№2 «Ромашка»

Вас вітає група №2 «Ромашка»

2

ВИХОВАТЕЛІ: Логвинюк Тетяна Петрівна

Помічник вихователя: Тихонова Ганна Павлівна

 

 НАШ ДЕВІЗ:

Улітку, наче в казці,
В садочку і у полі,
Цвітуть прекрасні квіти,
Як подарунок долі.
В куточку ось дзвіночки
Гарненькі, наче пташки,
Ростуть собі тихенько
Білесенькі ромашки.

 

 

 Батькам                  Дітям                   Блоги спеціалістів

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

 

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Рекомендації  від вчителя — логопеда Татур Валентини Юріївни

Шановні батьки! Відповіді на ваші запитання та  більше про методи та прийоми, які покращать  розвиток ваших дітей  за адресою :

https://medium.com/@imajenas

 https://t.me/joinchat/AAAAAFi9RvSSH_pM7-_1ag

Коли потрібно звертатись до логопеда?

Дошкільний період — це період від 3 до 6 років  Чи не найважливішою в цей час для дитини стає потреба у спілкуванні та враженнях  Адже саме вони допомагають дитині поступово набувати соціального досвіду і розвивати пізнавальні здібності.

Та саме зараз, в період 4–6 років батьки починають порівнювати мовлення своїх дітей з мовленням їх однолітків. Звертають увагу на вміння своїх дітей щось розповісти чи запитати. Особливо їх тривожить стан звуковимови у дітей. Хочу сказати, що це вже запізно, цей процес потребує уваги ще з першого року життя.

 Як запобігти порушенням звуковимови  в дитини? Пам’ятайте: мовлення батьків є взірцем для наслідування дитиною  Саме тому мовлення батьків у спілкуванні з дитиною має бути: • правильним — без мовленнєвих порушень та «сюсюкання»; •  розбірливим — з чітким вимовлянням слів, з виділенням наголошеного складу; •      простим — що включає прості фрази з 2–4 слів; •         повторюваним — з багаторазовим використанням одних і тих самих слів протягом певного періоду;  •        різнобарвним — з використанням різної інтонації, пауз, сили голосу, зміни темпу; •     живим — супроводжуватися виразною мімікою та (за потреби) жестами.

 Навіть, якщо формування звуковимови відбувається без складних порушень, звичайно, не буде зайвим працювати над розвитком мовлення дітей, розвитком рухливості артикуляційного апарату, вдосконаленням фонематичних процесів. 

 А чи може дитина сама «виговоритись»? Таке справді буває, але не так часто, як того прагнуть батьки.   Навіть, якщо дитина не вимовляє одного звука, але їй вже виповнилося 4 роки, обов’язково потрібна логопедична консультація.

 Дитина розмовляє не так добре, як її однолітки.  Що робити? Кожна дитина — індивідуальність.  Її розвиток відбувається за власними законами, тому не порівнюйте свого малюка з однолітками, які, можливо, випереджають його у своєму розвитку.  Якщо ви помітили, що однолітки не розуміють, а сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію.  Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвого порушення і звернутися до вчителя-логопеда.

  Не забувайте, що зазвичай, діти з розладами мовлення дуже вразливі і можуть поступово усамітнитися, а це ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер — дитина може стати дратівливою, замкненою, плаксивою.

 Коли потрібно звертатись за допомогою логопеда?

  При перших тривожних дзвіночках у мовленні дитини. Особливо, якщо його народження відбувалось з ускладненнями, кесарів розтин, якщо в ранньому дитинстві малюк не гулів, не лепетав, пізно почав сидіти, стояти, говорити, погано ссав, часто зригував, не любить жувати тверду їжу, має проблеми з носовим диханням, часто хворіє простудними захворюваннями чи має алергію.

 Якщо під час обстеження дитини, якій вже виповнилося 4 роки, вчитель-логопед виявив: •         заміни одних звуків іншими, простішими за артикуляцією (наприклад, туба замість шуба); •     змішування звуків, тобто нестабільні заміни одних звуків іншими, коли дитина то вимовляє звук у слові цілком правильно, то замінює його на інший звук (наприклад, жука називає то зюк, то шук, то жук); • спотворену вимову звуків (наприклад, якщо дитина гаркавить); •    труднощі розрізнення звуків, схожих за звучанням чи артикуляцією (переважно тих, що їх дитина вимовляє неправильно) (наприклад, дзвінких — глухих приголосних, як от дуб — туп або твердих — м’яких приголосних, як от мило — міло); •  перестановки, додавання, пропуски звуків (наприклад, карб — краб, таник — танк, білка — біка);            •порушення ритміко-складової структури слів (пропуски, додавання складів чи їх уподібнення, наприклад: вавона — ворона, фотопалат — фотоапарат, кукаліківає — кукурікає), можна говорити про Фонетико-Фонематичний Недорозвиток Мовлення і необхідність занять дитини з логопедом.

 Як довго слід займатися з дитиною,  щоб досягти правильної звуковимови? На це запитання немає однозначної відповіді.  Залежно від прояву ФФНМ (відсутності, заміни або спотворення одного чи групи звуків) корекційна робота може тривати від одного тижня до кількох місяців, і навіть років  Найчастіше на постановку звуків потрібен 1 місяць, а от на автоматизацію (закріплення правильної вимови звука в мовленні) та диференціацію (розрізнення звуків) близько 6 місяців, а то і більше.

 Дитині виправляє звуковимову вчитель-логопед  дитячого садочка, може додатково займатись ще інший спеціаліст, але цих занять може виявитись недостатньо. 

Як діяти у цій ситуації? Якщо в дитини проста дислалія, тобто порушення звуковимови однієї групи звуків (наприклад, свистячих [с], [з], [ц]), то логопедичних занять в умовах садка та вдома буде достатньо, щоб швидко подолати цей дефект.

  Проте, якщо дислалія поліморфна, тобто в мовленні дитини спостерігається порушення кількох груп звуків (наприклад, свистячих та шиплячих, сонорів), чи є ще інші види порушень, (загальний недорозвиток мовлення) , то робота з логопедом може розтягнутись на досить тривалий період.

Корекційно-розвивальна логопедична робота в дитячому садку забезпечує високий коригувальний ефект мовленнєвих розладів і є необхідною для дітей з мовленнєвими порушеннями.

Чи варто віддавати дитину до спеціальної логопедичної групи?

Пам’ятайте, що саме в дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне — воно гнучке для подолання мовленнєвих розладів  Тому, що раніше ви звернетеся по допомогу до спеціаліста, то швидше дитина оволодіє правильним мовленням. 

Важливе значення у дошкільному віці має комплексна робота з дитиною,  тому логопедичні та логоритмічні заняття в логопедичній групі з логопедом, навчально-розвивальні заняття вихователя, корегуючі заняття з психологом забезпечать успішну корекцію мовлення вашої дитини, допоможуть їй досягти найкращих результатів.

  Не соромтеся звертатися по допомогу до вчителя-логопеда, адже тільки завдяки співпраці вчителя-логопеда і батьків, використанню цікавих та доступних видів роботи, у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням

Чи можна без логопедичної допомоги виправити в дитини порушення звуковимови? Якщо дитині тільки 3 роки і вона погано говорить, ви можете виконувати з нею вправи артикуляційної, дихальної та пальчикової гімнастики, і мовлення значно покращиться  Проте, якщо дитині вже 4 роки і вона неправильно вимовляє кілька звуків, слід звернутися до вчителя-логопеда.   Очікування, що «ось-ось заговорить сам», зазвичай,  не виправдовуються.

Хвилювання батьків, що дитина буде плакати у новій групі, довго буде звикати до нових вихователів, чи стане говорити ще гірше, тому що навчиться від інших, неправильному мовленню – не мають під собою основи. Таких груп у різних садочках, містах, областях створено багато з певними правилами і за науково обгрунтованими принципами, щоб створити дитині якісне мовленнєве середовище, унеможливити негативні реакції, забезпечити  комфортне перебування в групі.

  Пам’ятайте, що мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати Отже, консультації вчителя-логопеда, відвідування спеціальної логопедичної групи для дітей з порушеннями мовлення, систематичні заняття з дитиною в домашніх умовах, допоможуть скоригувати наявні порушення звуковимови та відкриють дитині шлях до успішного навчання у школі.

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину групи старшого дошкільного віку №2

Понеділок 

1.Ранкова зарядка

«Вверх вниз» — це весела дитяча пісня в 3д форматі від ютуб каналу «З любов’ю до дітей»!

Автор музики: Назар Савко (музична студія «Джерело»)

Вверх, вверх, вверх, вверх, Вниз, вниз, вниз, Вправо повернись, Вліво повернись і кругом. ******

Запальна руханка – розминка буде дуже цікавою малятам.

2.Літературна скринька+Театральна мозаїка

Тема:Перегляд  казки для дітей в соціальній ізоляції:

 «Чому мені не можна до бабусі?»

Мета: ця казка-для дітей на карантині,для дітей,що опинилися  в соціальній ізоляції через пандемію коронавірусу..Ця історія допоможе хоч трохи пояснити дитині,що відбувається навкруги та дасть дитині відчути ,що вона не одна в цій ситуації.

« Їжачок Лапа запитує також:

-Чому дитячий садочок закритий?

-Чому мені не можна до бабусі,друзів?

-І коли все буде як раніше?»

3.Образотворча майстерня (аплікація)                                                                             

 Тема: «Їжачок»

Мета:продовжувати навчати дітей правильно користуватись ножицями, використовувати раціональні прийоми симетричного вирізання з паперу. Вправляти в умінні змащувати клеєм у потрібних місцях.   Розвивати  дрібну моторику рук,увагу,самостійність та охайність. Виховувати естетичне ставлення до творів образотворчого мистецтва.

 

00102 03 04 05

Для вас батьки

06 07 08

 ВІВТОРОК

  1. РАНКОВА ГІМНАСТИКА «Весело крокуємо по колу»

https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs&t=53s

 

2.Мовлення дитини

Тема: Складаємо розповідь про весну

https://www.youtube.com/watch?v=xcK0_xgiA7Y

 

3.Дитина в природньому довкіллі

Тема: «Весняні квіти-первоцвіти»

Мета: це відео допоможе  швидко і цікаво познайомити дітей з весняними квітами, а також краще запам’ятати віршики про весну

https://www.youtube.com/watch?v=u-OwXeY3-aQ

 

  1. СХД Тема: Вирізаємо…   Мета: Легенькі завдання, проте дуже-дуже корисні) Дрібна моторика тісно пов’язана з нервовою системою, зором, пам‘яттю. Такі вправи розвивають координацію та увагу. А ще такі завдання сприяють розвитку мовлення)

https://www.facebook.com/119189892809301/posts/246660076728948/?app=fbl

 Середа 

1.Кращі дитячі ігри для приміщень.

https://www.facebook.com/groups/chomuchki/permalink/681788309233442/

2.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Вивчаємо дні тижня»

Мета: На розвиваючому уроці для найменших дітки дізнаються як  вивчити дні тижня. Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця, субота, неділя — це зовсім просто. Легко запам’ятати назви усіх днів можна тільки тоді, коли уважно дивитися та слухати ігрові завдання українською мовою. Спостерігаючи за мишеням, що кожного дня шукає нових ласощів на кухні, звертайте увагу на календар, де відображаються дні тижня і запам’ятовуйте їхні назви.

https://www.youtube.com/watch?v=0e7X3frDlQI&t=41s

3.Розвиваюче заняття

Мета: Активується пам’ять, координація рухів, сприйняття дзеркального відображення в повторенні рухів, творче мислення, розвиваються зв’язки в мозку.

https://www.facebook.com/100005234225010/videos/1398850596966068/

4.Консультація для батьків: «Безпека дітей-у наших руках»

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=314004962732946&set=pcb.965645140288930&type=3&theater&ifg=1

 

Четвер 

1.Ранкова гімнастика «Веселий ліс»

https://www.youtube.com/watch?v=0Chy9IitZe0

  1. Дитина в соціумі

Тема: «Планети Сонячної системи»

Мета: У цьому сюжеті дітки знайомляться з найхарактернішими особливостями планет Сонячної системи – Меркурія, Венери, Землі, Марса, Юпітера, Сатурна, Урана та Нептуна.

https://www.youtube.com/watch?v=ITub7NYgY2Y

3.Образотворча майстерня(малювання)

Тема: «Малюємо ручками та ніжками»

Творимо дива разом ! Приготували свої рученьки та ніженьки! Трішки пофантазуємо! До справи, друзі!

https://www.facebook.com/search/top/?q=%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BE%20%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B0%20%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BC%20&epa=SEARCH_BOX

4.Консультації для батьків: «Веселі ігри для розвитку навичок спілкування»

https://www.facebook.com/groups/chomuchki/permalink/682218275857112/

П’ятниця

1.Нейропсихологічна гра «Роби як Лорі» (повтори, якщо зможеш)

https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ

2.Грамота

Тема: «Вчимося читати по складах»

https://www.youtube.com/watch?v=znorI0PNMCA

3.Підготовка руки дитини до письма

Тема:Розвиваємо моторику та координацію

Мета: це завдання допомагатиме дитині у приємній і навіть веселій формі розвивати важливі навички, що стануть підґрунтям для подальшого набуття навичок письма, а саме: графо-моторні навички, дрібну моторику та зорово-моторну координацію. У завданні дитині пропонуються різноманітні лінії, виконані пунктиром, які їй треба з’єднати. Вони мають важливу особливість – містять різноманітні круглясті елементи, а тому добре готуватимуть дитину до написання перших літер. Виконуючи завдання, дитина також розвиватиме увагу, старанність і посидючість.

https://childdevelop.com.ua/worksheets/3470/

 

4.Інформація для батьків: «Здоровий спосіб життя родини»

https://www.facebook.com/groups/RozumnaDitina/permalink/1901839600114894/

ПОНЕДІЛОК 

1. Літературна скринька + Театральна мозаїка

Тема: Великодні мультфільми для дітей.

Що ми знаємо про Великдень?

Великдень, Пасха, Христове Воскресіння – найочікуваніше світле весняне свято.                                                          З Великоднем традиційно пов’язана значна кількість народних повір’їв, прикмет і обрядів, які формувалися століттями.

  1. Великодня казочка
  2. Казочка про писанку
  3. Загублена писанка
  4. Казочка “Писанка чарівне яйце”
  5. Казочка “Як Мишки на Великдень пасочку місили”
  6. Грицеві Писанки

https://urokok.com.ua/methodical-cabinet/1536-velikodn-multflmi-dlya-dtey-scho-mi-znayemo-pro-velikden.html?fbclid=IwAR2NyigqCSZVi9S79rZQygzopveH8wdahQln_BmjoV0i4fKhfyhXjl-WVlk

2.Образотворча майстерня (аплікація) 

Тема: «Паперові писанки»

https://www.facebook.com/search/top/?q=%D0%BF%D0%B0%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B8&epa=SEARCH_BOX

  1. Сучасна дитяча руханка — танець, фізкультхвилинка «Hare Dance»

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

4.Конструювання

Тема: «Створення 3D конструктора вдома»

https://www.facebook.com/search/top/?q=%D1%81%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D1%96%20%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%96%D0%BD&epa=SEARCH_BOX

5.Консультація для батьків: «Розвиток дрібної моторики»

https://www.facebook.com/logoclub.kids/photos/pcb.648773605330449/648773331997143/?type=3&theater

 ВІВТОРОК 

1.Мовлення дитини

Тема: «Абетка-малятко тітоньки Сови»

https://www.youtube.com/watch?v=w-bmUTCsnxY

2.Дитина в природньому довкіллі

Тема: Природа. Жива та не жива

https://www.youtube.com/watch?v=9JAsuYUYccQ

Гра «Жива та нежива природа»

https://www.youtube.com/watch?v=ImbLcnJM8TA

  1. Весела фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA

4.Розфарбовки «Пасха»

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=591113251486010&set=pcb.670115010457974&type=3&theater

 СЕРЕДА 

1.Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «Порівняння чисел»

https://www.youtube.com/watch?v=g3bwNnGzcno

2.Розвага (літературна)

Тема: Казка «Про хворобу немитих рук»

https://www.youtube.com/watch?v=rfmyeJOtvRY&fbclid=IwAR2gIm2RqEValXVu6Un2_-LjmbsSSyeXzJZm7ytCnwA47NK2nREeEwDyEo&app=desktop

3.Фізична культура (вдома)

https://www.youtube.com/watch?v=b0lnHl0cxGo

  1. Консультація для батьків: «Розвиваємо мовленнєве дихання»

http://dnz10.kupyansk.info/files/docs/0000/_si_0_76301390.jpg

 ЧЕТВЕР 

1.Дитина в соціумі

Тема: «ВЧИМО ПРОФЕСІЇ»

https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2K7Dvugiwe6LDHk32-r_U09856W93hm5wSuBIJ7qIviBC_96AgDz1wvjI

2.Образотворча майстерня (малювання)

Тема: Цвіт яблуні. Майстер-клас

https://www.youtube.com/watch?v=j6x-8G9cuDM

 Хвилинка гумору

Тема: Кумедний повчальний мультик про дружбу та взаємодопомогу (відео)

Не насміхайся над іншим, ніколи не знаєш, як обернеться життя.

https://zatyshok.net.ua/6597/?fbclid=IwAR3TI8PRwUdh_6jZEJX7h3ES9W0AFkfXY4yyIizRo9KrMxIp5JTC8W0A

 П’ЯТНИЦЯ 

1.Навчання елементів грамоти

Тема: «Весняні квіти»  Ділення слів на склади. Голосні та приголосні.

https://www.youtube.com/watch?v=_c0mPnvRiMo&feature=youtu.be&fbclid=IwAR09kKDX70SkjtCLVEJsvE4GF1XDtUYHq96NLMJnRborDVNavVibkhXsqNk

2.Підготовка руки дитини до письма

Прописи для майбутніх першокласників

https://www.facebook.com/search/top/?q=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B8&epa=SEARCH_BOX

3.Загадки про господарські інструменти

https://www.facebook.com/groups/544959732562312/permalink/1194648287593450/

4.Поради батькам : «Як підготуватися до свята Великодня»

https://naurok.com.ua/poradi-batkam-yak-pidgotuvatisya-do-svyata-velikodnya-165620.html

 

  Понеділок

Ранкова зарядка https://www.youtube.com/watch?v=c0_apcnVTKU

Літературна скринька

Тема : «Казка про щастя»  Василь Сухомлинський

https://www.youtube.com/watch?v=PJFwTEXrcDk

Мета: на основі твору Сухомлинського показати філософію дитячого щастя ,викликати інтерес до творів Сухомлинського, сприяти формуванню образного мислення, активізувати фантазію, вчити дітей оцінювати вчинки і поведінку людей; виховувати дружні стосунки між дітьми, почуття доброти, любові та поваги до рідних, друзів, до рідної землі.

Фізкультхвилинка :  Верх- вниз

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

Образотворча майстерня (аплікація)

Тема: « Віночок»  https://www.youtube.com/watch?v=WftSt-iUIGE

Мета: закріпити вміння вирізати елементи аплікації  , послідовно та охайно приклеювати їх ;розвивали емоційну і зорову чутливість, здатність захоплюватись, дивуватись і милуватись розмаїттю барв у виконаній роботі.

Пальчикова гімнастика «Метелик»

https://www.youtube.com/watch?v=daHh5tsQBuY

Трудове доручення:   прибирання іграшок в кімнаті. Розвивати самостійність, наполегливість.

Музична розвага:

https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w&list=RDkbTTr_q_1NE&index=23

Взаємодія з батьками : Консультація  «Як спілкуватися з дітьми порада сучасним батькам від психолога»

https://gloss.ua/lifestyle/122127-yak-spilkuvatisya-z-ditmi-poradi-suchasnim-batkam-vid-psihologa

 

 Вівторок

Ранкова зарядка   https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM

Логіко – математичний розвиток

Тема: « Приклади їжачка Жеки»

https://www.youtube.com/watch?v=YmQGI6mBPaw

Мета: продовжувати вчити називати числа від 1 до 10, розрізняти лічбу в прямому та зворотному порядку, від заданого числа, кількісну та поряд­кову лічбу; вправляти в умінні розв’язувати приклади.

Фізкультхвилинка  «Арам Зам  Зам»

https://www.youtube.com/watch?v=Ua0gTAl-TIg

Конструювання  з паперу 

Тема: « Метелик»  https://www.youtube.com/watch?v=JAKaSuZJRao

Мета: розвивати моторику пальців рук, пам’ять, увагу, виховувати культуру праці, інтерес до іграшок виготовлених в техніці  ори гамі .

Гімнастика для очей  https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

Трудове доручення : доручити дітям омити овочі для приготування обіду. Виховувати бажання допомагати мамі.

Взаємодія з батьками :  « Вісім мультфільмів ,які навчають дитину толерантності.»   https://www.empatia.pro/8-multfilmiv-yaki-navchaut-dytynu-tolerantnosti/

 

 Середа

Ранкова зарядка

https://www.youtube.com/watch?v=0Chy9IitZe0

Мовлення  дитини

Тема : Вивчення вірша «Синя квіточка» П.Король за мнемо таблицею

https://www.youtube.com/watch?v=WyR_xBBjWXg

Мета: розвивати зорову та слухову пам’ять , зв’язне мовлення ,словниковий запас.

 Фізкультхвилинка  :

https://www.youtube.com/watch?v=zGIV7Xa9Rkw

Дослідницька діяльність

https://www.youtube.com/watch?v=v9q2VfYePbE

Досліди на вивчення властивостей рідини( вода,харчові барвники,олія)

Перегляд  повчальної казки : « Дерево щастя»

https://www.youtube.com/watch?v=Wp4h52l4kWY

Мета:  вчить дітей цінувати проведені разом хвилини, любити та поважати одне одного.

Трудове доручення: запропонувати дітям полити кімнатні рослини. Пояснити що для рослини вода — це одне із основних джерел життя і росту.

Взаємодія з батьками : інформаційний ролик «дитячі прохання до батьків» https://www.youtube.com/watch?v=kN6IOGImFFM

 

 Четвер

Ранкова зарядка

https://www.youtube.com/watch?v=p9T2WZlQQD4

Дитина в соціумі  :

Тема : «Дорожні знаки. Будь обачним пішоходом .»

https://www.youtube.com/watch?v=gbq05j2W1Ok

Мета:продовжувати знайомити дітей з правилами дорожнього руху ,видами та значенням  дорожніх знаків. Виховувати прагнення до особистої безпеки.

Фізкультхвилинка   Верх- вниз   https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

Образотворча майстерня (малювання.) https://www.youtube.com/watch?v=K3No03fYRHo

Тема «Петриківський розпис»

Мета : навчати малювати на папері візерунки із рослинних елементів за мотивами петриківського розпису;вправляти дітей у виконанні основних мазків різними способами (пензлем та пальчиком);прилучати до традицій українського мистецтва.

Хвилинка  цікавинка : добірка розвиваючих завдань

https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc

 

 

РОМАШКА РОМАШКА

Ромашка — це проста і ніжна квіточка, яка росте усюди: у садочках, у парках та на городі. Навіть інколи зненацька з’явиться посеред шумної міської вулиці, нагадавши перехожим про красу природи.
Кругла серединка квіточки радує око яскраво-жовтим кольором. А прямі пелюстки, які оточують її по колу,біленькі та ніжні-ніжні.
Ромашка, неначе маленьке сонечко, вбране у білі шати, усміхається до всіх навкруги.
Скромна ромашка є щедрою.Вона лікує людей від багатьох хвороб, дарує солодкий нектар. А також наповнює навколишній світ радістю життя!
Так і наші дітки, яких у групі №2, ростуть допитливими і хочуть все знати та вміти. А ми, дорослі, виховуємо так, щоб у кожному дитячому серці залишити вогник пізнання, мислення і добра.