№7 «Соняшник»

09011365

11

ВИХОВАТЕЛІ:

Рябчинська Оксана Анатоліївна;

Калінаічева Людмила Володимирівна.

11                                                                                         Наш девіз:
«Соняшник» — веселий дім,
Тут турбота є усім.
Тут майструють, тут будують,
Лисові хвоста малюють,
З пластиліну ліплять вовка,
Швидко шиють нитка й голка.
А тому батьки і мами,
І сестрички із братами,
І бабусі, й дідусі —
Таку групу люблять всі.

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

 Художньо — продуктивна діяльність. Ліплення: «Великодня писанка»

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/556504485891412

Освітній напрям: «Дитина в соціумі» «Праця дорослих навесні»
для молодшого дошкільного віку

Пропонуємо поринути у «СВІТ ДОБРА ТА МУДРОСТІ», переглянувши оповідання

Василя Сухомлинського‍♀️«Крила матері‍♀️

(для молодшого віку)

Вихователь:Демець О.В.

Твори Сухомлинського формують у дітей найголовніше -людяність. Вони вчать відрізняти гарні вчинки від недобрих, бути чемними, поважати старших, захищати менших.❤

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/851904102869799

Художньо-продуктивна діяльність (малювання для молодшої групи)
«ВИШИВАНКА ДЛЯ МАМИ»
Вихователь:Демченко Л.В.

Математичні ігри для молодшого віку️
Вихователь:Демець О.В.

Художньо-продуктивна діяльність (літературне образотворення)»Казочка про писанку»

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/412996770693196

Екологічний марафон «Ми творимо планету власноруч». Тематичне заняття «Дерева та кущі».

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/759689652075986

Ранкова зарядка для молодшої групи

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/3027820660865762

Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»

«Наша планета Земля» для молодшої групи

Вивчення вірша з елементами ейдетики Р. Завадовича «Радісний надходить день»

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/1031204074174228

«Комунікативний розвиток особистості «Моя сім’я»для молодшої групи.

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Рекомендації  від вчителя — логопеда Татур Валентини Юріївни

Шановні батьки! Відповіді на ваші запитання та  більше про методи та прийоми, які покращать  розвиток ваших дітей  за адресою :

https://medium.com/@imajenas

 https://t.me/joinchat/AAAAAFi9RvSSH_pM7-_1ag

Коли потрібно звертатись до логопеда?

Дошкільний період — це період від 3 до 6 років  Чи не найважливішою в цей час для дитини стає потреба у спілкуванні та враженнях  Адже саме вони допомагають дитині поступово набувати соціального досвіду і розвивати пізнавальні здібності.

Та саме зараз, в період 4–6 років батьки починають порівнювати мовлення своїх дітей з мовленням їх однолітків. Звертають увагу на вміння своїх дітей щось розповісти чи запитати. Особливо їх тривожить стан звуковимови у дітей. Хочу сказати, що це вже запізно, цей процес потребує уваги ще з першого року життя.

 Як запобігти порушенням звуковимови  в дитини? Пам’ятайте: мовлення батьків є взірцем для наслідування дитиною  Саме тому мовлення батьків у спілкуванні з дитиною має бути: • правильним — без мовленнєвих порушень та «сюсюкання»; •  розбірливим — з чітким вимовлянням слів, з виділенням наголошеного складу; •      простим — що включає прості фрази з 2–4 слів; •         повторюваним — з багаторазовим використанням одних і тих самих слів протягом певного періоду;  •        різнобарвним — з використанням різної інтонації, пауз, сили голосу, зміни темпу; •     живим — супроводжуватися виразною мімікою та (за потреби) жестами.

 Навіть, якщо формування звуковимови відбувається без складних порушень, звичайно, не буде зайвим працювати над розвитком мовлення дітей, розвитком рухливості артикуляційного апарату, вдосконаленням фонематичних процесів. 

 А чи може дитина сама «виговоритись»? Таке справді буває, але не так часто, як того прагнуть батьки.   Навіть, якщо дитина не вимовляє одного звука, але їй вже виповнилося 4 роки, обов’язково потрібна логопедична консультація.

 Дитина розмовляє не так добре, як її однолітки.  Що робити? Кожна дитина — індивідуальність.  Її розвиток відбувається за власними законами, тому не порівнюйте свого малюка з однолітками, які, можливо, випереджають його у своєму розвитку.  Якщо ви помітили, що однолітки не розуміють, а сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію.  Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвого порушення і звернутися до вчителя-логопеда.

  Не забувайте, що зазвичай, діти з розладами мовлення дуже вразливі і можуть поступово усамітнитися, а це ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер — дитина може стати дратівливою, замкненою, плаксивою.

 Коли потрібно звертатись за допомогою логопеда?

  При перших тривожних дзвіночках у мовленні дитини. Особливо, якщо його народження відбувалось з ускладненнями, кесарів розтин, якщо в ранньому дитинстві малюк не гулів, не лепетав, пізно почав сидіти, стояти, говорити, погано ссав, часто зригував, не любить жувати тверду їжу, має проблеми з носовим диханням, часто хворіє простудними захворюваннями чи має алергію.

 Якщо під час обстеження дитини, якій вже виповнилося 4 роки, вчитель-логопед виявив: •         заміни одних звуків іншими, простішими за артикуляцією (наприклад, туба замість шуба); •     змішування звуків, тобто нестабільні заміни одних звуків іншими, коли дитина то вимовляє звук у слові цілком правильно, то замінює його на інший звук (наприклад, жука називає то зюк, то шук, то жук); • спотворену вимову звуків (наприклад, якщо дитина гаркавить); •    труднощі розрізнення звуків, схожих за звучанням чи артикуляцією (переважно тих, що їх дитина вимовляє неправильно) (наприклад, дзвінких — глухих приголосних, як от дуб — туп або твердих — м’яких приголосних, як от мило — міло); •  перестановки, додавання, пропуски звуків (наприклад, карб — краб, таник — танк, білка — біка);            •порушення ритміко-складової структури слів (пропуски, додавання складів чи їх уподібнення, наприклад: вавона — ворона, фотопалат — фотоапарат, кукаліківає — кукурікає), можна говорити про Фонетико-Фонематичний Недорозвиток Мовлення і необхідність занять дитини з логопедом.

 Як довго слід займатися з дитиною,  щоб досягти правильної звуковимови? На це запитання немає однозначної відповіді.  Залежно від прояву ФФНМ (відсутності, заміни або спотворення одного чи групи звуків) корекційна робота може тривати від одного тижня до кількох місяців, і навіть років  Найчастіше на постановку звуків потрібен 1 місяць, а от на автоматизацію (закріплення правильної вимови звука в мовленні) та диференціацію (розрізнення звуків) близько 6 місяців, а то і більше.

 Дитині виправляє звуковимову вчитель-логопед  дитячого садочка, може додатково займатись ще інший спеціаліст, але цих занять може виявитись недостатньо. 

Як діяти у цій ситуації? Якщо в дитини проста дислалія, тобто порушення звуковимови однієї групи звуків (наприклад, свистячих [с], [з], [ц]), то логопедичних занять в умовах садка та вдома буде достатньо, щоб швидко подолати цей дефект.

  Проте, якщо дислалія поліморфна, тобто в мовленні дитини спостерігається порушення кількох груп звуків (наприклад, свистячих та шиплячих, сонорів), чи є ще інші види порушень, (загальний недорозвиток мовлення) , то робота з логопедом може розтягнутись на досить тривалий період.

Корекційно-розвивальна логопедична робота в дитячому садку забезпечує високий коригувальний ефект мовленнєвих розладів і є необхідною для дітей з мовленнєвими порушеннями.

Чи варто віддавати дитину до спеціальної логопедичної групи?

Пам’ятайте, що саме в дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне — воно гнучке для подолання мовленнєвих розладів  Тому, що раніше ви звернетеся по допомогу до спеціаліста, то швидше дитина оволодіє правильним мовленням. 

Важливе значення у дошкільному віці має комплексна робота з дитиною,  тому логопедичні та логоритмічні заняття в логопедичній групі з логопедом, навчально-розвивальні заняття вихователя, корегуючі заняття з психологом забезпечать успішну корекцію мовлення вашої дитини, допоможуть їй досягти найкращих результатів.

  Не соромтеся звертатися по допомогу до вчителя-логопеда, адже тільки завдяки співпраці вчителя-логопеда і батьків, використанню цікавих та доступних видів роботи, у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням

Чи можна без логопедичної допомоги виправити в дитини порушення звуковимови? Якщо дитині тільки 3 роки і вона погано говорить, ви можете виконувати з нею вправи артикуляційної, дихальної та пальчикової гімнастики, і мовлення значно покращиться  Проте, якщо дитині вже 4 роки і вона неправильно вимовляє кілька звуків, слід звернутися до вчителя-логопеда.   Очікування, що «ось-ось заговорить сам», зазвичай,  не виправдовуються.

Хвилювання батьків, що дитина буде плакати у новій групі, довго буде звикати до нових вихователів, чи стане говорити ще гірше, тому що навчиться від інших, неправильному мовленню – не мають під собою основи. Таких груп у різних садочках, містах, областях створено багато з певними правилами і за науково обгрунтованими принципами, щоб створити дитині якісне мовленнєве середовище, унеможливити негативні реакції, забезпечити  комфортне перебування в групі.

  Пам’ятайте, що мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати Отже, консультації вчителя-логопеда, відвідування спеціальної логопедичної групи для дітей з порушеннями мовлення, систематичні заняття з дитиною в домашніх умовах, допоможуть скоригувати наявні порушення звуковимови та відкриють дитині шлях до успішного навчання у школі.

Мама – найкращий логопед

Чи може мама, людина  будь-якої професії, бути найкращим педагогом? Так, може! В чому ж її переваги?

Мама знає свою дитину краще, ніж будь-який спеціаліст. Бачить її в різні моменти за різних обставин, перша помічає незначні зміни чи сигнали успіху та невдач.

Мама найкращий педагог – сама найближча людина для дитини, з мамою у дитини найкращий контакт. А значить і самі продуктивні і результативні заняття, дитина для мами буде старатись набагато краще, ніж для чужої тьоті.

Навіть, якщо у відносинах мами і дитини є непорозуміння, то вони короткочасні і швидко нівелюються під час спільної діяльності. А, якщо дитина має вади мовлення і, чужі люди не зразу її розуміють, то дитина в лиці мами завжди бачить і знаходить розуміння, а це значить, що вона їй більше довіряє, більше розкривається та іде на контакт.

 Тому, що батьки добре знають свою дитину, вони знають як, та в який час краще всього почати заняття. В них є свобода вибору найкращого часу для цього.

У фахівця час жорстко регламентований, вчитель-логопед не може чекати моменту, коли у дитини хороший настрій і вона буде повністю налаштована на працю з ним. Тому частина занять у логопеда може проходити не так продуктивно.

Батьки добре знають сильні і слабкі сторони своєї дитини. Знають, що завдання саме такого плану дитина виконує краще, а ось такі — не хоче і її потрібно стимулювати. Особливо завдання, які потребують певних фізичних чи моральних зусиль. Так, фахівець з часом, вивчає дитину, її особливості характеру, поведінки і вміє регулювати процеси навчання. Та це приходить з часом, не легким шляхом спроб та помилок і затрат енергії. Скоротити цей шлях, знову ж таки, допомагають батьки. Вони можуть поділитися своїми знаннями зі спеціалістами і повноцінно включитись в роботу.

В більшості випадків дитина займається від 5 до 1 години в тиждень. За цей час педагог може тільки зробити спробу показати дитині нові вправи, призвичаїти її до нових вимог, до необхідності взаємодії на занятті, спробувати закріпити нову вправу чи навик. І тут також основна робота лежить на плечах батьків – заспокоїти дитину, спонукати до праці,  вселити думку про необхідність занять з учителем-логопедом.

Якщо є розуміння цих моментів з боку батьків, то з самого початку, можна здобути результат швидше, від взаємодії  батьків з дитиною і вчителем – логопедом.

Сьогодні, коли діти тривалий час перебувають на карантині вдома, разом з батьками, саме час проявити свої педагогічні здібності.

 Та й карантин під час коронавірусу – це не просто сидіння вдома. 

Дуже важливо розуміти, як саме організовувати простір і час дітей вдома.

Щоб організовувати простір і дні дітей, необхідно слідувати правилу: дітям треба дати можливість, по-перше, відпочити, по-друге, забути про  свою тривогу, а по-третє, їм треба дати можливість нудьгувати».

Так, так – нудьгувати, для того щоб будь-яка діяльність була для дітей в радість. Якщо ми, без перерви, починаємо розважати дитину, то позбавляємо її власної енергії і насолоди від власних дій. 

Коли ваша дитина говорить: «Мамо, мені нудно», не дозволяйте їй в цей момент вмикати планшет, комп’ютер, чи брати в руки телефон. Скажіть їй: «Понудьгуй декілька хвилин, зараз я разом з тобою пограю в дуже цікаву гру». Підготуйтесь і запропонуйте їй позайматись за рекомендацією вчителя-логопеда. Будьте поруч, виконуйте завдання на рівні дитини, змагайтесь, не бійтесь досягати успіху, спонукайте дітей вас перемагати.

Та регламентуйте час занять, не перетворюйте цей процес в безперервну гру. Насправді, якщо ми весь час будемо аніматорами для своїх дітей, ми позбавляємо їхньої власної мотивації до роботи. Робіть веселі перерви, давайте дітям ініціативу, а найкраще буде коли ви очолите активність дітей. Дайте їм можливість битись подушками і самим долучіться до цієї гри, дозвольте пострибати на ліжку, сховатися під столом чи за дверима, але вони повині знати, що за моментами розваг іде заняття.

Можливо, не зовсім вціліють ваші меблі, та це збереже вам певну кількість нервових клітин, а дітям додасть впевненності, що їх люблять, розуміють, цінують їх бажання.

 На сьогодні є дуже багато можливостей і ресурсів, які допоможуть вам продуктивно займатися з дітьми і не збожеволіти з постійним «Ну мам», «Ну тат», дітям з цікавістю провести час, а вільний період від занять та роботи прожити з цікавістю разом.

Слідкуйте за завданнями , які рекомендує вам вчитель- лоопед, з’ясовуйте не зрозумілі вам моменти, будьте на зв’язку і все буде добре.

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантин

групи середнього дошкільного віку  №7

 

  

Ранкова гімнастика: «Раз, два, три» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc

Гра (розвиваємо логіку) «Знайди пару» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=k5H3HYeXNpA

Дитина в соціумі

«Професія медичних працівників. Лікар»

Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з професією лікаря, вчити знаходити вихід з проблемної ситуації, закріпити назви медичних інструментів і їх призначення; розвивати уяву, увагу, мислення; виховувати ціннісне ставлення дітей до здоров’я і людського життя.

Казка «Доктор Айболить» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=lRipv3DmEWI

Дидактична гра: «Вгадай професію та предмети фахівця» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Z54c5M_oGnI

Вікторина:  «Назви професію» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=DBidaCIjMHQ

Образотворча майстерня (малювання)

« Фрукти та овочі»                                                                                                   

 Програмовий зміст: продовжувати формувати у дітей уміння малювати предмети овальної форми, образно відображати в малюнку фрукти та овочі, віддаючи їх основні ознаки (колір і форму); розвивати мислення, дрібну моторику, увагу, пам’ять; виховувати витривалість, посидючість. творчість, фантазію.

Малювання  «Фрукти та овочі» (за вибором)

1 11111 333333

 

Українська народна дитяча пісня:  «Ходить гарбуз по городу»  за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=QLNRbUsVHAM

Музична пальчикова гра «Дощик»  за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI

Консультація для батьків: «Як уберегтися від коронавірусу»

ьь    нн ррр  ггг

 

Ранкова гімнастика: «Вверх — вниз» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

Дидактична гра: «Можна – не можна» (Як поводитися в природі) за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=qu6UR5MfnX8

Фізична культура

«Стрибки в довжину з місця»

Програмовий зміст: вчити дітей стрибати в довжину з місця; удосконалювати прокочування м’яча у ворітця з відстані 2-2.5м.; підлізати під мотузку (заввишки 40-50см); закріпити кидання м’яча один одному (дорослому) обома руками знизу та від грудей (відстань 1.5-2м.); розвивати увагу під час рухливої гри «Знайди де заховано»; виховувати інтерес д спорту.

Обладнання: м’яч, мотузка.

Дитина у природному довкіллі

Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з явищами природи; на основі знань дітей учити самостійно встановлювати елементарні зв’язки у природі (сонце гріє – тепло, сховалось – прохолодно і т.д); розвивати мислення, пам’ять, увагу, спостережливість.

Пізнавальний мультик: «Світ, у якому ти живеш» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8

Фізкультхвилинка: «Бедрик» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

Навчальний мультик: «Явища природи для дошкільнят» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=0fxyl8blrN0

 Явища природи: «Гра впізнай по звуку» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=dywBgjg4J6I

Друга половина дня:

Руханка для дітей – «Гуси — потягусі» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8

Конструювання з паперу

 «Веселка»

Програмовий зміст: продовжити знайомити дітей з деякими властивостями паперу (товстий – тонкий, міцний) у процесі виконання з ним різних дій (згинання, розгинання, скручування); познайомити дітей з використанням паперу в житті людини; розвивати мислення, дрібну моторику кистей рук; виховувати допитливість, ощадливість.

Матеріал: папір, клей, ножиці, серветка.

 Пальчикова гімнастика:  «Весна» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=buc1o0zaRZo

Консультація для батьків: «Комп’ютерні ігри в дитячому віці: користь чи шкода?»

 7654

На добраніч, діти: «Колискова, вечірня казка» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=NAFvc95_3Xg

 

Ранкова гімнастика: «Весело крокуємо по колу» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Казка для дітей: «Куди подівся ліс?» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=KIPCwxecJt8

Мовлення дитини

 «Гарні квіти весняні»

Програмовий зміст: розширювати уявлення дітей про первоцвіти, учити визначати основні частини рослини; вправляти у вживанні слів – ознак (прикметників); учити складати описову розповідь з двох і більше речень; розвивати мислення, мовлення, пам’ять; виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до природи рідного краю.

 «Квіти дружби» (Уроки тітоньки Сови) за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=FYrcW2GRqcg

Загадки: «Квіти» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=bpBXSgM3eW0

Казка: «Царство Квітів» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=znfiX1sv1do

Розвиваючі карточки: «Квіти» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=6rDM5wZ49yM

Пісенька для дітей: «Я люблю у лузі квіти» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=rjMlwpaVI70

Образотворча майстерня. Аплікація

«Квіти»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей користуватися ножицями, пензликом для клею; учити розташовувати зображення на аркуші, заповнюючи весь простір; розвивати дрібну моторику рук, мислення, увагу; виховувати інтерес до заняття.

Обладнання: клей, ножиці, пензлик для клею, серветки.

Що таке квітка? Яка будова квітки? За посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=zwTWD_lTPZA

Пальчикова гра: «Квітка» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=-0eX8XjyAd4

Друга половина дня:

«Колискова – Пробудження» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=vAr5jfPylpc

Руханка для дітей – «Гуси — потягусі» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8

Фізична культура:

«Відбивання м’яча об підлогу правою та лівою рукою не менше 5 разів по підряд»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей відбивати м’яч об підлогу правою та лівою рукою не менше 5 разів по підряд; удосконалювати підлізання під низькі предмети; закріплювати стрибки на правій та лівій нозі; розвивати спритність під час рухливої гри: «Хто перший?» (гра з дорослим); виховувати інтерес до спорту.

Обладнання: м’яч.

Вечірня казка — Барбарика + Іриска (Козенята) за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=hqyxLIBhQQI

Консультація для батьків: «Як виховати патріота у сім’ї» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=DZNDoYyI6XQ

 

Ранкова гімнастика: «Раз, два, три» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc

Гра (розвиваємо логіку) «Цікаве завдання для дітей» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc

Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі

 «Геометричні фігури»

Програмовий зміст: учити дітей практично розрізнювати геометричні фігури та засвоювати їх назви; учити визначати форми реальних предметів на основі співставлення з геометричними фігурами; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати пізнавальну активність, допитливість.

Розвиваючий мультфільм: «Геометричні фігури» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=_aGb0BNYxHY

Дидактична гра: «Склади чоловічка» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=KIMH_3y5k7I

«Порівнюємо, вивчаємо, геометричні фігури» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=1sMYMcv0IME

«Вчимо геометричні фігури» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=093yOcR2BEE

Друга половина дня:

Самостійна художня діяльність

 «Робота з розмальовками» (Домашні розмальовки)

Програмовий зміст: учити дітей розфарбовувати предмети не виходячи за контури; розвивати дрібну моторику мислення, увагу; виховувати посидючість.

Пальчикова гра:  «Ми у двір пішли гуляти» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=n2tvIVR9X9c

«Дитячі колискові пісні» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=GOEXnVioeMk

Пам’ятка для батьків: «Казкотерапія в сім’ї»

231

 

 Ранкова гімнастика: «Вверх — вниз» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

Логічні ігри: «Для розвитку мислення» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=11pQfBZaLmY

Літературна скринька + Театральна мозаїка

Вивчення вірша: «В гості йде весна» та перегляд казки: «Коза — дереза»

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей слухати і розуміти зміст показаного матеріалу; вчити свідомо аналізувати поведінку героїв; вчити виразно казати вірші напам’ять; розвивати мислення, мовлення, пам’ять; виховувати інтерес до художньої літератури.

Вивчаємо віршик: «В гості йде весна» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=pkJhbZzu26E

Пальчикова гра: «Горобчики» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=gW6lhd8tj8Y

Українська народна казка: «Коза — дереза» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=urWVVEtFw9E

Друга половина дня:

Руханка: «Хто, хто спить» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Y1RCPEhzR70

Дидактична гра: «З якого дерева листочок?» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=GwLvRdP0Vag

«Вечірня казка» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Wconh3rfREk

 

Ранкова гімнастика: «Вверх і вниз», за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

Спостереження за квітами на підвіконні

Мета: Закріпити назви квітів, їх лікувальні властивості (бегонія, герань, фіалка, алоє). Вміти описати квітку

Дитина в соціумі

«Моя сімя»

Мета: Розширювати знання дітей про сімю (склад, взаємини, формувати поняття про те, що сімя  — це найближчі люди. Вчити відповідати повними реченнями. Виховувати у дітей працелюбність.

Інтерактивна вправа «Давайте познайомимось», за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjw

Фізкультхвилинка «У нашій сім’ї працьовиті ми всі»

У нашій сім’ї працьовиті ми всі, (Стоять прямо, руки на поясі)

Ось так ми витрушуємо килими. (Імітаційні рухи)

Ось так ми збирали опеньки в гаю! (Присідають і зображують збирання грибів)

Ось так підмітаємо хату свою! (Імітаційні рухи)

Ось так ми покупки в сумках несемо! (Імітаційні рухи)

Ось так  подушки всі ми переб’ємо. (Змахують долоньками і виконують нахили тулуба в сторони)

А так ми навшпиньках будем ходить, Коли хтось в родині захоче спочить! (Обережна ходьба на носочках)

Дидактична гра «Зваримо борщ» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=VGXx8f120zg

Пальчикова гімнастика

Щоби кухарями стати, Треба пальці розім’яти. (Стискають і розтискають кулачки)

Тісто розминаємо, У стовпчики скачаємо. (Потерти долоньки одна об одну) Далі зігнемо у кільця –   (Імітаційні рухи)

Ось і бублик, подивіться! (Скласти кільце з долоньок)
Малювання «Бабусині тюльпани». Нетрадиційне малювання виделкою, за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=zvj53vma8AY

Спостереження за птахами.

Завдання: Ознайомити дітей з поведінкою птахів навесні (гніздяться), яке роблять гніздо?

https://www.youtube.com/watch?v=lCi1uJ7bBSQ

 

Фізична культура, за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM

Бесіда з дітьми про весну (Ознайомити дітей з прикметами весни.)

https://www.youtube.com/watch?v=pkJhbZzu26E

Дитина в природному довкіллі «Верба – народний символ України»

Мета:  Уточнити та розширити знання дітей про прикмети весни: дати знання що верба – це символ України. Розвивати допитливість, логічне мислення. Виховувати дбайливе ставлення до живого довкілля.

 Дидактична гра «Дивовижні котики»

 Діти розповідають про вербові котики, спираючись на свої спостереження та опорні запитання.

Якого кольору котики верби? (Котики світлі, біло-сірі.)

Як ви гадаєте, чому квіточки верби називають котиками?

Які вони на дотик? (М’якенькі, пухнасті, тепленькі, мов хутро справжньої киці.)

Із чого з’явилися котики на вербі? (Із бруньок цупких лусочок. Таку розкриту лусочку ми бачимо поруч із кожним котиком.)

Як пахнуть котики? (Вербові котики мають ледь чутний приємний запах.)

Як далі змінюватиметься вигляд котиків, коли стане ще тепліше?(Вони зверхувкриються жовтим тонесеньким пушком.)

Віршовані рядки.

На вербі розквітли Котики маленькі,

Мов веселі діти,

Ніжні та легенькі.

Гілочки вербичка

Сонцю простягає —

Березневий ранок Радісно вітає.

Котики манюні —

Це вербове диво,

їх весна-красуня

Рано розбудила.

Конструювання. Геометричні фігури за допомогою паличок.

 Мета: За допомогою паличок та пластиліну діти конструюють геометричні фігури, пластилін – скачуємо маленькі кульки і прикоріплюємо до них палички.

Запитання: Скільки у даній фігурі паличок? Сторін? Кутів?

https://www.youtube.com/watch?v=k91W7zR1Vhc

 

Ранкова гімнастика, за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

Культурно-гігієнічні навички дітей (гігієна для дітей, як уберегтися від злих мікробів?), за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=hd_kEZEHkdo

Мовлення дитини

«Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати».

Мета: навчати дітей дбати про своє здоров’я, турботливо ставитися до свого тіла та організму. Прищеплювати культурно-гігієнічні навички. Розвивати мовлення. Виховувати у дітей корисні звички. (за посиланням)

https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo&list=PLFr8eCuQr2MCkypri4Cdj7IXcMfztuLae

Аплікація

«Великодній натюрморт»

Мета: Закріпити з дітьми навички вирізання ножицями. Складати лист паперу навпіл зрізаючі кут. Прикрашання різними візирунками. Розвивати дрібну моторику рук.

Пропоную зробити з дітьми аплікацію: святкову аплікацію про Пасху.

1

Для роботи нам буде потрібно:

2 3

фігурний дирокол для краю (зараз у продажу є багато фігурних дироколом з різними зображеннями) або конфеті, білий папір або картон 1/2 листа, кольоровий папір для вази 16 на 7 см., різнобарвна папір для яєць, в формі трапеції (верх 2, 5 см. низ 3,5 см.; висота4,5 см., ножиці, простий олівець, клей — олівець або кисть і клей ПВА.

Хід роботи:

1. Вирізаємо фігурним дироколом прикраси для яєць і вази. Якщо у вас немає діркопробивача можна скористатися готовим конфеті.

  1. Згинаємо прямокутний лист для вази навпіл. Плавно зрізаємо кут для додання форми вазі.

4 5

  1. Відзначаємо простим олівцем краю вази для того, щоб знати куди приклеювати яєчка.

6

  1. Беремося за вирізання крашанок. У кожної трапеції плавно зрізаємо кути, домагаючись потрібної форми. Якщо діти не можуть, можна допомогти їм — намалювати контур.

7 8

  1. Приклеюємо спочатку яйця, потім вазу.

9

5. Прикрашаємо роботу. Можна придумати свій візерунок прикраси.

10

Гімнастика пробудження після денного сну, за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=ce7miS4tfrA

 Фізична культура, сучасна ритміка, за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=gslWFToknNQ

 

 

 Ранкова гімнастика: «Вверх і вниз», за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

 Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Геометричні фігури»

Мета: закріпити з дітьми назви геометричних фігур, вміти їх находити серед предметів. Розвивати мовлення, пам’ять, виховувати посидючість.

https://www.youtube.com/watch?v=6osbEidRweo&t=179s

 Музичне виховання, за посиланням:

www.youtube.com/watch?v=UCHkLXq8YmM

СХД. «Цікаві розмальовки до Великодня»

Мета: Навчити дітей правильно розмальовувати не виходячи за контури.

11 12

 

 

 Ранкова гімнастика, за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

 Бесіда – «Сірники не іграшки».

Мета: Ознайомити дітей з правилами пожежної безпеки; закріпити поняття «Сірники – не іграшки»; ознайомити з пожежною машиною; розвивати зв’язне мовлення; виховувати слухняність.

https://www.youtube.com/watch?v=ABYGUfKE1II

Літературна скринька плюс театральна діяльність.

Читання оповідання В.О. Сухомлинського «Я вирощу внучку, дідусю»

У садочку росте стара вишня. Маленький хлопчик Олесь побачив недалеко від неї маленьку вишеньку та й питає дідуся:

— Дідусю, де взялася ця маленька вишенька?

— З кісточки виросла, — відповів дідусь.

— То це донька старої вишні?

— Так, донька.

— А внучка у старої вишні буде?

— Буде, Олесю, — відповів дідусь, — якщо ти викохаєш оцю маленьку вишеньку, діждешся з неї ягідок, посадиш кісточку — то з кісточки її виросте внучка старої вишні.

Олесь задумався.

— Я вирощу внучку старої вишні, — сказав Олесь.

Гурткова робота:

Мета: закріпити знання дітей про пори року; закріпити професії людей працюють в селі (тракторист, доярка, пастух); закріпити з яких частин складається дерево (корінь, стовбур, гілки, листя); закріпити, де живуть комахи (мурашник, вулик, трава, квіти і т. Д.); розширити уявлення про характерні ознаки весни (ранньої та пізньої весни); виховувати допитливість, розвивати мовлення.

Дитяча гра «Весняні слова»

Пограємо в весняні слова:

Я називаю слова, а ви відгадайте, про що я говорю.

Блакитне, ясне, чисте, весняне, високе, безхмарне. (Небо).

Весела, дзвінка, прозора, холодна. (Капель).

Яскраве, золоте, тепле, ласкаве. (Сонце).

А тепер навпаки:

Я називаю слово, а ви говорите яке воно:

Проталини.

Сніг навесні.

Вітер навесні.

Гра «Закінчи речення»

  1. З-за хмар вийшло золоте.
  2. Подув теплий весняний.
  3. загримів грім і пішов перший, весняний.
  4. На деревах з’явилися клейкі, зелені.
  5. Пригріло ласкаве …
  6. І задзвеніла весняна …

Розвага

Незвичні способи малювання

Відбитки пальців

Правила. Підготуй такі речі:

  • шматочки мочалки;
  • фарби;
  • вода;
  • пензлик;
  • ручки, олівці або фломастери.

Спочатку нанесемо фарбу на мочалку пензликом. Тепер притиснемо до мочалки пальчик. Усе — на папері можна залишати кольоровий відбиток!

 13
Малюнки мильними бульбашками

Правила. У мильний розчин (вода, мило, шампунь) додай акварельної фарби або харчового барвника. Колір обирай на власний розсуд.

Візьми соломинку і дунь через неї в мильну воду, створюючи якнайбільше бульбашок. А тепер – увага! Візьми акварельний папір та легенько приклади його зверху до бульбашок. Дай просохнути. Щоб зробити папір ще яскравішим, прикладай його до бульбашок на воді різних кольорів.

14

 

 

Дитяча вистава «Колобок» вихованців групи №7,   на перегляд якої прийшли подивитися вихованці дошкільного закладу та студенти Вінницького гуманітарно- педагогічного коледжу.

0 1 2 3 4 5 6