№9 «Віночок»

IMG_8185

35

ВИХОВАТЕЛІ:

Кухарчук Олена Миколаївна

Єрещенко Тетяна Олексіївна

 

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

Самостійна художньо-продуктивна діяльність : «декупаж яйця».

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/364461822284126

Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»(аплікація) для молодшого дошкільного віку «Квітка весняна»

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/1897810527075241

Пропонуємо поринути у «СВІТ ДОБРА ТА МУДРОСТІ», переглянувши оповідання

Василя Сухомлинського‍♀️«Крила матері‍♀️

(для молодшого віку)

Твори Сухомлинського формують у дітей найголовніше -людяність. Вони вчать відрізняти гарні вчинки від недобрих, бути чемними, поважати старших, захищати менших.❤

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/851904102869799

Художньо-продуктивна діяльність (малювання для молодшої групи)
«ВИШИВАНКА ДЛЯ МАМИ»

Математичні ігри для молодшого віку️

Художньо-продуктивна діяльність (літературне образотворення)»Казочка про писанку»

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/412996770693196

Екологічний марафон «Ми творимо планету власноруч». Тематичне заняття «Дерева та кущі».

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/759689652075986

Ранкова зарядка для молодшої групи

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/3027820660865762

Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»

«Наша планета Земля» для молодшої групи

Вивчення вірша з елементами ейдетики Р. Завадовича «Радісний надходить день»

https://www.facebook.com/100062956512195/videos/1031204074174228

«Комунікативний розвиток особистості «Моя сім’я»для молодшої групи.

 

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Рекомендації  від вчителя — логопеда Татур Валентини Юріївни

Шановні батьки! Відповіді на ваші запитання та  більше про методи та прийоми, які покращать  розвиток ваших дітей  за адресою :

https://medium.com/@imajenas

 https://t.me/joinchat/AAAAAFi9RvSSH_pM7-_1ag

Коли потрібно звертатись до логопеда?

Дошкільний період — це період від 3 до 6 років  Чи не найважливішою в цей час для дитини стає потреба у спілкуванні та враженнях  Адже саме вони допомагають дитині поступово набувати соціального досвіду і розвивати пізнавальні здібності.

Та саме зараз, в період 4–6 років батьки починають порівнювати мовлення своїх дітей з мовленням їх однолітків. Звертають увагу на вміння своїх дітей щось розповісти чи запитати. Особливо їх тривожить стан звуковимови у дітей. Хочу сказати, що це вже запізно, цей процес потребує уваги ще з першого року життя.

 Як запобігти порушенням звуковимови  в дитини? Пам’ятайте: мовлення батьків є взірцем для наслідування дитиною  Саме тому мовлення батьків у спілкуванні з дитиною має бути: • правильним — без мовленнєвих порушень та «сюсюкання»; •  розбірливим — з чітким вимовлянням слів, з виділенням наголошеного складу; •      простим — що включає прості фрази з 2–4 слів; •         повторюваним — з багаторазовим використанням одних і тих самих слів протягом певного періоду;  •        різнобарвним — з використанням різної інтонації, пауз, сили голосу, зміни темпу; •     живим — супроводжуватися виразною мімікою та (за потреби) жестами.

 Навіть, якщо формування звуковимови відбувається без складних порушень, звичайно, не буде зайвим працювати над розвитком мовлення дітей, розвитком рухливості артикуляційного апарату, вдосконаленням фонематичних процесів. 

 А чи може дитина сама «виговоритись»? Таке справді буває, але не так часто, як того прагнуть батьки.   Навіть, якщо дитина не вимовляє одного звука, але їй вже виповнилося 4 роки, обов’язково потрібна логопедична консультація.

 Дитина розмовляє не так добре, як її однолітки.  Що робити? Кожна дитина — індивідуальність.  Її розвиток відбувається за власними законами, тому не порівнюйте свого малюка з однолітками, які, можливо, випереджають його у своєму розвитку.  Якщо ви помітили, що однолітки не розуміють, а сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію.  Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвого порушення і звернутися до вчителя-логопеда.

  Не забувайте, що зазвичай, діти з розладами мовлення дуже вразливі і можуть поступово усамітнитися, а це ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер — дитина може стати дратівливою, замкненою, плаксивою.

 Коли потрібно звертатись за допомогою логопеда?

  При перших тривожних дзвіночках у мовленні дитини. Особливо, якщо його народження відбувалось з ускладненнями, кесарів розтин, якщо в ранньому дитинстві малюк не гулів, не лепетав, пізно почав сидіти, стояти, говорити, погано ссав, часто зригував, не любить жувати тверду їжу, має проблеми з носовим диханням, часто хворіє простудними захворюваннями чи має алергію.

 Якщо під час обстеження дитини, якій вже виповнилося 4 роки, вчитель-логопед виявив: •         заміни одних звуків іншими, простішими за артикуляцією (наприклад, туба замість шуба); •     змішування звуків, тобто нестабільні заміни одних звуків іншими, коли дитина то вимовляє звук у слові цілком правильно, то замінює його на інший звук (наприклад, жука називає то зюк, то шук, то жук); • спотворену вимову звуків (наприклад, якщо дитина гаркавить); •    труднощі розрізнення звуків, схожих за звучанням чи артикуляцією (переважно тих, що їх дитина вимовляє неправильно) (наприклад, дзвінких — глухих приголосних, як от дуб — туп або твердих — м’яких приголосних, як от мило — міло); •  перестановки, додавання, пропуски звуків (наприклад, карб — краб, таник — танк, білка — біка);            •порушення ритміко-складової структури слів (пропуски, додавання складів чи їх уподібнення, наприклад: вавона — ворона, фотопалат — фотоапарат, кукаліківає — кукурікає), можна говорити про Фонетико-Фонематичний Недорозвиток Мовлення і необхідність занять дитини з логопедом.

 Як довго слід займатися з дитиною,  щоб досягти правильної звуковимови? На це запитання немає однозначної відповіді.  Залежно від прояву ФФНМ (відсутності, заміни або спотворення одного чи групи звуків) корекційна робота може тривати від одного тижня до кількох місяців, і навіть років  Найчастіше на постановку звуків потрібен 1 місяць, а от на автоматизацію (закріплення правильної вимови звука в мовленні) та диференціацію (розрізнення звуків) близько 6 місяців, а то і більше.

 Дитині виправляє звуковимову вчитель-логопед  дитячого садочка, може додатково займатись ще інший спеціаліст, але цих занять може виявитись недостатньо. 

Як діяти у цій ситуації? Якщо в дитини проста дислалія, тобто порушення звуковимови однієї групи звуків (наприклад, свистячих [с], [з], [ц]), то логопедичних занять в умовах садка та вдома буде достатньо, щоб швидко подолати цей дефект.

  Проте, якщо дислалія поліморфна, тобто в мовленні дитини спостерігається порушення кількох груп звуків (наприклад, свистячих та шиплячих, сонорів), чи є ще інші види порушень, (загальний недорозвиток мовлення) , то робота з логопедом може розтягнутись на досить тривалий період.

Корекційно-розвивальна логопедична робота в дитячому садку забезпечує високий коригувальний ефект мовленнєвих розладів і є необхідною для дітей з мовленнєвими порушеннями.

Чи варто віддавати дитину до спеціальної логопедичної групи?

Пам’ятайте, що саме в дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне — воно гнучке для подолання мовленнєвих розладів  Тому, що раніше ви звернетеся по допомогу до спеціаліста, то швидше дитина оволодіє правильним мовленням. 

Важливе значення у дошкільному віці має комплексна робота з дитиною,  тому логопедичні та логоритмічні заняття в логопедичній групі з логопедом, навчально-розвивальні заняття вихователя, корегуючі заняття з психологом забезпечать успішну корекцію мовлення вашої дитини, допоможуть їй досягти найкращих результатів.

  Не соромтеся звертатися по допомогу до вчителя-логопеда, адже тільки завдяки співпраці вчителя-логопеда і батьків, використанню цікавих та доступних видів роботи, у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням

Чи можна без логопедичної допомоги виправити в дитини порушення звуковимови? Якщо дитині тільки 3 роки і вона погано говорить, ви можете виконувати з нею вправи артикуляційної, дихальної та пальчикової гімнастики, і мовлення значно покращиться  Проте, якщо дитині вже 4 роки і вона неправильно вимовляє кілька звуків, слід звернутися до вчителя-логопеда.   Очікування, що «ось-ось заговорить сам», зазвичай,  не виправдовуються.

Хвилювання батьків, що дитина буде плакати у новій групі, довго буде звикати до нових вихователів, чи стане говорити ще гірше, тому що навчиться від інших, неправильному мовленню – не мають під собою основи. Таких груп у різних садочках, містах, областях створено багато з певними правилами і за науково обгрунтованими принципами, щоб створити дитині якісне мовленнєве середовище, унеможливити негативні реакції, забезпечити  комфортне перебування в групі.

  Пам’ятайте, що мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати Отже, консультації вчителя-логопеда, відвідування спеціальної логопедичної групи для дітей з порушеннями мовлення, систематичні заняття з дитиною в домашніх умовах, допоможуть скоригувати наявні порушення звуковимови та відкриють дитині шлях до успішного навчання у школі.

Мама – найкращий логопед

Чи може мама, людина  будь-якої професії, бути найкращим педагогом? Так, може! В чому ж її переваги?

Мама знає свою дитину краще, ніж будь-який спеціаліст. Бачить її в різні моменти за різних обставин, перша помічає незначні зміни чи сигнали успіху та невдач.

Мама найкращий педагог – сама найближча людина для дитини, з мамою у дитини найкращий контакт. А значить і самі продуктивні і результативні заняття, дитина для мами буде старатись набагато краще, ніж для чужої тьоті.

Навіть, якщо у відносинах мами і дитини є непорозуміння, то вони короткочасні і швидко нівелюються під час спільної діяльності. А, якщо дитина має вади мовлення і, чужі люди не зразу її розуміють, то дитина в лиці мами завжди бачить і знаходить розуміння, а це значить, що вона їй більше довіряє, більше розкривається та іде на контакт.

 Тому, що батьки добре знають свою дитину, вони знають як, та в який час краще всього почати заняття. В них є свобода вибору найкращого часу для цього.

У фахівця час жорстко регламентований, вчитель-логопед не може чекати моменту, коли у дитини хороший настрій і вона буде повністю налаштована на працю з ним. Тому частина занять у логопеда може проходити не так продуктивно.

Батьки добре знають сильні і слабкі сторони своєї дитини. Знають, що завдання саме такого плану дитина виконує краще, а ось такі — не хоче і її потрібно стимулювати. Особливо завдання, які потребують певних фізичних чи моральних зусиль. Так, фахівець з часом, вивчає дитину, її особливості характеру, поведінки і вміє регулювати процеси навчання. Та це приходить з часом, не легким шляхом спроб та помилок і затрат енергії. Скоротити цей шлях, знову ж таки, допомагають батьки. Вони можуть поділитися своїми знаннями зі спеціалістами і повноцінно включитись в роботу.

В більшості випадків дитина займається від 5 до 1 години в тиждень. За цей час педагог може тільки зробити спробу показати дитині нові вправи, призвичаїти її до нових вимог, до необхідності взаємодії на занятті, спробувати закріпити нову вправу чи навик. І тут також основна робота лежить на плечах батьків – заспокоїти дитину, спонукати до праці,  вселити думку про необхідність занять з учителем-логопедом.

Якщо є розуміння цих моментів з боку батьків, то з самого початку, можна здобути результат швидше, від взаємодії  батьків з дитиною і вчителем – логопедом.

Сьогодні, коли діти тривалий час перебувають на карантині вдома, разом з батьками, саме час проявити свої педагогічні здібності.

 Та й карантин під час коронавірусу – це не просто сидіння вдома. 

Дуже важливо розуміти, як саме організовувати простір і час дітей вдома.

Щоб організовувати простір і дні дітей, необхідно слідувати правилу: дітям треба дати можливість, по-перше, відпочити, по-друге, забути про  свою тривогу, а по-третє, їм треба дати можливість нудьгувати».

Так, так – нудьгувати, для того щоб будь-яка діяльність була для дітей в радість. Якщо ми, без перерви, починаємо розважати дитину, то позбавляємо її власної енергії і насолоди від власних дій. 

Коли ваша дитина говорить: «Мамо, мені нудно», не дозволяйте їй в цей момент вмикати планшет, комп’ютер, чи брати в руки телефон. Скажіть їй: «Понудьгуй декілька хвилин, зараз я разом з тобою пограю в дуже цікаву гру». Підготуйтесь і запропонуйте їй позайматись за рекомендацією вчителя-логопеда. Будьте поруч, виконуйте завдання на рівні дитини, змагайтесь, не бійтесь досягати успіху, спонукайте дітей вас перемагати.

Та регламентуйте час занять, не перетворюйте цей процес в безперервну гру. Насправді, якщо ми весь час будемо аніматорами для своїх дітей, ми позбавляємо їхньої власної мотивації до роботи. Робіть веселі перерви, давайте дітям ініціативу, а найкраще буде коли ви очолите активність дітей. Дайте їм можливість битись подушками і самим долучіться до цієї гри, дозвольте пострибати на ліжку, сховатися під столом чи за дверима, але вони повині знати, що за моментами розваг іде заняття.

Можливо, не зовсім вціліють ваші меблі, та це збереже вам певну кількість нервових клітин, а дітям додасть впевненності, що їх люблять, розуміють, цінують їх бажання.

 На сьогодні є дуже багато можливостей і ресурсів, які допоможуть вам продуктивно займатися з дітьми і не збожеволіти з постійним «Ну мам», «Ну тат», дітям з цікавістю провести час, а вільний період від занять та роботи прожити з цікавістю разом.

Слідкуйте за завданнями , які рекомендує вам вчитель- лоопед, з’ясовуйте не зрозумілі вам моменти, будьте на зв’язку і все буде добре.

 

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину групи середнього дошкільного віку №9

6 КВІТНЯ,  ПОНЕДІЛОК

Ранкову гімнастика https://youtu.be/4Oxoa4mKlUA

Рухлива гра (музична гра) «день і ніч» https://youtu.be/Y8pbzgi6D5s

Мета: закріпити знання дітей про частини доби (ранок, день,  вечір,  ніч) розвивати спритність, швидкість,  уміння чітко реагувати на  сигнал,   музичний слух,  увагу; виховувати інтерес до спільних ігор в сім’ї.

Дидактична гра: «Де заховався звук?»

Мета: продовжувати вчити дітей чути, розпізнавати та виділяти певні звуки у словах , визначати їх місцезнаходження у слові; розвивати мислення,  мовлення,  фонематичний слух.

Хід гри: працюємо зі звуком [з]

Дорослий називає слова черзі: зебра. Дитина плескає у долоні,  якщо чує за даний звук у слові,  і називає де саме звук знаходиться: на початку,  в середині,  чи в кінці слова.

Слова для прикладу: зебра,  замок, змія, прогноз,  погроза, гроза, дозвіл,  лоза, коза і т. Д.

Доручення : прибрати у кімнаті (тощо)

Мета: розвивати трудові уміння та навички,  виховувати почуття відповідальності, бажання підтримувати чистоту.

 Образотворча  майстерня (малювання) https://youtu.be/_yV1jyipyk4

Тема: Дивовижні квіти

Мета : ознайомити дітей з новою технікою малювання  — ниткографією; пояснити послідовність дій та виконання роботи; продовжувати вчити дітей  розміщати малюк посередині аркуша,  комбінувати кольори; розвивати  творче мислення, увагу,  уяву, пам’ять , мовлення; виховувати акуратність, бажання самовиражатися за допомогою творчості.

Матеріал: нитки, фарби, пензлик,   аркуш паперу  А4, серветки,  квіти ( справжні, муляж чи картинки)

Хід заняття:

  1. Бесіда «звідки взялася ниткографія?»

(Павучок-художник проліз по щойно намальованій картині художника і залишив сліди своєю  павутиною)

Мовленнєва вправа(Психогімнастика): я – павучок-художник

  1. Показ та пояснення послідовності, техніки виконання роботи

Пальчикова гімнастика «Павучок» https://youtu.be/EFABELaIxbw

  1. Малювання (за обраної темою)
  2. Фізкультхвилинка https://youtu.be/6RqQ6_3DBbg

(Рухи виконуються відповідно до слів пісеньки)

  1. Розгляд картини, підсумок.

Фізкультура на повітрі( у добре провітреному приміщенні) https://youtu.be/pcLMi59Pqhw

Рухлива гра: «вверх-вниз»

Музичний калейдоскоп (за планом муз. Керівника)

Спостереження за станом погоди (за віком )

Мета: вчити визначати стан погоди, встановлювати причинно-наслідкову зв’язки в природі, розуміти та використовувати прислів’я та приказки ; розвивати спостережливість, увагу,  мовлення; виховувати любов до природи

Прислів’я : навесні 7 погод на день

Прикмети: листівка низько літає до дощу.

Вірш: Поганої погоди не буває

            Бо все в природі,  як по нотах йде.

           То сходить сонце,  то воно лягає,

           І за собою ніченьку веде…

Мультик про черепаха і погоду https://youtu.be/Cd6AtELdpP8

Підготовка до сну: читання казочки (за бажанням дитини)

Гімнастика пробудження https://youtu.be/VFadPC93Jjo

СХД

Тема: розмальовка

Мета: вчити дітей розмальовувати деталі відповідно до зразка не виходячи за контури, спонукати до діалогу під час малювання (Що ти розмальовуєш? Що зображено посередині, зліва, права? Чому саме такий колір? Тощо…). Розвивати вміння гармонічно співвідносити кольори .

Ігри на розвиток логічного мислення: https://childdevelop.com.ua/worksheets/2884/

Співпраця з батьками: https://youtu.be/JabqebPDwSs, добірка ігор з ґудзиками https://dytpsyholog.com/2015/07/18/добірка-ідей-для-ігор-з-гудзиками/?fbclid=IwAR2sQ8zfc58UOsd-5LBJkjA8rkK4joIPylH3YIKSiNVWffLjJ0TmFe6_B4M

 

7 КВІТНЯ,  ВІВТОРОК

Ранкова гімнастика https://youtu.be/HK41XBOx9LQ

Мета: сприяти зміцненню та оздоровленню організму,  розвивати фізичні якості, витримку; виховувати дисципліну тіла.

Рухлива гра: «Сонечко і дощик» https://youtu.be/nATN1XE49H4

Мета: продовжувати вчити дітей ходити та бігати врозтіч,  чітко сприймати та реагувати на сигнал; розвивати спритність,  швидкість.

Дидактична гра: «я почну, а ти продовж»

Мета: розвивати мовлення,  мислення, увагу,  уяву,  спостережливість

Хід: дорослий починає речення,  а дитина  старається продовжити думку Н: сьогодні на небі…, погода зараз…, мій настрій…., і т. Д.

Доручення : полити домашні квіти,  тощо…

Мета: розвивати трудові уміння та навички; виховувати почуття відповідальності,  бажання дбати про рослини.

 МОВЛЕННЯ ДИТИНИ

Тема: «Мої іграшки»

Мета : удосконалювати звукову культуру мовлення дитини,

             Словник: збагачувати лексику новими, раніше не відомими словами, вчити правильно вживати наголос в словах, уточнювати та закріплювати правильну звуковимову, формувати вміння часткового звукового аналізу слів; вправляти у доборі слів на заданий звук.

             Граматика: спонукати до вживання різних типів речень, зберігаючи драматичний лад; граматично правильно узгоджувати слова у роді, числі та відмінку.

           Зв’язане мовлення:  продовжувати вчити дітей відповідати на запитання та задавати їх, складати оповідання спираючись на власний досвід.

 Розвивати мовне дихання,  діалогічне мовлення,  пам’ять , артикуляційний апарат, фонематичне сприймання; виховувати любов до рідної мови, культуру спілкування,  дбайливе ставлення до власних іграшок.

Матеріал:

Хід заняття

  1. Читання твору В. Сухомлинського «Лялька під дощем»

http://megaznaika.com.ua/kazka/lyalka-pid-doschem-vasyl-suhomlynskyj/

Бесіда за змістом твору: про що розповідається в творі? Якою була погода? Що раптом побачила Зіна? Чому дівчинка заплакала? Що вона зробила? Чи сварила мама дівчинку?… тощо

Які є у тебе  іграшки? Як ти про них дбає?

  1. Дидактична гра: «Покажи і розкажи»

(Дитина показує іграшки по черзі і розповідає про них)

Давай пограємо з іграшками?

Дихальні вправи: https://www.logoclub.com.ua/zvukovimova/dikhalnagimnastika/38-vpravi-dlya-rozvitku-movlennevogo-dikhannya

https://youtu.be/4E0JqRfW4_Y

Мовленнєва гра: Чистомовки зі звуком [н] https://youtu.be/EqZdKTOaLGY

Дидактична гра: «де заховався звук?»

Дитина має знайти іграшки у назві яких є звук [н]

( диНозавр,  єдиНоріг, Ноутбук,  поНі,  НіНдзя,  лизуН,  ваНтажівка тощо…)

Дидактична гра: «Хто більше» (назвати більше слів із заданим звуком), «Відгадай но!» https://youtu.be/j6aPFjQ2WGY

Фізкультхвилинка https://youtu.be/B7ZNzZUd7zM

Психогімнастика: «Я- лялька» (машина, і т. Д.)

Дитина уявляє себе певною іграшкою і розповідає від її імені як почувається,з ким грається, що любить, тощо

  1. Підсумок (Можна разом помити чи скласти іграшки)

Гурткова робота (театральний гурток)

Тема: Театр тіней

Мета: дати дітям елементарні знання про особливості театру тіней, пояснити як відбуваються дії в такому театрі, вчити дітей створювати та використовувати елементи театру у грі; розвивати спостережливість, мислення,  мовлення,  творчу уяву,  увагу,  пам’ять ; виховувати інтерес до спільних ігор в сім’ї, грайливі настрій.

Матеріали: елементи театру тіней,  ширма, фонарик.

Хід заняття

  1. Що таке театр тіней?

https://youtu.be/RBvPR5OdRe4

  1. Гра: «Тіні власноруч» https://youtu.be/U33HK1xbgvA

https://youtu.be/VflTNaHAcCk

  1. Підсумок

 

Спостереження за природою за віком

https://youtu.be/mBDU8UwJdpM

Релаксація перед сном https://youtu.be/Df3mkjtEwCY

Гімнастика пробудження: https://youtu.be/pcLMi59Pqhw

Настільно – друковані ігри : Мозаїка,  лего, збирання конструкторів.

Співпраця з батьками: «Чим зайняти дитину вдома?» https://youtu.be/6-3ENcG9ZFo

 8 КВІТНЯ, СЕРЕДА

Ранкова гімнастика https://youtu.be/l9pDnUJOqMM

Мета: розвивати фізичні якості,  сприяти загальному зміцненню та оздоровленню організму

Рухлива гра: «Кіт і  миші» https://youtu.be/uReRoDQIfzw

Мета: розвивати спритність та кмітливість, швидкість.

Дидактична гра: «знайди пару»       https://images.app.goo.gl/317abhTas9pWTmZB8

Мета: розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять.

Доручити застелити ліжко

Мета: удосконалювати трудові уміння та навички. https://youtu.be/PLso56gHHPk

Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі

Тема:

Мета: продовжувати вчити дітей орієнтуватися в частинах доби ( ранок,  день,  вечір,  ніч); порівнювати групи предметів за кількістю (більше,  менше,  стільки ж);

Вчити рахувати предмети у прямому та зворотному порядку, у межах п’яти ; порівнювати предмети за величиною; розвивати логічне мислення,  мовлення,  пам’ять , уяву,  увагу; виховувати інтерес до чисел та логічних ігор.

Хід заняття

  1. Психогімнастика «Посмішка» (всі посміхаються, і по черзі говорять компліменти одне одному).
  2. Дидактична гра: «частини доби» https://youtu.be/hUKqKvzcuso

«де більше»  https://youtu.be/z9YrNBbSaQI

«Порахуй» https://youtu.be/bXvkshzWd1M

Фізкультхвилинка https://youtu.be/4g6Cd1X7lUU

Малюємо цифри

  1. Підсумок

Читання казки перед сном https://youtu.be/Wp4h52l4kWY

Гімнастика пробудження https://youtu.be/7ELMG_9fVeY

ЗАНЯТТЯ  Конструювання

Тема : лев з паперу  https://youtu.be/fWD5zeSNbvc

Мета: вчити діток конструювати лева з паперу за допомогою клею та ножиць;розвивати дрібну моторику рук,мислення , мовлення,  уяву,увагу .

Співпраця з батьками: Чим зайняти дітей, щоб знайти вільний час для себе?  https://www.032.ua/news/2716650/koronavirus-rekomendacii-pedagoga-psihologa-ak-povoditisa-batkam-pid-cas-karantinu

9 КВІТНЯ,  ЧЕТВЕР

Ранкова гімнастика  https://vseosvita.ua/library/28-kompleksiv-gimnastiki-zdorova-13860.html

Мета: сприяти зміцненню та оздоровленню організму дітей

Народна гра: «Подоляночка» https://youtu.be/ZlXsvT3VSUo

Мета: удосконалювати вміння виконувати рухи відповідно до слів, розвивати фізичні якості  .

Дидактична гра: «Що на що схоже» https://images.app.goo.gl/nHLSRdHQ3D8cwSGS6

Мета: розвивати мовлення,  пам’ять,  мислення,  уяву. (На що схожа хмаринка?)

Доручити дитині допомогти у приготування їжі.    https://youtu.be/M8meuCLafZk

Мета: давати нові знання про продукти харчування, розвивати трудові уміння та навички

Образотворча майстерня (ліплення)

Тема: Слоник веселун (або за бажанням) https://freedominspire.com.ua/4670/?fbclid=IwAR0HFEsmH1kjS7dk4UMRnxPseSLah9Gs32OJ2sYOsEEDMzSRl7hTS33mv4c

Мета: вчити дітей ліпити фігурку слоника з пластиліну, користуватися підказками малюнками під час роботи,  розвивати дрібну моторику рук, уяву, творче мислення, пам’ять; виховувати бажання доводити справу до кінця,  позитивне сприйняття навколишнього.

Хід заняття

  1. Перегляд мультика про слоненя    https://youtu.be/mRBFamLa82I
  2. Пояснення послідовності та техніки виконання роботи, показ.

Пальчикова гімнастика: https://youtu.be/daHh5tsQBuY

Самостійне виконання роботи дитиною за зразком (покроково)

Фізкультхвилинка https://youtu.be/3sg5oJQmlBY

  1. Розгляд виробу, підсумок.

Дитина у природному довкіллі

Тема: Вода в нашому житті

Мета: узагальнити знання дітей про воду та її властивості. Закріпити знання дітей про місцезнаходження води в природі, потребу у воді для всіх живих істот та для об’єктів неживої природи. Навчити розрізняти стан води (холодна, тепла, чиста, прозора, забруднена, без смаку). Розвивати вміння логічно мислити, міркувати, робити невеликі висновки, узагальнення. Виховувати бережливе ставлення до води, економно вживати її.

Хід  заняття

  1. Що таке тече і ллється,

Часом між камінням в’ється,

Як нема – все висихає,

Звір і птах без неї помирає? (Вода)

  1. Колообіг води в природі https://youtu.be/9LJvT-JhXGc

Фізкультхвилинка; досліди  з водою  https://youtu.be/v9q2VfYePbE

 

  1. Підсумок

Рухлива гра: https://youtu.be/aUrx9VQLGUo

Гімнастика пробудження: https://youtu.be/7ELMG_9fVeY

Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Море хвилюється» , «Відгадай хто я»

Мета: розвивати фізичні якості, уяву, мислення

Співпраця з батьками: https://youtu.be/qv-OVvRrzdM

6 КВІТНЯ,  ПОНЕДІЛОК

Ранкову гімнастика https://youtu.be/4Oxoa4mKlUA

Рухлива гра (музична гра) «У жирафи плямки» https://youtu.be/3j6BaNgTZAc

Мета: закріпити  знання про частини тіла,  розвивати спритність, швидкість,  уміння чітко реагувати на  сигнал,   музичний слух,  увагу; виховувати інтерес до спільних ігор в сім’ї.

Дидактична гра: «Де заховався звук?»

Мета: продовжувати вчити дітей чути, розпізнавати та виділяти певні звуки у словах , визначати їх місцезнаходження у слові; розвивати мислення,  мовлення,  фонематичний слух.

 працюємо зі звуком [с]

Доручення : прибрати у кімнаті (тощо)

Мета: розвивати трудові уміння та навички,  виховувати почуття відповідальності, бажання підтримувати чистоту.

 Образотворча  майстерня (малювання) https://youtu.be/_yV1jyipyk4

Тема: Великодні крашанки

Мета : ознайомити дітей з новою технікою малювання  — ниткографією; пояснити послідовність дій та виконання роботи; продовжувати вчити дітей  розміщати малюк посередині аркуша,  комбінувати кольори; розвивати  творче мислення, увагу,  уяву, пам’ять , мовлення; виховувати акуратність, бажання самовиражатися за допомогою творчості.

Матеріал: нитки, фарби, пензлик,   аркуш паперу  А4, серветки,  квіти ( справжні, муляж чи картинки)

Хід заняття:

  1. Бесіда «Навіщо крашанки малюють?»

(Розповісти про українські традиції та свята

https://youtu.be/QxUXCEOonwQ

  1. Показ та пояснення послідовності, техніки виконання роботи

https://youtu.be/b7FhkwE3OOs     Пальчикова гімнастика

  1. Малювання (за обраної темою)
  2. Фізкультхвилинка https://youtu.be/kNWwid8OAVM
  3. Розгляд, підсумок. https://youtu.be/gGmU5YK9YU

Фізкультура на повітрі( у добре провітреному приміщенні) https://youtu.be/pcLMi59Pqhw

Рухлива гра: «вверх-вниз»

Музичний калейдоскоп (за планом муз. Керівника)

Спостереження за станом погоди (за віком )

Мета: вчити визначати стан погоди, встановлювати причинно-наслідкову зв’язки в природі, розуміти та використовувати прислів’я та приказки ; розвивати спостережливість, увагу,  мовлення; виховувати любов до природи

За кличка до сонечка: вийди, вийди  сонечко

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір’яєчко.

Підготовка до сну: читання казочки (за бажанням дитини)

Гімнастика пробудження https://youtu.be/VFadPC93Jjo

СХД

Тема: розмальовка

Мета: вчити дітей розмальовувати деталі відповідно до зразка не виходячи за контури, спонукати до діалогу під час малювання (Що ти розмальовуєш? Що зображено посередині, зліва, права? Чому саме такий колір? Тощо…). Розвивати вміння гармонічно співвідносити кольори .

Ігри на розвиток логічного мислення: https://childdevelop.com.ua/worksheets/2884/

Співпраця з батьками: https://youtu.be/lquroCwtHrA

 

14 КВІТНЯ, ВІВТОРОК
Ранкова гімнастика

https://youtu.be/HK41XBOx9LQ
Мета: сприяти зміцненню та оздоровленню організму, розвивати фізичні якості, витримку;
виховувати дисципліну тіла.
Рухлива гра: «Сонечко і дощик»

https://youtu.be/nATN1XE49H4
Мета: продовжувати вчити дітей ходити та бігати врозтіч, чітко сприймати та реагувати на сигнал;
розвивати спритність, швидкість.
Дидактична гра: «я почну, а ти продовж»
Мета: розвивати мовлення, мислення, увагу, уяву, спостережливість
Хід: дорослий починає речення, а дитина старається продовжити думку Н: сьогодні на небі…,
погода зараз…, мій настрій…., і т. Д.
Доручення : полити домашні квіти, тощо…
Мета: розвивати трудові уміння та навички; виховувати почуття відповідальності, бажання дбати
про рослини.
МОВЛЕННЯ ДИТИНИ
Тема: Великдень
Мета : удосконалювати звукову культуру мовлення дитини,
Словник: збагачувати лексику новими, раніше не відомими словами, вчити правильно
вживати наголос в словах, уточнювати та закріплювати правильну звуковимову, формувати вміння
часткового звукового аналізу слів; вправляти у доборі слів на заданий звук.
Граматика: спонукати до вживання різних типів речень, зберігаючи драматичний лад;
граматично правильно узгоджувати слова у роді, числі та відмінку.
Зв’язане мовлення: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання та задавати їх,
складати оповідання спираючись на власний досвід.
Розвивати мовне дихання, діалогічне мовлення, пам’ять , артикуляційний апарат, фонематичне
сприймання; виховувати любов до рідної мови, виховувати інтерес та любов до українських
традицій .
Матеріал:
Хід заняття
1. Перегляд мультика https://youtu.be/LI4SZtt3Npo
Бесіда за змістом
2. Дидактична гра: «Покажи і розкажи»
(Дитина показує те, що покладе до кошика на Великдень і розповідає про ці предмети )
Дихальні вправи:

https://www.logoclub.com.ua/zvukovimova/dikhalnagimnastika/38-vpravi-dlya-
rozvitku-movlennevogo-dikhannya
https://youtu.be/4E0JqRfW4_Y
Мовленнєва гра: Чистомовки зі звуком [с]

https://youtu.be/EqZdKTOaLGY

Дидактична гра: «де заховався звук?»
Дитина має знайти іграшки у назві яких є звук [с]
( Свято, Сонечко, проліСка, роСа , оСа, паСка …)
Дидактична гра: «Хто більше» (назвати більше слів із заданим звуком), «Відгадай но!»
https://youtu.be/ddi34J80Hsw
Фізкультхвилинка

https://youtu.be/B7ZNzZUd7zM
Психогімнастика: «Я- писанка»
Дитина уявляє себе писанкою, крашанкою і розповідає яка вона, що на ній намальовано , тощо
3. Підсумок
Гурткова робота (театральний гурток)
Тема: Маріонетка https://youtu.be/h4jgy7CO3X8
Мета: дати дітям елементарні знання про особливості театру рукавичок, пояснити як
відбуваються дії в такому театрі, вчити дітей створювати та використовувати елементи театру у
грі; розвивати спостережливість, мислення, мовлення, творчу уяву, увагу, пам’ять ;
виховувати інтерес до спільних ігор в сім’ї, грайливі настрій.
Хід заняття
1. Що таке маріонетки?
2. Гра: «театр на руках» https://youtu.be/—kSTgID91M
3. Підсумок
Спостереження за природою за віком
https://youtu.be/mBDU8UwJdpM
Релаксація перед сном https://youtu.be/Df3mkjtEwCY
Гімнастика пробудження: https://youtu.be/pcLMi59Pqhw
Настільно – друковані ігри : Мозаїка, лего, збирання конструкторів.
Співпраця з батьками: https://youtu.be/83Kp5WVne2U
15 КВІТНЯ, СЕРЕДА
Ранкова гімнастика https://youtu.be/l9pDnUJOqMM
Мета: розвивати фізичні якості, сприяти загальному зміцненню та оздоровленню організму
Рухлива гра: «Кіт і миші" https://youtu.be/uReRoDQIfzw
Мета: розвивати спритність та кмітливість, швидкість.
Дидактична гра: «знайди пару» https://images.app.goo.gl/317abhTas9pWTmZB8
Мета: розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять.
Доручити застелити ліжко
Мета: удосконалювати трудові уміння та навички. https://youtu.be/PLso56gHHPk
ЗАНЯТТЯ 1. Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі
Тема: Число і цифра 5 https://youtu.be/UupiOlFPDkw

Мета: продовжувати вчити дітей визначати і називати числа сусіди, порівнювати групи предметів за
кількістю (більше, менше, стільки ж);
Вчити зображати цифру 5, рахувати предмети у прямому та зворотному порядку, у межах п’яти ;
порівнювати предмети за величиною; розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять , уяву, увагу;
виховувати інтерес до чисел та логічних ігор.
Хід заняття
1. Психогімнастика «Посмішка» (всі посміхаються, і по черзі говорять компліменти одне
одному).
2. Дидактична гра: https://youtu.be/UupiOlFPDkw
«де більше» https://youtu.be/z9YrNBbSaQI
«Порахуй» https://youtu.be/bXvkshzWd1M
Фізкультхвилинка https://youtu.be/4g6Cd1X7lUU
Малюємо цифри
3. Підсумок
Читання казки перед сном https://youtu.be/Wp4h52l4kWY
Гімнастика пробудження https://youtu.be/7ELMG_9fVeY
ЗАНЯТТЯ Конструювання
Тема : вироби з пластикових пляшок https://youtu.be/MRxUrW2ag54
Мета: вчити діток конструювати з викидного матеріалу ;розвивати дрібну моторику
рук,мислення , мовлення, уяву,увагу .
Співпраця з батьками: вивчаємо дні тижня https://youtu.be/0e7X3frDlQI

16 КВІТНЯ, ЧЕТВЕР
Ранкова гімнастика https://vseosvita.ua/library/28-kompleksiv-gimnastiki-zdorova-13860.html
Мета: сприяти зміцненню та оздоровленню організму дітей
Народна гра: «Подоляночка» https://youtu.be/ZlXsvT3VSUo
Мета: удосконалювати вміння виконувати рухи відповідно до слів, розвивати фізичні якості .
Дидактична гра: «Що на що схоже» https://images.app.goo.gl/nHLSRdHQ3D8cwSGS6
Мета: розвивати мовлення, пам’ять, мислення, уяву. (На що схожа хмаринка?)
Доручити дитині допомогти у приготування їжі. https://youtu.be/M8meuCLafZk
Мета: давати нові знання про продукти харчування, розвивати трудові уміння та навички
ЗАНЯТТЯ 1. Образотворча майстерня (аплікація)
Тема: Пасха https://youtu.be/k6ivdNNvktQ
Мета: вчити прявляти творчість та креативність під час роботи , розвивати дрібну моторику рук, уяву,
творче мислення, пам’ять; виховувати бажання доводити справу до кінця, позитивне сприйняття
навколишнього.
Хід заняття
1. Перегляд мультика про Великдень https://youtu.be/G04otVGHST4
2. Пояснення послідовності та техніки виконання роботи, показ.

Пальчикова гімнастика: https://youtu.be/daHh5tsQBuY
Самостійне виконання роботи дитиною за зразком (покроково)
Фізкультхвилинка https://youtu.be/3sg5oJQmlBY
3. Розгляд виробу, підсумок.

ЗАНЯТТЯ 2. Дитина у природному довкіллі
Тема: Рослини https://youtu.be/f4TJyJBbwIQ
Мета: узагальнити знання дітей про значення рослин, їх ріст, спосіб живлення, закріпити знання
про те, що допомагає рослинам рости, потреби у рослинах і природі. Навчити розрізняти і
називати будову рослин. Розвивати вміння логічно мислити, міркувати, робити невеликі
висновки, узагальнення. Виховувати бережливе ставлення рослин та природи.
Хід заняття
1. Перегляд мультика https://youtu.be/euRBdMcTzxk
Бесіда за змістом
2. Дидактична гра : Будова рослини https://images.app.goo.gl/6ok9LNGq1212MEz37
Що потрібно рослині?
Фізкультхвилинка;
Посадити з дитиною рослину (квасоля, горох, салат тощо)
3. Підсумок
Рухлива гра: https://youtu.be/aUrx9VQLGUo
Гімнастика пробудження: https://youtu.be/7ELMG_9fVeY
Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Море хвилюється» , «Відгадай хто я»
Мета: розвивати фізичні якості, уяву, мислення
Співпраця з батьками: https://youtu.be/uITrMX1ZKPc

17 КВІТНЯ, П»ЯТНИЦЯ
Ранкова гімнастика https://youtu.be/l9pDnUJOqMM
Мета: сприяти зміцненню та оздоровленню організму дітей.
Рухлива гра: «Зайці" https://youtu.be/2xdlgIdkrz4
Мета: розвивати фонематичний слух, почуття ритму
Дидактична гра: «З якої казки герой?»
ЗАНЯТТЯ 1 Літературна скринька + театральна мозаїка
Тема: вивчення вірша Ліни Костенко «Вербові сережки»

Мета : вчити діток запам’ятовувати та називати повну назву віршах та автора, слухати та розуміти
зміст твору, виразно читати на пам’ять вірш; розвивати відчуття краси художнього слова, пам’ять ,
мовлення, мислення, увагу, уяву.; виховувати любов до художнього слова.
Хід заняття
1. Бесіда: «За що я весноньку люблю?»
2. Читання вірша та вивчення його по рядочках
ВЕРБОВІ СЕРЕЖКИ
Біля яру, біля стежки
Одягла верба сережки.
Головою хилитала,
Потихесеньку питала:
— Де ота біленька хатка,
Що гарнесенькі дівчатка?
Хай би вибігли до стежки.
Подарую їм сережки.
Фізкультхвилинка виконання рухів відповідно до слів вірша.
3. Підсумок
ЗАНЯТТЯ 2 Дитина в соціумі
Тема: Сімейні традиції
Мета: пригадати з дітьми про сімейні традиції, традиції святкування Великодня; пояснити,
що традиції створюють особливу атмосферу в сім’ї . Розвивати діалогічне мовлення, мислення,
пам’ять , увагу, уяву. Виховувати любов до сімейних цінностей.
Хід заняття
1. Бесіда: «Сімейні традиції» (спільна вечеря, піца в суботу і т. Д. )
Фізкультхвилинка
2. https://youtu.be/EnONzQsfwLs Традиції в сім’ї Каю
Створення нової традиції
3. Підсумок
Рухлива гра: https://youtu.be/aUrx9VQLGUo
Гімнастика пробудження: https://youtu.be/7ELMG_9fVeY
Рухливі ігри: «Кіт і миші», «Море хвилюється» , «Відгадай хто я»
Мета: розвивати фізичні якості, уяву, мислення
Співпраця з батьками:
https://24tv.ua/family/simeyni_traditsiyi_5_rechey_yaki_dopomozhut_zblizitisya_z_ditinoyu_n1257581

 

 

06 07 04 0 01 03

До групи нашої «ВІНОЧОК»

Ідем ми гратись в дитсадочок

Немає часу на ниття

Бо ждуть цікаві заняття:

Музичне, ліпка, малювання

Ще й порахуємо старанно,

Розучим вірш, розкажем казку

Спіймати м’ячик? та будь ласка!

Відомо навіть малюку

Як добре жити в дитсадку

Бо у садку не те, що в дома

Дорослі тут не знають втоми