№10 «Веселка»

Вас вітає група №10 «Веселка»

10

ВИХОВАТЕЛІ:   Шургоцька Тетяна Миколаївна  
                           Курман Наталя Юріївна

ВЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД: Конончук Оксана Олегівна

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛІВ:  Гога Валентина Володимирівна

НАШ ДЕВІЗ:

Весела ми сімейка

Всі звемося ми «Веселка».

Ми гарненькі всі малята,

Чепурненькі дошкільнята.

Кожний день по розпорядку,

Любимо робить зарядку.

Для здоров’я вона — плюс

Намотай собі на вус!

 Батькам                  Дітям                   Блоги спеціалістів

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ

Аплікація ☁️ «Весела хмаринка». ☁️
Художньо-продуктивна діяльність.
Вихователь Курман Н.Ю.
У відео використано музичну пальчикову гру «Дощик» з ютуб-каналу Ninel Zhylutova.
Вивчення вірша «Квітни, Вінниця моя!» за допомогою мнемотехніки.
Вихователь Шургоцька Т.М.
Казка  «Про двох цапків»  М.М.Коцюбинського
 Театралізована діяльність. 
Об’ємна аплікація «Ромашка для мами».
Вихователь Курман Н.Ю.
У відео використано музичну пальчикову гру «Ромашка» з ютуб-каналу Ninel Zhylutova.
Гра  «Долоньки»  для розвитку концентрації, уваги та дрібної моторики.
Вихователі Курман Н.Ю. та Шургоцька Т.М.
Дитина у світі мистецтва
Весела руханка «Булька»
Музичний керівник Войціцька М.М.

Математична гра «Веселі крапочки»

https://www.youtube.com/watch?v=K650SQOLXZc&feature=share&fbclid=IwAR1GJ9iVi4F6PpVWsd7xPoGABdhTedO8SYz48xblfXwcFCIElrwmohFBlnc

Конструювання «Великодній кролик»

https://www.youtube.com/watch?fbclid=IwAR0T7LpJX1688OfNQBVvANdqYTCNgeccvlR1Z0gGg2sJezR5TMJIbVN-zWw&v=fgnUPQEtArE&feature=youtu.be

Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація «Великодня писанка».
Знайомство з задачею. Логіко-математичний розвиток. Старший дошкільний вік.
«Мовленнєва зарядка» з логопедом.

 

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Рекомендації  від вчителя — логопеда Татур Валентини Юріївни

Шановні батьки! Відповіді на ваші запитання та  більше про методи та прийоми, які покращать  розвиток ваших дітей  за адресою :

https://medium.com/@imajenas

 https://t.me/joinchat/AAAAAFi9RvSSH_pM7-_1ag

Коли потрібно звертатись до логопеда?

Дошкільний період — це період від 3 до 6 років  Чи не найважливішою в цей час для дитини стає потреба у спілкуванні та враженнях  Адже саме вони допомагають дитині поступово набувати соціального досвіду і розвивати пізнавальні здібності.

Та саме зараз, в період 4–6 років батьки починають порівнювати мовлення своїх дітей з мовленням їх однолітків. Звертають увагу на вміння своїх дітей щось розповісти чи запитати. Особливо їх тривожить стан звуковимови у дітей. Хочу сказати, що це вже запізно, цей процес потребує уваги ще з першого року життя.

 Як запобігти порушенням звуковимови  в дитини? Пам’ятайте: мовлення батьків є взірцем для наслідування дитиною  Саме тому мовлення батьків у спілкуванні з дитиною має бути: • правильним — без мовленнєвих порушень та «сюсюкання»; •  розбірливим — з чітким вимовлянням слів, з виділенням наголошеного складу; •      простим — що включає прості фрази з 2–4 слів; •         повторюваним — з багаторазовим використанням одних і тих самих слів протягом певного періоду;  •        різнобарвним — з використанням різної інтонації, пауз, сили голосу, зміни темпу; •     живим — супроводжуватися виразною мімікою та (за потреби) жестами.

 Навіть, якщо формування звуковимови відбувається без складних порушень, звичайно, не буде зайвим працювати над розвитком мовлення дітей, розвитком рухливості артикуляційного апарату, вдосконаленням фонематичних процесів. 

 А чи може дитина сама «виговоритись»? Таке справді буває, але не так часто, як того прагнуть батьки.   Навіть, якщо дитина не вимовляє одного звука, але їй вже виповнилося 4 роки, обов’язково потрібна логопедична консультація.

 Дитина розмовляє не так добре, як її однолітки.  Що робити? Кожна дитина — індивідуальність.  Її розвиток відбувається за власними законами, тому не порівнюйте свого малюка з однолітками, які, можливо, випереджають його у своєму розвитку.  Якщо ви помітили, що однолітки не розуміють, а сміються над мовленням вашого малюка, спробуйте об’єктивно оцінити ситуацію.  Надзвичайно важливо своєчасно допомогти дитині у виправленні мовленнєвого порушення і звернутися до вчителя-логопеда.

  Не забувайте, що зазвичай, діти з розладами мовлення дуже вразливі і можуть поступово усамітнитися, а це ще більше затримуватиме мовленнєвий розвиток і негативно впливатиме на характер — дитина може стати дратівливою, замкненою, плаксивою.

 Коли потрібно звертатись за допомогою логопеда?

  При перших тривожних дзвіночках у мовленні дитини. Особливо, якщо його народження відбувалось з ускладненнями, кесарів розтин, якщо в ранньому дитинстві малюк не гулів, не лепетав, пізно почав сидіти, стояти, говорити, погано ссав, часто зригував, не любить жувати тверду їжу, має проблеми з носовим диханням, часто хворіє простудними захворюваннями чи має алергію.

 Якщо під час обстеження дитини, якій вже виповнилося 4 роки, вчитель-логопед виявив: •         заміни одних звуків іншими, простішими за артикуляцією (наприклад, туба замість шуба); •     змішування звуків, тобто нестабільні заміни одних звуків іншими, коли дитина то вимовляє звук у слові цілком правильно, то замінює його на інший звук (наприклад, жука називає то зюк, то шук, то жук); • спотворену вимову звуків (наприклад, якщо дитина гаркавить); •    труднощі розрізнення звуків, схожих за звучанням чи артикуляцією (переважно тих, що їх дитина вимовляє неправильно) (наприклад, дзвінких — глухих приголосних, як от дуб — туп або твердих — м’яких приголосних, як от мило — міло); •  перестановки, додавання, пропуски звуків (наприклад, карб — краб, таник — танк, білка — біка);            •порушення ритміко-складової структури слів (пропуски, додавання складів чи їх уподібнення, наприклад: вавона — ворона, фотопалат — фотоапарат, кукаліківає — кукурікає), можна говорити про Фонетико-Фонематичний Недорозвиток Мовлення і необхідність занять дитини з логопедом.

 Як довго слід займатися з дитиною,  щоб досягти правильної звуковимови? На це запитання немає однозначної відповіді.  Залежно від прояву ФФНМ (відсутності, заміни або спотворення одного чи групи звуків) корекційна робота може тривати від одного тижня до кількох місяців, і навіть років  Найчастіше на постановку звуків потрібен 1 місяць, а от на автоматизацію (закріплення правильної вимови звука в мовленні) та диференціацію (розрізнення звуків) близько 6 місяців, а то і більше.

 Дитині виправляє звуковимову вчитель-логопед  дитячого садочка, може додатково займатись ще інший спеціаліст, але цих занять може виявитись недостатньо. 

Як діяти у цій ситуації? Якщо в дитини проста дислалія, тобто порушення звуковимови однієї групи звуків (наприклад, свистячих [с], [з], [ц]), то логопедичних занять в умовах садка та вдома буде достатньо, щоб швидко подолати цей дефект.

  Проте, якщо дислалія поліморфна, тобто в мовленні дитини спостерігається порушення кількох груп звуків (наприклад, свистячих та шиплячих, сонорів), чи є ще інші види порушень, (загальний недорозвиток мовлення) , то робота з логопедом може розтягнутись на досить тривалий період.

Корекційно-розвивальна логопедична робота в дитячому садку забезпечує високий коригувальний ефект мовленнєвих розладів і є необхідною для дітей з мовленнєвими порушеннями.

Чи варто віддавати дитину до спеціальної логопедичної групи?

Пам’ятайте, що саме в дошкільний період мовлення дитини розвивається найінтенсивніше, а головне — воно гнучке для подолання мовленнєвих розладів  Тому, що раніше ви звернетеся по допомогу до спеціаліста, то швидше дитина оволодіє правильним мовленням. 

Важливе значення у дошкільному віці має комплексна робота з дитиною,  тому логопедичні та логоритмічні заняття в логопедичній групі з логопедом, навчально-розвивальні заняття вихователя, корегуючі заняття з психологом забезпечать успішну корекцію мовлення вашої дитини, допоможуть їй досягти найкращих результатів.

  Не соромтеся звертатися по допомогу до вчителя-логопеда, адже тільки завдяки співпраці вчителя-логопеда і батьків, використанню цікавих та доступних видів роботи, у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням

Чи можна без логопедичної допомоги виправити в дитини порушення звуковимови? Якщо дитині тільки 3 роки і вона погано говорить, ви можете виконувати з нею вправи артикуляційної, дихальної та пальчикової гімнастики, і мовлення значно покращиться  Проте, якщо дитині вже 4 роки і вона неправильно вимовляє кілька звуків, слід звернутися до вчителя-логопеда.   Очікування, що «ось-ось заговорить сам», зазвичай,  не виправдовуються.

Хвилювання батьків, що дитина буде плакати у новій групі, довго буде звикати до нових вихователів, чи стане говорити ще гірше, тому що навчиться від інших, неправильному мовленню – не мають під собою основи. Таких груп у різних садочках, містах, областях створено багато з певними правилами і за науково обгрунтованими принципами, щоб створити дитині якісне мовленнєве середовище, унеможливити негативні реакції, забезпечити  комфортне перебування в групі.

  Пам’ятайте, що мовленнєві порушення легше попередити, аніж подолати Отже, консультації вчителя-логопеда, відвідування спеціальної логопедичної групи для дітей з порушеннями мовлення, систематичні заняття з дитиною в домашніх умовах, допоможуть скоригувати наявні порушення звуковимови та відкриють дитині шлях до успішного навчання у школі.

Мама – найкращий логопед

Чи може мама, людина  будь-якої професії, бути найкращим педагогом? Так, може! В чому ж її переваги?

Мама знає свою дитину краще, ніж будь-який спеціаліст. Бачить її в різні моменти за різних обставин, перша помічає незначні зміни чи сигнали успіху та невдач.

Мама найкращий педагог – сама найближча людина для дитини, з мамою у дитини найкращий контакт. А значить і самі продуктивні і результативні заняття, дитина для мами буде старатись набагато краще, ніж для чужої тьоті.

Навіть, якщо у відносинах мами і дитини є непорозуміння, то вони короткочасні і швидко нівелюються під час спільної діяльності. А, якщо дитина має вади мовлення і, чужі люди не зразу її розуміють, то дитина в лиці мами завжди бачить і знаходить розуміння, а це значить, що вона їй більше довіряє, більше розкривається та іде на контакт.

 Тому, що батьки добре знають свою дитину, вони знають як, та в який час краще всього почати заняття. В них є свобода вибору найкращого часу для цього.

У фахівця час жорстко регламентований, вчитель-логопед не може чекати моменту, коли у дитини хороший настрій і вона буде повністю налаштована на працю з ним. Тому частина занять у логопеда може проходити не так продуктивно.

Батьки добре знають сильні і слабкі сторони своєї дитини. Знають, що завдання саме такого плану дитина виконує краще, а ось такі — не хоче і її потрібно стимулювати. Особливо завдання, які потребують певних фізичних чи моральних зусиль. Так, фахівець з часом, вивчає дитину, її особливості характеру, поведінки і вміє регулювати процеси навчання. Та це приходить з часом, не легким шляхом спроб та помилок і затрат енергії. Скоротити цей шлях, знову ж таки, допомагають батьки. Вони можуть поділитися своїми знаннями зі спеціалістами і повноцінно включитись в роботу.

В більшості випадків дитина займається від 5 до 1 години в тиждень. За цей час педагог може тільки зробити спробу показати дитині нові вправи, призвичаїти її до нових вимог, до необхідності взаємодії на занятті, спробувати закріпити нову вправу чи навик. І тут також основна робота лежить на плечах батьків – заспокоїти дитину, спонукати до праці,  вселити думку про необхідність занять з учителем-логопедом.

Якщо є розуміння цих моментів з боку батьків, то з самого початку, можна здобути результат швидше, від взаємодії  батьків з дитиною і вчителем – логопедом.

Сьогодні, коли діти тривалий час перебувають на карантині вдома, разом з батьками, саме час проявити свої педагогічні здібності.

 Та й карантин під час коронавірусу – це не просто сидіння вдома. 

Дуже важливо розуміти, як саме організовувати простір і час дітей вдома.

Щоб організовувати простір і дні дітей, необхідно слідувати правилу: дітям треба дати можливість, по-перше, відпочити, по-друге, забути про  свою тривогу, а по-третє, їм треба дати можливість нудьгувати».

Так, так – нудьгувати, для того щоб будь-яка діяльність була для дітей в радість. Якщо ми, без перерви, починаємо розважати дитину, то позбавляємо її власної енергії і насолоди від власних дій. 

Коли ваша дитина говорить: «Мамо, мені нудно», не дозволяйте їй в цей момент вмикати планшет, комп’ютер, чи брати в руки телефон. Скажіть їй: «Понудьгуй декілька хвилин, зараз я разом з тобою пограю в дуже цікаву гру». Підготуйтесь і запропонуйте їй позайматись за рекомендацією вчителя-логопеда. Будьте поруч, виконуйте завдання на рівні дитини, змагайтесь, не бійтесь досягати успіху, спонукайте дітей вас перемагати.

Та регламентуйте час занять, не перетворюйте цей процес в безперервну гру. Насправді, якщо ми весь час будемо аніматорами для своїх дітей, ми позбавляємо їхньої власної мотивації до роботи. Робіть веселі перерви, давайте дітям ініціативу, а найкраще буде коли ви очолите активність дітей. Дайте їм можливість битись подушками і самим долучіться до цієї гри, дозвольте пострибати на ліжку, сховатися під столом чи за дверима, але вони повині знати, що за моментами розваг іде заняття.

Можливо, не зовсім вціліють ваші меблі, та це збереже вам певну кількість нервових клітин, а дітям додасть впевненності, що їх люблять, розуміють, цінують їх бажання.

 На сьогодні є дуже багато можливостей і ресурсів, які допоможуть вам продуктивно займатися з дітьми і не збожеволіти з постійним «Ну мам», «Ну тат», дітям з цікавістю провести час, а вільний період від занять та роботи прожити з цікавістю разом.

Слідкуйте за завданнями , які рекомендує вам вчитель- лоопед, з’ясовуйте не зрозумілі вам моменти, будьте на зв’язку і все буде добре.

Ми хочемо тримати з вами зв’язок. Будемо раді бачитися і спілкуватися з вами на наших сторінках у Medium та у Telegram

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

логопедичної групи, середнього дошкільного віку  №10  «Веселка».

ВИХОВАТЕЛІ:

Беркун Юлія Дмитрівна;

Шургоцька Тетяна Миколаївна

ВЧИТЕЛЬ — ЛОГОПЕД:

Конончук Оксана Олегівна

ПОМІЧНИК ВИХОВАТЕЛІВ:

Гога Валентина Володимирівна

images2

risunok179

Заходи щодо організації здійснення освітнього процесу в період карантину

групи №10  «Веселка».

Дата проведення

 

Зміст роботи

Понеділок

06.04.2020р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Взаємодія з батьками

1.Продовжувати ознайомлювати дітей з працею медичних працівників,уточнюючи знання дошкільників про поліклініку і роботу лікарів,з якими діти мають досвід спілкування:педіатра,стоматолога,окуліста,отоларинголога.

Формувати первинні уявлення про роботу лікарів «швидкої допомоги».

Конспект заняття «Цікавий світ професій»

https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk

Гра «Добери одяг за професією»

2.Продовжувати вчити дітей користуватися олівцями ,пензлем та фарбами,використовувати нетрадиційні техніки малювання(виделка,пальчики),формувати у дітей естетичний смак.

Пропонуємо сьогодні для малювання вазу з тюльпанами з нетрадиційними техніками малювання.

https://www.youtube.com/watch?v=zvj53vma8AY

3.Ми всі знаємо ,що здоров’я найважливіше в нашому житті. Тому пропонуємо вам сьогодні позайматися фізичною культурою,особливо вранці.

https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Пам’ятка : «Що потрібно знати батькам про короновірусну інфекцію COVID-19?»

http://irt.pl.ua/video/15117

Вівторок

07.04.2020 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Взаємодія з батьками

1.Продовжувати вчити орієнтуватись в частинах доби(ранок,день,вечір,ніч),порах року,визначенні подій у часі – спочатку,потім,пізніше.

https://www.youtube.com/watch?v=hUKqKvzcuso

2. Ритмічна гра «Картопля».

https://www.youtube.com/watch?v=So1CrCW8Dz0

3.Повторення пісні «Бабуся моя чарівниця»

4. Закріпити вміння добирати потрібні для побудови  гаража та ліжечка матеріали,планувати послідовність виконання роботи,вчити використовувати будівлі в ігровій діяльності.« Гараж для машин» -хлопчики. «Ліжко для іграшок»- дівчатка.

 

Поширення у вайбер-групі для батьків:

— правила безпеки для дитини «16 питань, відповіді на які мають знати усі діти»

http://simya.com.ua/16-pytan-vidpovidi-na-yaki-mayut-znaty-usi-dity/?fbclid=IwAR0UuSzDa1okgbNPw5nRzaFnFIjq58j-LnSnn_itEaTkU3Vf_8jaScXS4PA

 

Середа

08.04.2020 р.

 

 

 

 

Взаємодія з батьками

1.Уточнювати,закріплювати правильну вимову всіх звуків рідної мови,автоматизувати правильну вимову свистячих,шиплячих,сонорних груп приголосних звуків,слів з апострофом,вправляти у вимові чистомовок.

2.Продовжувати удосконалювати навички дітей з ліплення.

Ліплення «Їжачка»- формувати відчуття форми.

https://www.youtube.com/watch?v=z5zQlNn2q80

Консультація для батьків «Затримка мовленнєвого розвитку. Міфи та Факти».

Четвер

09.04.2020

 

 

 

 

 

 

 

 

Взаємодія з батьками

 1. Розміщення  мультфільму «Колосок» для перегляду у вайбер –групі .

https://www.youtube.com/watch?v=Ugs_yoVnaEE

2.Дати дітям можливість відпочити та розім’ятися разом зі звірятами.

https://www.youtube.com/watch?v=5gxZ2-Hoyqo

3. «Місяці й пори року» -розмалюй зображення на власний розсуд.

https://childdevelop.com.ua/html/temp/files   /4/434329bcea40e6d0816ec9ed21941358.pdf

 

 

Консультація для батьків «Чим зайнятися з дітьми під час карантину: топ 5 веселих розваг»

https://shotam.info/chym-zayniatysia-z-dit-my-pid-chas-karantynu-top-5-veselykh-rozvah/

 

П’ятниця

10.04.2020 р.

 

 

 

 

 

Взаємодія з батьками

1.Продовжувати вчити помічати зміни в природі.

Спостерігати за сонцем,небом ,вітром.

Опублікувати у Viber-чаті  посилання на пізнавальний мультфільм для дітей.

Уроки природи тітоньки Сови.Квітень

https://youtu.be/3OxW-SXgBgQ

2.Повторення пісні про матусю.

 

Надіслати батькам весняні загадки для дітей

http://eti-deti.com/zagadki-pro-vesnu-na-ukraїnskij-movi/

 

Четвер 09.04.2020-все з інтернет ресурсів.

П’ятниця 10.04.2020-все з інтернет ресурсів.

Конспект  заняття з ознайомлення із соціумом

з використанням прийомів мнемотехніки

 «Цікавий світ професій»

Мета: -узагальнити та закріпити знання дітей про професії та працю людей; виховувати інтерес та повагу до різних професій, до їх значимості в житті; розвивати увагу, пам’ять , логічне мислення; сприяти вихованню вміння працювати в колективі; розвивати мову дітей як засіб комунікації, збагачувати їх словниковий запас; формувати навички зв’язного мовлення, вчити відповідати на питання повним реченням;  за допомогою мнемотаблиці та мнемодоріжки вчити складати речення, заучувати вірші та розвивати зорову пам’ять; продовжувати вчити дітей слухати та розуміти віршований текст; познайомити дітей з професією пасічника, уточнити уявлення про походження меду; закріпити знання про користь меду для здоров’я людини; познайомити та активізувати у словнику слова пасічник, улій, пасіка, нектар.

Попередня робота: знайомство з професіями, д/г «Хто де працює?», д/г «Що потрібно для роботи?»

Обладнання: ілюстрації з зображенням пасіки, пасічника, вулика, бджіл; мнемодоріжки з професіями; мнемотаблиця до вірша А.Камінчук «Бджілка»;  роздатковий матеріал для гри в «перукаря» «лікаря» «будівельника»; баночка з медом, аркуші з зображенням бджіл, жовті та чорні олівці на кожного.

Хід заняття:

(Організаційний момент: діти стоять в колі на килимку)

Вихователь: — діти давайте привітаємось один з одним:

Доброго ранку! Доброго дня!

Вітає усіх мала дітвора.

Бажаєм здоров’я, бажаєм добра

Доброго ранку! Доброго дня!

Діти сідають півколом на свої стільчики.

Вихователь: — Діти кожного ранку батьки приводять вас до дитячого садка, а самі куди йдуть як ви гадаєте? (Відповіді дітей: На роботу) Правильно на роботу, тому що всі люди працюють. Я теж працюю, як ви гадаєте ким і де? (відповіді дітей) Так я працюю в дитячому садку, а професія моя називається – вихователь. А як ви вважаєте що таке професія? (відповіді дітей) Професія – це праця, діяльність людини яку вона виконує кожного дня. Професій дуже багато всі вони дуже важливі і потрібні людям, щоб мати професію необхідно багато вчитись,багато  знати та вміти. Ми з вами знайомились вже з багатьма професіями, я хочу вам запропонувати згадати що ми знаємо, а допоможе нам в цьому ось такі зачаровані картки. (вихователь дістає мнемо доріжку з професіями і виставляє перед дітьми на фланеліграфі) Зараз ми пограємо в гру «Склади речення» , я вам показую ось таку картку, а ви назвете мені хто на ній зображений та де він працює, ось наприклад: (на мнемо доріжці зображений лікар та лікарня) це лікар, він працює в лікарні. (на прикладі вихователя  діти працюють з іншими мнемо доріжками,запитують  декількох дітей індивідуально)

Вихователь: -А як ви гадаєте професія двірника важлива і чому? (відповіді дітей: якщо не буде двірників, то ми будемо жити в смітті та бруді) А лікаря, перукаря, будівельника? (відповіді дітей) Всі професії дуже важливі та корисні людям.

Вихователь: —А зараз я пропоную вам перевірити чи добре ви знаєте що ж потрібно для роботи людям.(Проводиться гра «Що зайве?»)  В мене на столі лежить багато переплутаних предметів, їх сьогодні зранку поспішаючи на роботу загубили перукар, лікар та будівельник. Вам необхідно підійти до столу та зібрати в сумку тільки те, що потрібно саме їм для роботи. Працювати ми будемо в команді. ( На трьох столах лежать різні іграшки і предмети, вихователь біля кожного столу кладе лист з цифрою, діти мають поділитись на команди по стільки чоловік скільки показує цифра, за сигналом включається музика і діти мають забрати сумку з необхідними інструментами. По закінченню вихователь перевіряє чи всі предмети правильно підібрані та хвале дітей)

Вихователь: — Ну ось як добре ви справились із завданням, сідайте будь ласка на свої місця. (діти повертаються на килимок та сідають на свої стільчики, чується як вихователь починає кашляти)  Ой здається я занедужала,щось горло у мене болить, що ж робити?  (відповіді дітей, вихователь підводить їх до того що необхідно випити чаю з медом) Щоб не хворіти треба пити чай з медом або молоко з медом. Як ви гадаєте чому? (відповіді дітей) – Так в меді дуже багато корисного, він допомагає вилікуватись при захворюванні. Лікарі кажуть, якщо на ніч з`їдати маленьку ложечку меду, то хворітимеш набагато рідше. Зараз мед додають навіть в печево та цукерки.

А чи знаєте ви звідки береться мед? (відповіді дітей: його приносять бджілки) Так правильно мед виробляють бджоли, ось подивіться які вони? (вихователь виставляє картинку з зображенням бджіл на фланеліграф. Відповіді дітей: вони маленькі, жовтенькі, у чорну смужку з вусиками) Вони з самого ранку цілий день  трудяться та збирають з квітів нектар. Ангеліно, що збирають бджілки? (нектар) . З квіткового нектару вони виробляють мед. А живуть бджоли в своїх домівках, які називаються вулик, ось він який (вихователь виставляє картинку з зображенням вулика)

-Дмитрик, як називається домівка бджоли? (вулик) . Місце де знаходяться багато вуликів  називається пасіка (вихователь виставляє картинку з зображенням пасіки, розглядають разом з дітьми)  Діти повторіть, як називається місце де знаходиться багато вуликів? (відповіді дітей: пасіка). Так, а доглядає за пасікою людина професія, якого називається пасічник, ось він який (вихователь виставляє картинку з зображенням пасічника, разом з дітьми розглядають його. Вихователь просить повторити усіх дітей та декілька індивідуально  назву професії пасічник)  — Я знаю гарний віршик про роботу бджілок, його написала Марія Мала, ось послухайте його:

Бджілки літають із квітки на квітку,

Вони полюбляють солодкий медок,

Збирають його в маленькі відерця,

І пригощають дорослих й діток.

Медок в них дуже смачний і корисний,

Лікує нас від різних хвороб,

Ми дуже шануєм бджолину роботу

І дякуєм їм за солодкий медок.

-Гарний вірш? Я пропоную вам його вивчити, а щоб краще запам’ятати в нас є така підказка (вихователь показує мнемотаблицю з віршем, спочатку пояснює кожну  картинку читає вірш, потім разом з дітьми, коли всі прочитають викликає по черзі одного-двох дітей вони розповідають самі спираючись на схеми)

Вихователь: — Ой який гарний віршик, як легко ми з вами його вивчили. За це, поки ми читали віршика, залітала бджілка і принесла нам баночку меду, зараз ми з вами ласуватимемо їм. Мені дуже сподобалось сьогоднішнє заняття! А що сподобалось вам робити найбільше? (відповіді дітей) Так звідки ж береться мед? (бджілки збирають нектар) –А хто доглядає за бджілами? (пасічник) А де ж вони живуть? (у вулику, на пасіках) А в мене ще є для вас сюрприз – це зображення бджілок, але вони сумні тому що не розфарбовані, сідайте зо столи і розфарбуємо їх.

 

ПОНЕДІЛОК 13.04.2020

Ранкова зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLFa2hEgzSA2ofbHOCgGaYhkTbXychpEhs&index=17&app=desktop

Дитина в соціумі

Тема: «Добре діло роби сміло»

Програмовий зміст: збагачувати уявлення дитини про оточуючий світ, підтримувати намагання дитини адекватно оцінювати свої вчинки та особисті якості; розвивати уміння об‘єктивно оцінювати власні чесноти та вчинки;виховувати моральність, доброзичливе ставлення до інших людей; розуміння загальнолюдських цінностей; вправляти в умінні відстоювати свою думку,спонукати до засудження негативних проявів у поведінці дітей; виховувати у малюка прагнення бути добрим,чуйним, виявляти великодушність та приязнь;вчити дітей дотримуватись певних моральних норм та правил; вчити вчиняти правильно; продовжувати вчити дітей уважно слухати літературно-художні твори, зокрема на морально-етичну тематику, активізувати вживання слів, що означають дію предметів, які характеризують позитивні та негативні риси людини; закріпити уміння дітей виконувати рухи дітей відповідно тексту .

Казка про добро,яке повертається.

https://www.youtube.com/watch?v=Vr4XiXf57Tc

Образотворча майстерня(малювання)

Тема: «Веселка над річкою»

Програмовий зміст: Ознайомити дітей з технікою малювання аквареллю по мокрому паперу;розширювати знання про властивості вологого паперу, про змішування акварельних фарб;розвивати спостережливість, творчу уяву. Виховувати любов до краси, бажання відтворювати її на папері доступними засобами.

Обладнання: аркуші паперу, акварель, пензлі, ємкості з водою, серветки, поролонові губки для змочування паперу; іграшки-каченята за ширмою.

Фізична культура

Тема: «Стрибки в дожину з місця»

Програмовий зміст:вчити дітей стрибати в довжину з місця; удосконалювати прокочування м’яча у ворітця з відстані 2-2.5 м. ;закріпити кидання м’яча один одному обома руками знизу вгору;розвивати увагу та спритність під час гри «Знайди де заховано».

Взаємодія з батьками:

Онлайн-бесіда про особисту гігієну дітей та профілактику інфекційних хвороб.

https://youtu.be/DZ8tHf48djQ

 ВІВТОРОК 14.04.2020

Ранкова зарядка:

https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі(логіко математичний розвиток).

Тема: «Геометричні фігури.Кількісна та порядкова лічба. Пори року».

Програмовий зміст: вчити дітей розрізняти геометричні фігури за словесними поясненнями; продовжувати вчити порівнювати предмети за кількістю, співвідносити число з цифрою; вчити виготовляти іграшки з каштанів за допомогою додаткових матеріалів (пластиліну); розвивати у дітей вміння бачити в природних матеріалах певні образи, спираючись на їх природню форму та фактуру, асоціювати з певним предметом, образом; уточнити знання про пори року, кольори; розвивати мислення, пам’ять, зосередженість; виховувати допитливість та активність під час освітнього процесу.

https://www.youtube.com/watch?v=f9mt5NudSTc

Логоритмічна вправа «Ритмічний океан»

https://www.youtube.com/watch?v=kUBeT1AERgc

Логоритмічна гра : «Привітання»

На заняття ми прийшли, щоб займатися,
(крокують на місці)
Та спочатку нам потрібно привітатися.
Усміхнемося всі разом сонечку,
(стають на носочки й тягнуться вгору)
І простягнемо до нього ми долонечки.
(махають долоньками вгорі)
Ручками до всіх ми привітаємось,
(потискають ручки одне одному)
Дуже гарно й весело ми граємось.
(обіймаються)
Нехай буде радість й сміх,
Добрий ранок для усіх!

Музичний калейдоскоп:

Слухання музика Г. Фріда «Пташки»

https://www.youtube.com/watch?v=MyqMM4vi2V0

Конструювання:

Тема : «Багатоповерховий будинок»

Програмовий зміст: вчити дітей конструювати будинок, закріпити назву будівельного матеріалу, викликати інтерес та повагу до праці будівельника. Виховувати наполегливість, доводити розпочату справу до кінця, допомагати своїм товаришам.

Взаємодія з батьками:

Консультація «Економічне виховання в родині».

СЕРЕДА 15.04.2020

Ранкова зарядка:

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

Мовлення дитини

Тема : «Весна-чарівниця»

Програмовий зміст: вчити складати розповіді про весну за допомогою малюнків, роширювати словниковий запас за темою, вміння добирати слова-ознаки. Розвивати монологічне мовлення. Виховувати любов до природи.

https://www.youtube.com/watch?v=xcK0_xgiA7Y

Образотворча майстерня — ліплення

Тема : «Мишеня»

Програмовий зміст: формувати у дітей навички в ліпленні схожість і характерні особливості мишки;закріплювати прийоми створення овальної форми; скочування невеликих кульок і сплющення їх, розкочування і приєднання частин;виховувати інтерес до ліплення, посидючість, самостійність, акуратність.

Матеріал:пластилін, серветка, дощечка, іграшка мишки.

https://www.youtube.com/watch?v=XZgpcWXs7ec                                     

 Мультик про мишку та Великдень                          

       https://youtu.be/DU9qfomwHOs                                                                 

     Дидактична гра «Можна-не можна»(як поводитись в природі).         https://www.youtube.com/watch?v=qu6UR5MfnX8                                          

  Взаємодія з батьками:                                                                                                         

     Пам’ятка «Сім кроків до розвитку емоційного інтелекту дитини .Поради для батьків від Лори Маркхем.

https://jmil.com.ua/files/dv_2019-3/dv2019-3_p5.pdf

ЧЕТВЕР 16.04.2020                                                                                               

    Ранкова зарядка:

https://www.youtube.com/watch?v=cUmvYKFcP2g

Літературна скринька+Театральна мозаїка                                                        

  Тема : Вивчення вірша за мнемосхемою «Весна».                                    

   Програмовий зміст: вчити відтворювати зображене на малюнку, розвивати образне мислення, пам’ять, увагу. Виховувати пізнавальний інтерес.            

   Театр тіней дома.                              

   https://www.youtube.com/watch?v=VflTNaHAcCk

Фізична культура                                                                                                      

Тема: «Стрибки на скакалці»

Програмовий зміст:вчити дітей стрибати на скакалці; удосконалювати вміння дітей стрибати в довжину з місця;  закріпити прокочування м’яча у ворітця з відстані 2-2.5 м. ; розвивати увагу та спритність під час гри «Кольорові автомобілі».

Взаємодія з батьками:                                                                                             

     Довідка : «Проведення роз’яснювальної роботи щодо запобігання та поширення COVID-19. ?»

http://bliznuki-rda.kh.gov.ua/news/34/72268

ПЯТНИЦЯ  17.04.2020                                                                                          

Ранкова зарядка:                                    

   https://www.youtube.com/watch?v=Y1RCPEhzR70

Дитина в природному довкіллі                                                                         

     Тема: «Світ у якому живеш»

Програмовий зміст: ознайомлювати дітей з явищами природи;на основі знань дітей учити самостійно встановлювати елементарні зв’язки у природі;розвивати мислення,пам’ять,увагу,спостережливість.     https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8

Музичний калейдоскоп:                                                                                    

    Музична казка « Ріпка»

https://www.youtube.com/watch?v=An_saaTmRNc&t=26s

Перегляд Великодньої  казки                                           https://youtu.be/OYZx1coT3Iw                                                                               

Взаємодія з батьками:                                                                                      

 Консультація для батьків «50 обов’язкових завдань для дошкільника на карантин»                                                                                  

http://osvita.ua/school/63379/

FB_IMG_1516180931650 unnamed веселка на річці

1 2 (1) 3 (1) (1) 4 5 6

 

ПОНЕДІЛОК 27.04.2020

Ранкова зарядка:

https://www.youtube.com/watch?v=4Oxoa4mKlUA&feature=youtu.be

Дитина в соціумі

Тема: «Гуманне та відповідальне ставлення до тварин»

Програмовий зміст: ознайомити дітей з історією одомашнення тварин; розширити знання дошкільників про котів і собак та їх значення для людини; сформувати первинні уявлення дітей про правила догляду за соба­ками і котами; закріпити знання та навички безпечної поведінки при зустрічі з безпритульними тваринами; розвивати вміння спостерігати за тваринами, виховувати любов до тварин, відповідальність за них і дбайливе ставлення до них; з’ясувати значення терміна «волонтери тварин»; розвивати мовленнєві вміння, мислення, увагу; виховувати інтерес до при­роди та бажання піклуватися про домашніх тварин.

Образотворча  майстерня (малювання)

https://www.youtube.com/watch?v=_yV1jyipyk4&feature=youtu.be

Тема: Дивовижні квіти

Мета : ознайомити дітей з новою технікою малювання  — ниткографією; пояснити послідовність дій та виконання роботи; продовжувати вчити дітей  розміщати малюк посередині аркуша,  комбінувати кольори; розвивати  творче мислення, увагу,  уяву, пам’ять , мовлення; виховувати акуратність, бажання самовиражатися за допомогою творчості.

Матеріал: нитки, фарби, пензлик,   аркуш паперу  А4, серветки,  квіти ( справжні, муляж чи картинки)

Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&feature=youtu.be

Тема: «Піднімання рук вгору та опускання вниз”

Програмовий зміст:вчити дітей піднімати та опускати руки вгору та вниз; удосконалювати вміння дітей стрибати на скакалці; закріпити вміння дітей стрибати в довжину з місця;  розвивати увагу та спритність під час гри «Горобчики та кіт».

Взаємодія з батьками:

Пам’ятки для батьків «Країна Здоров’я».

 

 ВІВТОРОК 28.04.2020

Ранкова зарядка:

https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM&feature=youtu.be

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі(логіко математичний розвиток).

Тема: «Геометричні фігури»

Програмовий зміст: учити дітей практично розрізнювати геометричні фігури та засвоювати їх назви; учити визначати форми реальних предметів на основі співставлення з геометричними фігурами; розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати пізнавальну активність, допитливість.

Розвиваючий мультфільм: «Геометричні фігури» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=6osbEidRweo

«Порівнюємо, вивчаємо, геометричні фігури» за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=1sMYMcv0IME

Логоритмічна вправа : «Вода»

https://www.youtube.com/watch?v=Dzow8iE5fB0

Музичний калейдоскоп:

Слухання музика Г. Фріда «Пташки»

https://www.youtube.com/watch?v=MyqMM4vi2V0

Конструювання:

Тема : Конструювання. Геометричні фігури за допомогою паличок.

 Мета: За допомогою паличок та пластиліну діти конструюють геометричні фігури, пластилін – скачуємо маленькі кульки і прикоріплюємо до них палички.Запитання: Скільки у даній фігурі паличок? Сторін? Кутів?

https://www.youtube.com/watch?v=k91W7zR1Vhc

 Взаємодія з батьками:

Пам’ятка  «Якщо дитину вкусила бджола або оса».

10

СЕРЕДА 29.04.2020

Ранкова зарядка:

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

Мовлення дитини

Тема : «Мої іграшки»

Програмовий зміст: удосконалювати звукову культуру мовлення дитини,

збагачувати лексику новими, раніше не відомими словами, вчити правильно вживати наголос в словах, уточнювати та закріплювати правильну звуковимову, формувати вміння часткового звукового аналізу слів; вправляти у доборі слів на заданий звук;спонукати до вживання різних типів речень, зберігаючи драматичний лад; граматично правильно узгоджувати слова у роді, числі та відмінку;продовжувати вчити дітей відповідати на запитання та задавати їх, складати оповідання спираючись на власний досвід.Розвивати мовне дихання,  діалогічне мовлення,  пам’ять , артикуляційний апарат, фонематичне сприймання; виховувати любов до рідної мови, культуру спілкування,  дбайливе ставлення до власних іграшок.

Образотворча майстерня — ліплення

Тема : «Частування для ляльок-печиво»

Програмовий зміст: Вчити ліпити частування для ляльок — печиво з пластиліну. Вчити прикрашати вироби візерунком. Продовжувати формувати вміння працювати акуратно. Виховувати прагнення робити щось для інших. Заохочувати самостійність, розвивати дрібну моторику.

Матеріал :стека,пластилін 2 кольорів,дощечка,серветки.

https://www.youtube.com/watch?v=WiXGlon8WGs

Рухлива гра (музична гра) «день і ніч» 

https://youtu.be/Y8pbzgi6D5s                                                                                    

  Мета: закріпити знання дітей про частини доби (ранок, день,  вечір,  ніч) розвивати спритність, швидкість,  уміння чітко реагувати на  сигнал,   музичний слух,  увагу; виховувати інтерес до спільних ігор в сім’ї.

Взаємодія з батьками:             

Консультація «Чи можна дитину ставити в куток».   

2 3 4 5 6 7 9                                                                                             

ЧЕТВЕР 30.04.2020                                                                                                

   Ранкова зарядка:

https://vseosvita.ua/library/28-kompleksiv-gimnastiki-zdorova-13860.html

Літературна скринька+Театральна мозаїка                                                          

Тема : Вивчення вірша за мнемосхемою «Весна встає»

Програмовий зміст: вчити відтворювати зображене на малюнку, розвивати образне мислення, пам’ять, увагу. Виховувати пізнавальний інтерес.   

11

Перегляд мультфільму «Маша та ведмідь» -Все життя театр.         

 https://www.youtube.com/watch?v=gUMliYanoMM

Фізична культура                                                                                                     

  Тема: «Кидання м’яча один одному »

Програмовий зміст:вчити дітей кидати м’яча один одному; удосконалювати вміння дітей піднімати та опускати руки вгору та вниз;закріпити вміння дітей стрибати в довжину з місця;розвивати увагу та спритність під час гри «Горобчики та автомобіль».

Взаємодія з батьками:                                                                                              

    Памятка для батьків: «Попередження дитячого травматизму»

 1

 

 

 

 

 

veselka_266x300