, цінують їх бажання.

 На сьогодні є дуже багато можливостей і ресурсів, які допоможуть вам продуктивно займатися з дітьми і не збожеволіти з постійним «Ну мам», «Ну тат», дітям з цікавістю провести час, а вільний період від занять та роботи прожити з цікавістю разом.

Слідкуйте за завданнями , які рекомендує вам вчитель- лоопед, з’ясовуйте не зрозумілі вам моменти, будьте на зв’язку і все буде добре.

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

в групі старшого дошкільного віку  №8  

Понеділок  

Ранкова  руханка

https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ

Мовленнєвий розвиток

Закріпити знання про перший місяць весни, познайомити дітей  з назвою  другого місяця весни, його особливостями.

https://www.youtube.com/watch?v=3OxW-SXgBgQ

Складаємо розповідь по опорних малюнках «Навесні»

https://www.youtube.com/watch?v=xcK0_xgiA7Y

Дидактична гра «Логопедична змійка»

Вчити дітей визначати перший і останній звук в словах.

https://www.youtube.com/watch?v=ksUyX3TCfwk

Образотворча діяльність (Аплікація)

Тема: Прикраса для своєї кімнати

Удосконалювати навики складання паперу  «Віяло», розвивати дрібну моторику пальців рук. Закріпити правила безпечного користування з ножицями, удосконалити вміння різати по колу.

https://www.youtube.com/watch?v=_j4LV-ZooaI

Фізкультхвилинка  «Арам Зам Зам»

https://www.youtube.com/watch?v=Ua0gTAl-TIg

Вівторок 

Малювання «Яблунева гілочка»

Мета: удосконалювати навики малювання гілочки, продовжувати малювати гілочку дерева кінчиком пензлика. За допомогою пальчика (або вушної палочки,  олівцем) створювати цвіт яблуні методом приклав, забрав. Розвивати  почуття кольору і  ритму; Виховувати інтерес до відбиття в малюнках рідної природи.

https://www.youtube.com/watch?v=j6x-8G9cuDM

Руханка «Якщо ти щасливий»

https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg

Музичний калейдоскоп

Пригадайте  пісеньку про матусю

https://www.youtube.com/watch?v=R-E7SpN5rwI

 «Казка про щастя»  Василь Сухомлинський

https://www.youtube.com/watch?v=PJFwTEXrcDk

 Дидактична гра «Казкова поляна»

Мета: удосконалювати вміння правильно будувати речення та розвиток зв’язного мовлення.

https://www.youtube.com/watch?v=jdosvVex4Ck

Середа 

Ранкова гімнастика  «Раз, два, три »

 https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc

 Дидактична гра «Один, багато»

Мета: звертати увагу скільки предметів зображено на картині, розвивати логіко – математичні здібності

 https://www.youtube.com/watch?v=_0VYeUhL_Uk

Динамічна артикуляційна  гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=GW1RpthklBU

Літературна скринька

Слухання української казки «Івасик — Телесик»

https://www.youtube.com/watch?v=e4hFZBOkE9w

Навчання елементів грамоти

Вчимося читати речення (вірш О.Картич)

https://www.youtube.com/watch?v=DLcxX9aEPDA

Гімнастика для очей (логопедична)

Мета: тренування м’язів органів зору, автоматизація звука [Р] у словах, реченнях.

https://www.youtube.com/watch?v=03KO95sdvoU

Бесіда «Сам вдома»

https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U&t=38s

Четвер 

Математика

Тема: «Порівняємо кількість предметів»

Мета: закріпити знак «більше», «менше», «дорівнює»,  вчити математичні приклади.

https://www.youtube.com/watch?v=g3bwNnGzcno

Дидактична гра «Ключ»

Мета: Розвивати логічне мислення, добираючи ключ до відповідної щілини.

 https://www.youtube.com/watch?v=jvPPfc69-ug

Гімнастика  для очей «Очі сильно ми закрили»

 https://www.youtube.com/watch?v=WWoEYsJRVH8

Робота з папером 

Виготовлення метелика з паперу  за технікою «Оригамі»

Удосконалювати навики складати папір навпіл, по діагоналі.

Розвивати дрібну моторику.

https://www.youtube.com/watch?v=glprCZujOeY

Пальчикова гімнастика «Метелик»

https://www.youtube.com/watch?v=daHh5tsQBuY

П’ятниця 

Ранкова гімнастика

 https://www.youtube.com/watch?v=xTIVznmnHok

Бесіда «Вода приховує безліч цікавого »

https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs

Дитина в природньому довкіллі.

«Турбота людей навесні»

 https://www.youtube.com/watch?v=XxcKLYs_BE4

Аплікація «Вербові котики»

З кольорового паперу  вирізаємо гілочки, або малюємо фломастером гілочки, це буде основа. З вати робимо «котики»  і приклеюємо до гілочок.

https://www.youtube.com/watch?v=R64OBWY9QyE

Слухання пісні «Весняні котики»

https://www.youtube.com/watch?v=vy5ShdXJxrQ

Пальчикова гімнастика «Весна»

https://www.youtube.com/watch?v=buc1o0zaRZo

Понеділок

Ранкова гімнастика

https://classroom.google.com/u/0/w/NjcwMzU3NDU4Mjla/t/all?hl=ru

Бесіда

Гігієна для дітей: як уберегтися від злих мікробів?

https://www.youtube.com/watch?v=hd_kEZEHkdo

 Мовленнєвий розвиток

Мета: вивчення вірша за мнемо таблицею

«Весна»

https://www.youtube.com/watch?v=04gJX6LcWSc&t=55s

«Українська мова» Ганна Чубач

https://www.youtube.com/watch?v=k4OZX2Yv2HM

 Відгадайте загадки

https://www.youtube.com/watch?v=-Yw_tO3kgXU

Фізкультхвилинка  «Унадився журавель»

https://www.youtube.com/watch?v=MQgbFtbWLUs

Вівторок  

Малювання «Писанка»

Мета: удосконалювати навики малювання писанки, прикрашати за допомогою прямих, хвилястих ліній, кружечків. Розвивати творчість, мислення.

https://www.youtube.com/watch?v=0wmvKtmxqCI

Руханка

https://classroom.google.com/u/0/w/NjcwMzU3NDU4Mjla/t/all?hl=ru

 Музичний калейдоскоп

«Крашанка» муз. і сл. Вячеслава Кукоби

https://www.youtube.com/watch?v=q37EMdnw6N8

 Дидактична гра «Мої зубки»

https://www.youtube.com/watch?v=W3e70fCFgyM

Дослідницька діяльність «Звідки береться дощ»

https://www.youtube.com/watch?v=fnDKog86pvE

Дидактична гра « Скажи, хто ближче, хто дальше»

https://www.youtube.com/watch?v=OKK4ltCP028

Середа 

Ранкова гімнастика  

https://www.youtube.com/watch?v=p9T2WZlQQD4

 Дидактична гра «Знайди тінь»

https://www.youtube.com/watch?v=mOP1Ui32Vjo

Літературна скринька

Слухання  казки «Чарівне яйце» С.Борисенко

https://www.youtube.com/watch?v=LI4SZtt3Npo

Навчання елементів грамоти

Вчимося читати склади

https://www.youtube.com/watch?v=_VbRErcIWIM

Читання односкладових слів

https://www.youtube.com/watch?v=i4q3LYreRQ4

Пташина плутанина. Читання двохскладовий слів

https://www.youtube.com/watch?v=EB927bLobKU

Четвер 

Математика

Тема: «Усний рахунок»

Мета: удосконалювати навики додавання в межах 10

https://www.youtube.com/watch?v=8JFPEVmMC78

https://www.youtube.com/watch?v=fXIwm8tHbmY

Додавання. Вправа на логіку

https://www.youtube.com/watch?v=MOPZuL4x4-E

Дидактична гра «Порахуй і назви колір»

https://www.youtube.com/watch?v=zD-SoIRxnPo

 Гімнастика  для очей «Капітошка»

 https://www.youtube.com/watch?v=BYPCXZleOoE

 Робота з папером 

Виготовлення літачка з паперу  за технікою «Оригамі»

Удосконалювати навики складати папір навпіл, по діагоналі.

Розвивати дрібну моторику.

https://www.youtube.com/watch?v=WwbW8Wux_O0

П’ятниця 

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

Пальчикова гімнастика «Добрий ранок»

https://www.youtube.com/watch?v=aT40Sw5eIRQ

Бесіда «Невиконані обіцянки »

https://www.youtube.com/watch?v=mR3aPBOwvKY

Дидактична гра «Явища природи»

https://www.youtube.com/watch?v=0fxyl8blrN0

Аплікація «Пасхальні курчатка»

Мета: вчити виготовляти власними руками прикраси на свято.

https://www.youtube.com/watch?v=RaoZFfisjcQ

https://www.youtube.com/watch?v=pimS6B18u0M&t=310s

 Слухання казки «Великодня казка»

 https://www.youtube.com/watch?v=65twJD3W0GU

Понеділок   

Ранкова гімнастика від тітоньки Сови

https://www.youtube.com/watch?v=9y2jf8hgY6o

 Бесіда

Коли тобі нудно

https://www.youtube.com/watch?v=hNE48-bAuwU

 Мовленнєвий розвиток

Вивчення вірша «Синя квіточка» П.Король за мнемо таблицею

https://www.youtube.com/watch?v=WyR_xBBjWXg

 Загадки про овочі

https://www.youtube.com/watch?v=6r_D4-e9Dt0

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY

Вівторок 

Малювання «Весна»

http://goodhouse.com.ua/poradi/14430-texnika-malyuvannya-myatoyu-paperom-v-dityachomu-sadku-shkoli-majster-klas-yak-namalyuvati-myatoyu-paperom-kviti-buzok-pejzazh-vesnu-kulbaba.html

Руханка «Якщо ти щасливий»

Музичний калейдоскоп

Слухання пісні Е.Гріх «Ранок»

https://classroom.google.com/u/0/w/NjcwMzUyODQyNDNa/t/all?hl=ru

 Слухання казки «Язиката Хвеська»

https://www.youtube.com/watch?v=piLkMXDNPqo

 Середа 

 Дидактична гра «Комахи»

https://www.youtube.com/watch?v=BXToLHfbSyo

Літературна скринька

Слухання української казки «Кіт у чоботях»

https://www.youtube.com/watch?v=XC2XmCxY9rc

Навчання елементів грамоти

В яких словах заховалася літера

https://www.youtube.com/watch?v=U9icYuprIoo

Читання односкладових слів

https://www.youtube.com/watch?v=i4q3LYreRQ4&t=148s

Читання  двохскладових слів

https://www.youtube.com/watch?v=qOmQhM3_Tw8

Бесіда «Безпека на дорозі»

https://www.youtube.com/watch?v=PNJYPJLpyD0

Четвер 

Математика

Тема: «Розв’язуємо приклади »

Мета: удосконалювати навики додавання, познайомити з вагою, та вчити визначати вагу посилок.

https://www.youtube.com/watch?v=YmQGI6mBPaw&t=26s

https://www.youtube.com/watch?v=fXIwm8tHbmY

Дидактична гра «Склад чисел»

https://www.youtube.com/watch?v=7NwBzHXAEXg

 Гімнастика  для очей «Бджілка»

 https://www.youtube.com/watch?v=z68CXs3iXLA

 Робота з папером 

Виготовлення вітрячка з паперу  за технікою «Оригамі»

Удосконалювати навики складати папір навпіл, по діагоналі.

Розвивати дрібну моторику.

https://www.youtube.com/watch?v=INSjo-krBoQ

Пальчикова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=zV6Ln0F7U0k

 Фізкульхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=xTIVznmnHok

П’ятниця

Дидактична гра «Прочитай»

https://www.youtube.com/watch?v=W_G0gDlqXDU&t=5s

Дитина в природньому довкіллі.

«Весняні квіти-первоцвіти»

https://www.youtube.com/watch?v=u-OwXeY3-aQ&t=61s

Аплікація «Листівка»

 https://www.youtube.com/watch?v=JGAT0sdgigU

 Рухлива гра «Пройдися як…»

https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4

 

IMG_20150512_101137   Фото1173 Фото1279

Фото1205 Фото1353Фото1387

Фото1398 Фото1426 Фото1439