№1 «Сонечко»

1418397166_slayd1

_002

ВИХОВАТЕЛІ:

Глушко Лариса Борисівна 

Маракова Надія Василівна

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛІВ:

Бабенко Надія Василівна

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

Інтегроване заняття:дитина в сенсорно- пізнавальному середовищі та художньо -продуктивна діяльність(ліплення)»Крапанка»).

https://www.youtube.com/watch?v=j6_542ivLdA&feature=share&fbclid=IwAR23YSnDf-9B0NkHYwPVRApsDQWOG9Uu8nvsM8uStDnU1hkAiwvWfcmU4YY

Освітній напрям Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі «Прийшла весна-фарби принесла»

https://youtu.be/5Ei7LsN-Deo

Вивчення пісеньки — заклички «Вийди — вийди сонечко!»

https://www.youtube.com/watch?v=FN11hB1dB8s

Природній світ «Квіти весни»

https://youtube.com/watch?v=rv_73ljvO4Q&feature=share

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.»Обери будиночок».Ранній вік.
Вихователь Крот А.Л.
Художньо -продуктивна діяльність (малювання).«Кульбабки».Ранній вік.
Вихователь Крот А.Л.

 

 

 

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Рекомендації  від вчителя — логопеда Татур Валентини Юріївни

Шановні батьки! Відповіді на ваші запитання та  більше про методи та прийоми, які покращать  розвиток ваших дітей  за адресою :

https://medium.com/@imajenas

 https://t.me/joinchat/AAAAAFi9RvSSH_pM7-_1ag

Коли потрібно звертатись до логопеда?

Дошкільний період — це період від 3 до 6 років  Чи не найважливішою в цей час для дитини стає потреба у спілкуванні та враженнях  Адже саме вони допомагають дитині поступово набувати соціального досвіду і розвивати пізнавальні здібності.
Та саме зараз, в період 4–6 років батьки починають порівнювати мовлення своїх дітей з мовленням їх однолітків. Звертають увагу на вміння своїх дітей щось розповісти чи запитати. Особливо їх тривожить стан звуковимови у дітей. Хочу сказати, що це вже запізно, цей процес потребує уваги ще з першого року життя.
 Як запобігти порушенням звуковимови  в дитини? Пам’ятайте: мовлення батьків є взірцем для наслідування дитиною  Саме тому мовлення батьків у спілкуванні з дитиною має бути: • правильним — без мовленнєвих порушень та «сюсюкання»; •  розбірливим — з чітким вимовлянням слів, з виділенням наголошеного складу; •      простим — що включає прості фрази з 2–4 слів; •         повторюваним — з багаторазовим використанням одних і тих самих слів протягом певного періоду;  •        різнобарвним — з використанням різної інтонації, пауз, сили голосу, зміни темпу; •     живим — супроводжуватися виразною мімікою та (за потреби) жестами.
 Навіть, якщо формування звуковимови відбувається без складних порушень, звичайно, не буде зайвим працювати над розвитком мовлення дітей, розвитком рухливості артикуляційного апарату, вдосконаленням фонематичних процесів. 
 А чи може дитина сама «виговоритись»? Таке справді буває, але не так часто, як того прагнуть батьки.   Навіть, якщо дитина не вимовляє одного звука, але їй вже виповнилося 4 роки, обов’язково потрібна логопедична консультація.
 Дитина розмовляє не так добре, як її однолітки.  Що робити? Кожна дитина — індивідуальність.  Її розвиток відбувається за власними законами, тому не порівнюйте свого малюка з однолітками, які, можливо, випереджають його у своєму розвитку.  Якщо ви помітили, що однолітки не розуміють, а сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію.  Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвого порушення і звернутися до вчителя-логопеда.
  Не забувайте, що зазвичай, діти з розладами мовлення дуже вразливі і можуть поступово усамітнитися, а це ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер — дитина може стати дратівливою, замкненою, плаксивою.
 Коли потрібно звертатись за допомогою логопеда?
  При перших тривожних дзвіночках у мовленні дитини. Особливо, якщо його народження відбувалось з ускладненнями, кесарів розтин, якщо в ранньому дитинстві малюк не гулів, не лепетав, пізно почав сидіти, стояти, говорити, погано ссав, часто зригував, не любить жувати тверду їжу, має проблеми з носовим диханням, часто хворіє простудними захворюваннями чи має алергію.
 Якщо під час обстеження дитини, якій вже виповнилося 4 роки, вчитель-логопед виявив: •         заміни одних звуків іншими, простішими за артикуляцією (наприклад, туба замість шуба); •     змішування звуків, тобто нестабільні заміни одних звуків іншими, коли дитина то вимовляє звук у слові цілком правильно, то замінює його на інший звук (наприклад, жука називає то зюк, то шук, то жук); • спотворену вимову звуків (наприклад, якщо дитина гаркавить); •    труднощі розрізнення звуків, схожих за звучанням чи артикуляцією (переважно тих, що їх дитина вимовляє неправильно) (наприклад, дзвінких — глухих приголосних, як от дуб — туп або твердих — м’яких приголосних, як от мило — міло); •  перестановки, додавання, пропуски звуків (наприклад, карб — краб, таник — танк, білка — біка);            •порушення ритміко-складової структури слів (пропуски, додавання складів чи їх уподібнення, наприклад: вавона — ворона, фотопалат — фотоапарат, кукаліківає — кукурікає), можна говорити про Фонетико-Фонематичний Недорозвиток Мовлення і необхідність занять дитини з логопедом.
 Як довго слід займатися з дитиною,  щоб досягти правильної звуковимови? На це запитання немає однозначної відповіді.  Залежно від прояву ФФНМ (відсутності, заміни або спотворення одного чи групи звуків) корекційна робота може тривати від одного тижня до кількох місяців, і навіть років  Найчастіше на постановку звуків потрібен 1 місяць, а от на автоматизацію (закріплення правильної вимови звука в мовленні) та диференціацію (розрізнення звуків) близько 6 місяців, а то і більше.
 Дитині виправляє звуковимову вчитель-логопед  дитячого садочка, може додатково займатись ще інший спеціаліст, але цих занять може виявитись недостатньо. 
Як діяти у цій ситуації? Якщо в дитини проста дислалія, тобто порушення звуковимови однієї групи звуків (наприклад, свистячих [с], [з], [ц]), то логопедичних занять в умовах садка та вдома буде достатньо, щоб швидко подолати цей дефект.
  Проте, якщо дислалія поліморфна, тобто в мовленні дитини спостерігається порушення кількох груп звуків (наприклад, свистячих та шиплячих, сонорів), чи є ще інші види порушень, (загальний недорозвиток мовлення) , то робота з логопедом може розтягнутись на досить тривалий період.
Корекційно-розвивальна логопедична робота в дитячому садку забезпечує високий коригувальний ефект мовленнєвих розладів і є необхідною для дітей з мовленнєвими порушеннями.
Чи варто віддавати дитину до спеціальної логопедичної групи?
Пам’ятайте, що саме в дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне — воно гнучке для подолання мовленнєвих розладів  Тому, що раніше ви звернетеся по допомогу до спеціаліста, то швидше дитина оволодіє правильним мовленням. 
Важливе значення у дошкільному віці має комплексна робота з дитиною,  тому логопедичні та логоритмічні заняття в логопедичній групі з логопедом, навчально-розвивальні заняття вихователя, корегуючі заняття з психологом забезпечать успішну корекцію мовлення вашої дитини, допоможуть їй досягти найкращих результатів.
  Не соромтеся звертатися по допомогу до вчителя-логопеда, адже тільки завдяки співпраці вчителя-логопеда і батьків, використанню цікавих та доступних видів роботи, у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням
Чи можна без логопедичної допомоги виправити в дитини порушення звуковимови? Якщо дитині тільки 3 роки і вона погано говорить, ви можете виконувати з нею вправи артикуляційної, дихальної та пальчикової гімнастики, і мовлення значно покращиться  Проте, якщо дитині вже 4 роки і вона неправильно вимовляє кілька звуків, слід звернутися до вчителя-логопеда.   Очікування, що «ось-ось заговорить сам», зазвичай,  не виправдовуються.
Хвилювання батьків, що дитина буде плакати у новій групі, довго буде звикати до нових вихователів, чи стане говорити ще гірше, тому що навчиться від інших, неправильному мовленню – не мають під собою основи. Таких груп у різних садочках, містах, областях створено багато з певними правилами і за науково обгрунтованими принципами, щоб створити дитині якісне мовленнєве середовище, унеможливити негативні реакції, забезпечити  комфортне перебування в групі.
  Пам’ятайте, що мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати Отже, консультації вчителя-логопеда, відвідування спеціальної логопедичної групи для дітей з порушеннями мовлення, систематичні заняття з дитиною в домашніх умовах, допоможуть скоригувати наявні порушення звуковимови та відкриють дитині шлях до успішного навчання у школі.

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину групи раннього віку №1

ПОНЕДІЛОК

Ранкова гімнастика: «Вверх — вниз» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk

Дидактична гра: «Можна – не можна» (Як поводитися в природі) за посиланням

 https://www.youtube.com/watch?v=qu6UR5MfnX8

Фізична культура

«Стрибки в довжину з місця»

Програмовий зміст: вчити дітей стрибати в довжину з місця; удосконалювати прокочування м’яча у ворітця з відстані 2-2.5м.; підлізати під мотузку (заввишки 40-50см); закріпити кидання м’яча один одному (дорослому) обома руками знизу та від грудей (відстань 1.5-2м.); розвивати увагу під час рухливої гри «Знайди де заховано»; виховувати інтерес д спорту.                                                                          Обладнання: м’яч, мотузка.

Дитина у природному довкіллі

Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з явищами природи; на основі знань дітей учити самостійно встановлювати елементарні зв’язки у природі (сонце гріє – тепло, сховалось – прохолодно і т.д); розвивати мислення, пам’ять, увагу, спостережливість.

Пізнавальний мультик: «Світ, у якому ти живеш» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8

ізкультхвилинка: «Бедрик» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

Навчальний мультик: «Явища природи для дошкільнят» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=0fxyl8blrN0

 Явища природи: «Гра впізнай по звуку» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=dywBgjg4J6I

Друга половина дня:

Руханка для дітей – «Гуси — потягусі» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Hxaxd229Kt8

Конструювання з паперу

 «Веселка»

Програмовий зміст: продовжити знайомити дітей з деякими властивостями паперу (товстий – тонкий, міцний) у процесі виконання з ним різних дій (згинання, розгинання, скручування); познайомити дітей з використанням паперу в житті людини; розвивати мислення, дрібну моторику кистей рук; виховувати допитливість, ощадливість.

Матеріал: папір, клей, ножиці, серветка.

 Пальчикова гімнастика:  «Весна» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=buc1o0zaRZo

 Консультація для батьків: «Комп’ютерні ігри в дитячому віці: користь чи шкода?»

45 6 7

 На добраніч, діти: «Колискова, вечірня казка» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=NAFvc95_3Xg

ВІВТОРОК

Ранкова гімнастика https://youtu.be/utirL8uv4Ss

Мета: сприяти зміцненню та оздоровленню організму дітей

Бесіда «Що ти бачиш за вікном?»

Мета: розвивати мовлення дитини, увагу,  уяву,  пам’ять.

Рухлива гра: «Сонечко і дощик» https://youtu.be/nATN1XE49H4

Мета: розвивати спритність,  швидкість,  фізичні якості

Дитина в сенсорно пізнавальному просторі

Тема: геометричні фігури  https://youtu.be/_aGb0BNYxHY

Мета: вчити дітей розрізняти і називати такі геометричні фігури: коло, квадрат,  трикутник; розвивати спостережливість,  пам’ять , логічне мислення ; виховувати інтерес до навчального.

Музична скринька (за планом муз керівника)

Казка перед сном :

«Ріпка» https://youtu.be/z1Oktn3YO1E

Гімнастика пробудження:

http://dnz178.edu.kh.ua/fizkuljtorno-ozdorovcha_robota_v_dityachomu_sadku/gimnastika_probudzhenya/

Рухлива гра: «Кіт і миші»

https://youtu.be/uReRoDQIfzw

Співпраця з батьками:

https://youtu.be/qv-OVvRrzdM

СЕРЕДА

Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/playlist?list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2

Пальчикова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI

Образотворча майстерня ліплення

«КОТИК» з пластиліну

https://www.youtube.com/watch?v=luw-z02sfX4

Мета: вчити малят ліпити котика щляхом скочування шматка пластиліну у ковбаску  маленьку — це хвостик , велика ковбаска —  це тіло котика, кінці ковбаски розрізати стеком — це лапки котика, а голівка — це скочувана з пластиліну кулька, також вчити малят  виліплювати дрібні деталі  очки,   носик , вушка. Створити сприятливе середовище для дитячої творчості. Розвивати дрібну моторику,  діалогічне мовлення , творче мислення , пам’ять.  Виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Перегляд мультфільму  «Чому не можна до бабусі « vaber

Консультація для батьків  «Значення режиму дня у вихованні дітей раннього віку»  електронна пошта.

ЧЕТВЕР

Ранкова гімнастика https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E

Дитина в соціумі +літературна скринька

https://kazky.org.ua/zbirky/feja/velykodnje-dyvo

Прослуховування казки « Великоднєдиво»

Мета: познайомити  малят з українськими , великодніми традиціями. Вчити уважно слухати  художній твір, відповідати на запитання дорослого. Вчити давати оцінку казковим героям. Розвивати діалогічне мовлення, зосередженість. Виховувати пізнавальний інтерес до українських традицій, бажання слухати казки. Ввести в словник дітей слова: писанка,» Великдень» , традиції.

Дослідницька діяльність

https://mamabook.com.ua/yak-roslunu-put-vodu-doslid-dlya-ditey/

Дослідження « Як рослини п’ють воду».

Мета: розвивати у дітей спостережливість, вчити помічати елементарні зміни забарвленості листочків у рослин , шляхом додавання додавання харчових барвників до води для поливання.

П’ЯТНИЦЯ

Ранкова гімнастика  https://www.youtube.com/watch?v=A09aJ3gvLWs&list=PLElG6fwk_0UlB0r5RIzWn39qrUkfsoazr&index=5&t=0shttps:

Прослуховування аудіо-казки

https://www.youtube.com/watch?v=iaBEkEJImkE

«Казка про хворобу немитих рук»                                                                                                                                 Мета: вчити дітей дбати про своє здоров’я , мити руки.

Образотворча майстерня  малювання

https://www.youtube.com/watch?v=zvj53vma8AY

«Бабусені  тюльпани « штампування                                                                                                                   Мета: познайомити дітей з новою нетрадиційною технікою малювання – штампування. Вчити дітей наносити штампи симетрично на аркуші паперу і домальовувати стебло. Розвивати відчуття кольору , дрібну моторику . Виховувати бажання  малювати .

 Середа

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM

  1. Мовлення дитини

Тема: Котик в гості до нас прийшов»

Програмовий зміст:

Закріплювати знання дітей про нову іграшку (кішка);  Формувати активний і пасивний словник дітей; Створювати умови для розвитку компонентів усного мовлення в різній діяльності. Розвивати пам’ять, увагу, мислення дітей; Розвивати естетичне сприйняття, творчі здібності.Виховувати доброзичливе ставлення до іграшки. Виховувати вміння грати разом з іншими дітьми Вчити дітей на прохання дорослого показувати на іграшці частини тіла (вуха, очі, лапки, хвіст);Спонукати дітей до активних дій з іграшкою і діалогу.

http://detkam.in.ua/konspekt-zanyattya-z-rozvitku-movlennya-dlya-ditej-ranneogo-vi-v2.html

  1. Дидактична гра: КУЛЬБАБА
    Мета:Розвивати вміння тривало і плавно видихати повітря через рот, активізувати м’язи губ.
    Хід: Вправа проводиться на вулиці. Вихователь пропонує дитині зірвати Відцвілий кульбаба і подути на нього так, щоб злетіли всі пушинки. Дитина може зробити це, дунувши на квітку 3 — 4 рази. Важливо стежити за правильністю видиху. Використовуйте художнє слово.
    Кульбаба, до чого ж
    Ти на хмарка схожий.
    Страшно навіть і поглянути:

Як би хмарка не здути.
(Г. Вієру)

Четвер

 Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&list=PLElG6fwk_0UkcP9Tr16XvKRqiiJUVaOfy&index=15

Дитина в соціумі + Літературна скринька

Тема: Казка в гості завітала

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про знайомі казки; продовжувати вчити розуміти казку, відтворювати її зміст за запитаннями, загадками, називати та характеризувати її героїв; продовжувати вчити дітей придумувати події до знайомої казки, змінюючи характер та вчинки героїв, вводячи в казку нового героя; розвивати інтонаційну виразність мовлення, дикцію, удосконалювати навички розповідного мовлення, пам’ять, уяву, спостережливість, логічне та креативне мислення; прищеплювати почуття добра, дружніх стосунків, взаємодопомоги; викликати інтерес до народної мудрості, духовної спадщини.

http://teremok32.cherkassydnz.com/?p=1855

Розминка для дітей

https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM

П’ятниця

 Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=RW0gEVOgHFY&list=PL5E8LrSI9SmQRg1xyxpIMuHn7yc059j5G&index=3

  1. Образотворча майстерня (ліплення)

Тема: «Друзі для колобка»
Програмовий зміст:
1. Вчити скачувати грудки пластиліну між долонями круговими рухами.
2. Спонукати називати персонажів казки.
3. Виховувати доброзичливе ставлення до ігровим персонажам, викликати співчуття до них і бажання допомогти.
4. Продовжувати розвивати інтерес до ліплення.

http://metodportal.com/node/61720

  1. Дидактична гра ГАВ-ГАВ
    Мета:Закріплювати вимова звуків по наслідуванню.
    Обладнання:Картинки з зображенням цуценя, коня, теля, курчати, козеня.
    Хід: Вихователь супроводжує читання вірша показом картинок із зображенням тварин і птахів.
    «Гав! Гав! »- На зорі,
    «Гав! Гав! »- На дворі.
    На дворі щеня біг,
    А у стайні кінь заіржав.
    Він сердився: «Ти чого
    Спати заважаєш? І-го-го! »
    І сказав теля: «Му!»
    Спати заважає він йому.
    І сказав теля: «Пі!
    Ти, щеня, ще поспи! »
    А козеня: «Ме!» Та «Ме!»,
    «Подрімати не дали мені».
    А щеня всі «Гав!» Та «Гав!»,
    У нього весела вдача!
    І веселий цей вдачу
    Називається «Гав — гав!»
    (За Т. Волгіної)
    Важливо домагатися, щоб діти чітко вимовляли звукосполучення, наслідуючи голосам тварин.

 Понеділок

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU

  1. Дитина в природному довкіллі

Тема: Пташина сім’я

Програмовий зміст: 

  • Формувати у дітей уявлення про сім’ю свійських птахів: півник, курочка, курчата.
  • Продовжувати вчити відповідати на запитання про щойно сприйняте й побачене, закріплювати сенсорні еталони: колір, величину; вживання іменників з прийменниками  в, на, під.
  • Розвивати пізнавальну сферу, дрібну моторику пальців рук.
  • Виховувати самостійність, позитивне ставлення до свійських птахів, бажання надати допомогу.

http://liyalno1.blogspot.com/2014/12/blog-post_87.html

  1. Образотворча майстерня (малювання)

Тема: «Зернятка для птахів». Техніка: малювання ватяними паличками.

Програмовий зміст: розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику пальців рук; виховувати дбайливе ставлення до об’єктів живої природи, викликати співчуття до пташок, які голодують взимку, продовжувати вчити дітей малювати ватяними паличками.

https://vseosvita.ua/library/mini-zanatta-dla-ditej-rannogo-viku-tema-zernatka-dla-ptahiv-tehnika-maluvanna-vatanimi-palickami-162420.html

  1. Рухлива гра «Пташки та  автомобіль»

Мета:  вчити дітей  виконувати рухи згідно зі словами; закріплювати вміння імітувати повадки птахів, вчити дітей бігати в заздалегідь обумовлене місце. Виховувати  уважність, сміливість.

Хід гри: діти біжать гуртом, як пташки, розвівши руки в боки і помахуючи ними, як крилами. Вихователь стоїть збоку і каже:

Пташечки маленькі, дружно полетіли

Всі літали, всі літали, крильцями махали.

Так вони літали, крильцями махали,

На стежинку сіли, зернятка клювали.

На слова «На стежинку сіли» діти присідають і постукують пальчиками (пташки клюють зернята).

Пташки клюють ще деякий час після закінчення слів вихователя. Потім вихователь, тримаючи в руках обруч, або серсо, як кермо автомобіля, біжить у напрямку до «пташок», промовляючи «бі-бі». Діти тікають від автомобіля і біжать в заздалегідь обумовлене місце кімнати – “гніздечко”.

5.Консультація для батьків.

Фізичне виховання в сім’ї

 http://www.zirochka.info/holovna/konsultatyvnyj-punkt/fizychne-vyhovannya-v-simji-konsultatsiya-dlya-batkiv/

 Вівторок

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

2.Дитина в сенсорно пізнавальному просторі (сенсорний розвиток)

Тема: “Наші іграшки чудові”

Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей узагальнювати поняття “іграшки” через дидактичну гру. Вправляти у диференціації кольорів, добирати фігури певного кольору з (двох, трьох, чотирьох) кольорів – кубик, кульку, площину, геометричну фігуру тощо. Закріпити вміння розрізняти за розміром, а також групувати предмети. Розвивати мову, увагу, мислення, дрібну моторику рук, швидку орієнтацію в просторі, вміння діяти за правилами гри. Виховувати дружні стосунки між однолітками під час гри.

http://oksanchik0408.blogspot.com/p/blog-page_14.html

 3.Фізична розминка для дітей.

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

4.Конструювання.

Тема: “ Доріжка для ляльок”.
Програмовий зміст: Ознайомити дітей з будівельним матеріалом – цеглинкою. Вчити розташовувати цеглинки по горизонталі, щільно прикладаючи одну до одної вузьким ребром. Розвивати інтерес до побудови. Виховувати бажання будувати з цеглинок, посидючість.

https://forum.in-ku.com/archive/index.php/t-133527.html

5.Консультація для батьків.

Розвиток дрібної моторики корисний усім

http://osnova.com.ua/news/1493-%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D1%97_%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D1%83%D1%81%D1%96%D0%BC

 Середа

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

2.Мовлення дитини.

Тема: «У ГОСТІ ДО БАБУСІ МАРУСІ»

Програмовий зміст:

поглиблювати та закріплювати знання дітей про свійських тварин і птахів, їх характерні ознаки, харчування; вправляти у звуконаслідуванні голосів свійських тварин і птахів; закріпити кольори: жовтий, коричневий; поняття: «великий», «маленький». Розвивати мовлення, увагу, мислення, дрібну моторику рук. Виховувати любов і турботливе ставлення до свійських тварин та закріпити правила безпечної поведінки з ними.

http://www.dnz16.uz.ua/vidkriti-zanyattya/zanyattya-bodnar

3.Рухлива гра.

Лови м’яч

Мета: навчити дітей кидати м’яч у певному напрямку і ловити м’яч у повітрі.

Хід гри: діти стають у коло. Вихователь з великим м’ячем у руках (діаметр 18-20 см) стоїть у центрі й каже: «Іро, лови м’яч!». Потім кидає його дівчинці. Та ловить і кидає назад.

4.Перегляд казки «Рукавичка»

Мета: продовжувати знайомити дітей з українською народною казкою «Рукавичка»; розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять, мовлення; виховувати поважне ставлення до тварин, дружні стосунки.

https://www.youtube.com/watch?v=GgXzVCV1nGQ

5.Консультація для батьків.

Чим зайнятися з дітьми від двох років під час карантину

https://nv.ua/ukr/health/kids/chim-zaynyati-na-karantini-ditinu-shchob-ne-bulo-nudno-10-prostih-idey-50077395.html

Четвер

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=T7ofWPCl8-E&list=PLElG6fwk_0UkcP9Tr16XvKRqiiJUVaOfy&index=15&t=0s

2.Дитина в соціумі + Літературна скринька

Тема: Подорож по казках

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей емоційно сприймати зміст казок, запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; розуміти та використовувати найпростіші утішки, забавлянки, примовки, мирилки у повсякденному житті. Учити моделювати героїв за кольором та величиною; поширювати словник образними поетично- художніми виразами (лисичка-сестричка, зайчик-лапанчик, та якісними прикметниками: круглий, рум’яний, гарячий, смачний.)Закріпити знання про зачин та кінець казки, ознайомити із будовою дитячої книжки. Розвивати мислення, уяву. Виховувати співчуття до героїв казок, посидючість, увагу.

https://urok-ua.com/zanyattya-z-hudozhno-movlennjevoji-diyalnosti-dlya-ditej-molodshoji-hrupy/

3.Пальчикова гімнастика. Пальчикова гра «Метелик».

https://www.youtube.com/watch?v=daHh5tsQBuY

4.Консультація для батьків.

Особливості виховання дитини 2-3 років

http://www.happy-land.org/post/kid-3-years

  П’ятниця

  1. Ранкова гімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=BBo9Lcz3E1U

2.Образотворча майстерня (ліплення)

Тема: Пряники для мишки

Програмовий зміст:

-розвивати художні здібності дитини і закріпити вміння використовувати прийоми ліплення для створення предметів (пряничка) з пластиліну;

-сприяти розвитку мовних навичок і умінь дітей в процесі спільних соціально — комунікативних дій.

-створити у дітей позитивний емоційний настрій у процесі спільної діяльності.

-виховувати у дітей доброту і бажання допомогти потрапив у скрутне становище головному герою Мишкові.

http://detkam.in.ua/konspekt-zanyattya-z-liplennya-dlya-ditej-ranneogo-viku-pryani-v2.html

3.СХД.

Заняття з нетрадиційного малювання для дітей раннього віку

«На весняному лузі»

Мета: розвивати окомір, почуття ритму, самостійність, вміння орієнтуватися в просторі; виховувати зацікавленість, увагу, охайність, любов до природи, естетичний смак; вчити дітей малювати за допомогою штампа (метеликів) та весняні квіти (кульбабки) – зім’ятим папером; закріпити прийом примакування та назви кольорів – жовтий, зелений, червоний, синій.

https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-netradicijnogo-maluvanna-dla-ditej-rannogo-viku-na-vesnanomu-luzi-242519.html

4.Консультація для батьків.

Розвиваємо навички мислення в дітей 2–3-х років

https://childdevelop.com.ua/articles/develop/1160/

Раненько сонечко нас будить
І промінцями всіх голубить,
Своїм теплом всіх зігріває,
До нього ручки піднімає.
Ми завжди встаємо раненько,
Умиваємся гарненько.
Сонцю поростягаєм руки
Й поспішаєм в свою групу: «Сонечко».
Сонечко, засяй, засяй!

Ой, ти сонечко, ясне сонечко,
Усміхнись діткам у віконечко,
Щоб здорові росли і щасливі були.